×

Programe TV -- Data și ora publicării: 05.12.2022 15:40:09

Record de audiență TV la nivel global pentru faza grupelor Cupei Mondiale 2022



București (MEDIA EXPRES) / 5 dec 2022 / Cupa Mondială din 2022 din Qatar a atins în faza grupelor audiențe TV record pe mai multe piețe din întreaga lume, potrivit organismului care conduce fotbalul la nivel global, FIFA, într-un comunicat difuzat la începutul lunii decembrie.

În Japonia, meciul de grupă dintre Japonia și Costa Rica de duminică, 27 noiembrie, a atras o audiență medie de 36,37 milioane de telespectatori, depășind audiența meciului împotriva Germaniei în deschiderea turneului și a fost cu 74% mai mare decât publicul mediu în faza grupelor în timpul Campionatului Mondial din 2018.

Joi, 24 noiembrie, în Republica Coreea, 11,14 milioane de oameni au urmărit deschiderea turneului împotriva Uruguayului. Transmisiunea a înregistrat o creștere de 97% a audienței în comparație cu meciurile din faza grupelor din Brazilia 2014 și cu 18% față de Rusia 2018.

Duminică, 28 noiembrie, 65% dintre cei care se uitau la televizor în Spania au văzut La Roja înfruntând Germania într-unul dintre cele mai așteptate meciuri ale turneului de până acum, cu 11,9 milioane de telespectatori audiență combinată din acoperirea La1 și GOL MUNDIAL, depășind audiența oricărui meci din faza grupelor pentru Cupa Mondială FIFA din 2018.

Peste trei sferturi (76,6%) dintre toți cei s-au uitat la televizor în Țările de Jos au fost martorii loviturii minunate a lui Cody Gakpo la egalul 1-1 cu Ecuador, cea mai mare audiență TV din 2022 și mai mare decât orice meci din timpul Cupei Mondiale FIFA din 2018.

În Franța, întâlnirea Les Bleus cu Danemarca a fost difuzată pe TF1. Cu o audiență medie de 11,6 milioane de telespectatori, apogeul a fost atins în ultimele minute ale meciului, când 14,56 milioane de telespectatori l-au urmărit pe Kylian Mbappe marcand. Acesta a fost cel mai înalt vârf al turneului din Franța până acum, învingând recordul de 14 milioane de telespectatori din timpul meciului de deschidere al Franței, împotriva Australiei.

O poveste similară și în Portugalia, unde meciul cu Uruguay de luni, 28 noiembrie, a fost cea mai mare audiență TV din Portugalia pentru un meci de Cupa Mondială FIFA, vreodată. Un total de 5,35 milioane de telespectatori din Portugalia au urmărit cel puțin un minut din meci, în timp ce echipa a intrat în fazele eliminatorii. Peste 80% din audiența TV portugheză a urmărit cel puțin un minut din meciurile turneului.

Interesul în Statele Unite continuă, de asemenea, să crească, odată cu doborârea de noi recorduri. Transmisia în limba engleză a întâlnirii SUA cu Anglia de vineri, 25 noiembrie, a fost cel mai urmărit meci de fotbal masculin de la televiziunea americană din toate timpurile, cu o audiență de 19,65 milioane de telespectatori pe FOX. Transmisia meciului în limba spaniolă de către NBC Universal pe Telemundo a fost al doilea cel mai urmărit meci din faza grupelor de la Cupa Mondială FIFA.

În Mexic, transmisia meciului cu Argentina a oferit o audiență națională de 20,96 milioane de telespectatori. Cota combinată de audiență pe cele trei televiziuni care difuzează jocul a fost de 67,9%. Acesta a fost mai mare decât cel mai mare rating combinat din teritoriu pentru orice meci al Cupei Mondiale FIFA din 2018. În Argentina, audiența medie pentru acest meci a fost de 8,48 milioane, cu o cotă de piață de 81,3%.

În România, audiența la TVR a fost mult mai modestă decât în țările care au echipe în competiție. Meciul dintre Brazilia și Serbia, scor 2-0, din 24 noiembrie, a fost primul de la actuala ediție a Campionatului Mondial care a depășit borna celor un milion de telespectatori. Partida dintre Brazilia și Serbia a ținut în fața televizoarelor 1.043.000 spectatori. A ocupat locul 3 la nivel național și a fost lider în prime-time la orașe și pe publicul comercial, informează Pagina de Media.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL