×

Revista presei -- Data și ora publicării: 17.01.2023 13:16:22

REVISTA PRESEI / 17 ian 2023 /



YouTube testează canale TV gratuite cu suport publicitar/ Funcția ar putea ajuta compania să concureze cu alte servicii de streaming gratuite sau cu costuri reduse
„Spy/ Master”, producţie Max Original, primul serial românesc în selecţie la Festivalul Internaţional de Film de la Berlin / Acţiunea este plasată la apogeul Războiului Rece şi prezintă o săptămână din viaţa lui Victor Godeanu, mâna dreaptă a lui Nicolae Ceauşescu
Daniel Nuță, actorul din Otomanii/Netflix: Cum a învățat să lupte cu două iatagane. „Am vrut și cred că am reușit să îl umanizez pe Vlad Țepeș”
Directorul general al CFR SA, Alexandru Ion Simu, urmărit penal de DNA. Promovat în mandatul lui Sorin Grindeanu, el e acuzat că, împreună cu alt director, au concediat un avertizor de integritate care a dezvăluit în presă ilegalități
Documentarul ''Phoenix. Har/Jar'' în regia lui Cornel Mihalache - de vineri, în cinematografe
Grupul Vodafone a decis în 22 noiembrie 2022 să mai trimită în România 100 de milioane de euro
Grupul Vodafone ar putea renunţa la câteva sute de oameni din sediul central din Londra pentru a-şi reduce costurile
Smiley şi Pavel Bartoş au lansat piesa filmului Ramon
AUDIENŢE RADIO. Cele mai ascultate posturi: Radio ZU domină în Bucureşti, Kiss FM, la oraşe. Cine scade şi cine creşte?
AUDIENŢE. America Express sau Survivor? Cine a câştigat prima "mare bătălie" din sezon
Serialul Clanul, produs de Pro TV, difuzat în străinătate
CONFIRMARE Dan Șucu, proprietarul Mobexpert, intră pe piața media. Mandatul lui Adrian Sârbu - prelungit încă 4 ani
HBO Max operează prima scumpire
Utilizatorii de Internet continuă să folosească parole simple, ușor detectabile de către hackeri. Cele mai folosite parole ce pot fi compromise în 1 secundă
ANALIZĂ Nou record pe piața telefoniei. RCS&RDS rămâne lider incontestabil
SERIALUL „ȘAHMARAN”, CE ȘTIM DESPRE PRODUCȚIA TURCEASCĂ DE LA NETFLIX






YouTube testează canale TV gratuite cu suport publicitar/ Funcția ar putea ajuta compania să concureze cu alte servicii de streaming gratuite sau cu costuri reduse

YouTube testează canale TV gratuite susținute de reclame care prezintă conținut de la anumite companii media, potrivit unui raport al Wall Street Journal, citat de theverge.com. Conceptul este similar unor servicii precum Pluto TV, canalele Live TV de la Roku sau experiențele integrate în televizoarele unor companii precum Samsung, LG și Vizio – va exista un „hub” care va permite ca oamenii să aleagă orice vor să vizioneze. Conceptul a fost parte a unui model de afaceri profitabil pentru unele dintre celelalte companii din acest spațiu, deoarece rapoartele de venituri ale Vizio și Roku arată că acestea obțin mai mult profit din publicitate și comisioanele pe abonamente decât din vânzarea de hardware. Cele mai recente rapoarte au arătat că Vizio obține în medie 27 de dolari pe an per utilizator, în timp ce Roku reușește să obțină peste 44 de dolari pe an. Un purtător de cuvânt anonim al YouTube a confirmat testele pentru Journal, iar raportul spune că funcția ar putea fi lansată pe scară mai largă în acest an. Se pare că se lucrează cu companii precum Lionsgate și A&E, aceasta din urmă fiind proprietara unor canale precum History, FYI și Lifetime.
https://www.g4media.ro/youtube-testeaza-canale-tv-gratuite-cu-suport-publicitar-functia-ar-putea-ajuta-compania-sa-concureze-cu-alte-servicii-de-streaming-gratuite-sau-cu-costuri-reduse.html

„Spy/ Master”, producţie Max Original, primul serial românesc în selecţie la Festivalul Internaţional de Film de la Berlin / Acţiunea este plasată la apogeul Războiului Rece şi prezintă o săptămână din viaţa lui Victor Godeanu, mâna dreaptă a lui Nicolae Ceauşescu

Producţia originală Max Original „Spy/ Master” este primul serial românesc în selecţia Festivalului Internaţional de Film de la Berlin. Filmat în Bucureşti şi Budapesta şi co-produs cu Warner TV Serie (Germania), serialul va avea premiera mondială în cadrul Berlinale Series, transmite News.ro. Începând cu ediţia din 2023, Festivalul Internaţional de Film de la Berlin, în cooperare cu Deadline, propune un nou premiu în cadrul categoriei Berlinale Series, care prezintă seriale remarcabile din întreaga lume. Premiul introdus la Berlinale de la ediţia aceasta reprezintă recunoaşterea noilor obiceiuri de vizionare ale publicului şi celebrează serialele ambiţioase şi inovatoare. Acţiunea din Spy/Master este plasată la apogeul Războiului Rece şi prezintă o săptămână din viaţa lui Victor Godeanu (Alec Secăreanu, God’s Own Country), mâna dreaptă a lui Nicolae Ceauşescu şi cel mai important consilier al acestuia. Totuşi, Godeanu are un secret. Este agent dublu şi trebuie să fugă din România şi să scape de Ceauşescu înainte ca acoperirea lui să fie compromisă.
https://www.g4media.ro/spy-master-productie-max-original-primul-serial-romanesc-in-selectie-la-festivalul-international-de-film-de-la-berlin-actiunea-este-plasata-la-apogeul-razboiului-rece-si-prezint.html

Daniel Nuță, actorul din Otomanii/Netflix: Cum a învățat să lupte cu două iatagane. „Am vrut și cred că am reușit să îl umanizez pe Vlad Țepeș”

Daniel Nuță, actorul care l-a întruchipat pe Vlad Țepeș în sezonul doi al docudramei Netflix „Ascensiunea Imperiilor: Otomanii”, este, clar, omul momentului. Modul în care a reușit să redea imaginea domnitorului român și, mai ales, antiteza dintre acesta și Mahomed al II-lea, cuceritorul Bizanțului, l-au adus rapid în atenția publicului larg, cu atât mai mult cu cât serialul s-a difuzat în aproape 200 de țări. Nu doar succesul de casă al producției Netflix, ci și carisma și jocul actoricesc al lui Daniel au făcut ca tânărul actor să ajungă pe buzele tuturor. Și, evident, toată lumea voia să îl cunoască și să afle mai multe despre el. De asta l-am și invitat în studioul HotNews, pentru a discuta cu el nu doar despre filmul în cauză, ci și despre proiectele sale, despre viziunea sa asupra personajului istoric pe care l-a interpretat, despre școala românească de actorie, despre tinerii actori români, despre șansele acestora de a-și etala talentul în producții internaționale, despre diferențele dintre „generația de aur” a cinematografiei românești și cea actuală, și multe altele.
https://life.hotnews.ro/stiri-showbiz-26024016-daniel-nuta-actorul-din-otomanii-netflix-cum-invatat-lupte-doua-iatagane-vrut-cred-reusit-umanizez-vlad-tepes.htm

Directorul general al CFR SA, Alexandru Ion Simu, urmărit penal de DNA. Promovat în mandatul lui Sorin Grindeanu, el e acuzat că, împreună cu alt director, au concediat un avertizor de integritate care a dezvăluit în presă ilegalități

Procurorii DNA au început urmărirea penală față de Alexandru Ion Simu, directorul companiei de stat CFR SA, și Petru Cesa, director în companie, acuzați de instigare la abuz în serviciu și instigare la uzurparea funcției, potrivit unui comunicat al instituției. DNA îi acuză pe cei doi că au trucat numirea lui Simu la conducerea companiei și au concediat o angajată pe care o bănuiau că ar fi transmis către ziariști detaliile ilegalității. În decembrie 2021, la începutul mandatului de ministru al lui Sorin Grindeanu, Ion Simu, fost şef al Regionalei CFR Infrastructură Timișoara, a fost numit la șefia CFR SA, potrivit Economedia. Potrivit publicaţiei Pressone, Simu, membru PSD Caraş Severin ar fi contribuit la transportul membrilor de partid la marele miting PSD din vara anului 2018. Atunci, Simu ar fi decis suplimentarea garniturilor spre București, pentru a aduce în Capitală participanți la miting.
https://www.g4media.ro/breaking-directorul-general-al-cfr-sa-alexandru-ion-simu-urmarit-penal-de-dna-el-e-acuzat-ca-impreuna-cu-alt-director-au-concediat-un-avertizor-de-integritate-care-a-dezvaluit-in-presa-ilegalitat.html

Documentarul ''Phoenix. Har/Jar'' în regia lui Cornel Mihalache - de vineri, în cinematografe

Filmul documentar "Phoenix. Har/Jar" în regia lui Cornel Mihalache, un proiect realizat în 2022 de Televiziunea Română prin Casa de Producţie TVR, va intra, începând de vineri, în cinematografe din Bucureşti, Bacău, Bistriţa, Botoşani, Buzău, Cluj, Oradea, Piteşti, Satu Mare, Sibiu, Sinaia şi Târgu Mureş, informează un comunicat transmis AGERPRES. "Phoenix. Har/Jar" reuneşte membrii formaţiei din perioada de dinaintea plecării din 1977 şi punctează momentele importante din cronologia tumultuoasă a trupei, de la primele apariţii din 1962 sub numele de "Sfinţii" până în prezent, povestind, în premieră, întâmplările prin care au trecut în ţară, relaţia cu Securitatea, momentele în care au hotărât să fugă din România şi cum au reuşit s-o facă, dar şi viaţa pe care au dus-o peste hotare înainte şi după Revoluţia din '89, se arată în comunicat. Înainte de premiera filmului în cinematografe a fost lansat şi volumul "Phoenix. Har/Jar" al cărui tiraj a fost epuizat în primele zile de la punerea în vânzare. O nouă ediţie revizuită, de data acesta cu o copertă cartonată, este acum disponibilă tot la Editura Integral. În ea se regăsesc transcrierile complete ale interviurilor realizate de Cornel Mihalache şi Claudia Nedelcu Duca (producătorul filmului) în pregătirea documentarului, alături de inserturi grafice din Arhivele Securităţii, deţinute de CNSAS.
https://www.agerpres.ro/cultura/2023/01/17/documentarul-phoenix-har-jar-in-regia-lui-cornel-mihalache-de-vineri-in-cinematografe--1044441

Grupul Vodafone a decis în 22 noiembrie 2022 să mai trimită în România 100 de milioane de euro

Grupul britanic Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători globali din industria de comunicaţii, a decis în data de 22 noiembrie 2022 să majoreze capitalul social al subsidiarei din România cu 500 mil. lei, arată un document publicat de companie în Monitorul Oficial din 13 ianuarie 2023. “Având în vedere că activul net al Societăţii, astfel cum a fost stabilit prin situaţiile financiare individuale aferente anului financiar 2021/2022 este sub nivelul minim prevăzut de art. 153^24 din Legea societăţilor nr. 31/1990, se aprobă majorarea capitalului social al Societăţii prin emiterea unui număr de 133.783.784 de acţiuni noi, fiecare având o valoare nominală de 0,37 lei şi o primă de emisiune de 3,xxxxxxxxxxxxx02 lei per acţiune, cu o valoare nominală totală de 49.500.000,08 lei şi o primă de emisiune totală de 445.499.999,92 lei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-vodafone-a-decis-in-22-noiembrie-2022-sa-mai-trimita-in-21509839

Grupul Vodafone ar putea renunţa la câteva sute de oameni din sediul central din Londra pentru a-şi reduce costurile

Grupul britanic Vodafone, unul dintre cei mai mari jucători globali de pe piaţa de telecom, cu operaţiuni şi în România, ar putea concedia câteva sute de oameni de la sediul său central din Londra, ca parte a unui efort de reducere a costurilor, a scris Financial Times, citând mai multe surse apropiate companiei. Grupul are în plan să taie costurile cu un miliard de dolari, iar în acest moment în vizor ar fi angajaţii din sediul central, conform sursei citate.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-vodafone-ar-putea-renunta-la-cateva-sute-de-oameni-din-sediul-21505634

Smiley şi Pavel Bartoş au lansat piesa filmului Ramon

Smiley şi Pavel Bartoş au lansat piesa filmului Ramon. Filmul este produs de Pavel Bartoş şi Jesus del Cerro şi regizat de Jesus del Cerro (Miami Bici, Vlad, Hawaii, Ho Ho Ho). Ramon poate fi urmărit începând cu 3 februarie, în cinematografe, notează protv.ro. Din distribuţie fac parte: Pavel Bartoş, Smiley, Selly, Andreea Esca, Carmen Tănase, Ionuţ Rusu, Elvira Deatcu, Andreea Vasile, Alexandru Ion, Bogdan Farcaş, Bogdan Horga, Doru Cătănescu, Ecaterina Lupu, Gabriela Iliescu, Iuliana Postelnicu, Rodica Mandache, Teona Stavarachi şi mulţi alţi actori.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/ramon-piesa-pavel-bartos-smiley-20984235

AUDIENŢE RADIO. Cele mai ascultate posturi: Radio ZU domină în Bucureşti, Kiss FM, la oraşe. Cine scade şi cine creşte?

Audienţe RADIO. Radio ZU şi-a păstrat Capitala, iar Kiss FM a fost cel mai ascultat la oraşe şi la nivel naţional, arată cel mai recent studiu de audienţe radio (29 august - 18 decembrie 2022), realizat de IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research. A fost un val de audienţă în care au câştigat posturi precum Radio ZU, Europa FM, Virgin Radio, Digi FM, Magic sau Guerrilla. Iar pe minus au fost, printre altele, posturile National FM, Rock FM şi Pro FM. BUCUREŞTI. Radio ZU domneşte în continuare în Capitală şi merge pe un trend ascendent. Postul de radio al Antena Group are o medie de 230.000 de ascultători zi de zi, în perioada august - decembrie 2022. Cifrele sunt în creştere cu 25.000 faţă de valul similar din 2021. Clasamentul este completat de Romania Actualităţi, cu o medie de 175.400 de ascultptori şi de Kiss FM, cu 163.000 de ascultători. Noile schimbări din matinalul Kiss par să se simtă şi în audienţe. Postul a fost în creştere cu 8.200 de ascultători. Magic FM, „frate” de trust cu Kiss FM, a fost şi el pe plus, cu 10.500 de ascultători. Media postului în toamna trecută a fost de 160.000 de ascultători. Europa FM a avut una dintre cele mai consistente creşteri din acest val, în Bucureşti. Postul de radio a avut o medie de 150.000 de ascultători zilnic, cu aproape 20.000 mai mulţi decât în valul similar din 2021. În plus, Europa FM trece peste Rock, post care în acest val a ieşti pe „minus”. Postul Rock FM a avut o medie de 127.000 de ascultători, toamna trecută, cu 12.000 mai puţini faţă de valul similar din 2021. Virgin Radio, care face parte din acelaşi trust cu Europa FM, a fost postul cu cea mai mare creştere în Bucureşti: un plus de aproape 20.000 de acultători. Virgin a avut o medie de 81.300 de ascultători şi a urcat peste Digi şi Pro FM. Romantic FM îşi menţine poziţia şapte în audienţe cu o medie de 100.000 de ascultători. Creştere şi pentru Radio Guerrilla, care a urcat de pe poziţia 14, pe 12, şi a obţinut o medie de 44.000 de ascultători, cu aproape 11.000 mai mulţi decât în valul anterior (o creştere de peste 30%).
https://www.paginademedia.ro/audiente-radio/top-radiouri-toamna-2022-20983891

AUDIENŢE. America Express sau Survivor? Cine a câştigat prima "mare bătălie" din sezon

AUDIENŢE Survivor - America Express. Cum s-au împărţit românii între Survivor - Pro TV şi America Express, care tocmai a început pe Antena 1? Cine a câştigat? Datele de audienţă sunt mai mult în favoarea show-ului prezentat de Irina Fodor pe Antena 1. Atât Survivor, cât şi America Express au început la ora 20.00. Show-ul de pe Pro TV cu Daniel Pavel s-a terminat mai devreme cu o oră decât emisiunea de pe Antena 1. Dacă luăm în calcul intervalul Survivor, show-ul de pe Pro TV a fost primul pe ţară, dar la oraşe şi pe publicul comercial America Express a câştigat. Dacă luăm în calcul tot intervalul America Express (mai lung cu o oră), atunci Antena 1 a câştigat toate segmentele de public. Practic, pe tot intervalul de difuzare al Survivor, emisiunea s-a intersectat cu America Express. O medie de peste 1,6 milioane de români pentru Pro TV şi 1,5 milioane pentru Antena 1. La oraşe, America Express a numărat 830.000 de telespectatori, în timp ce la Survivor erau 750.000. America Express a câştigat lupta directă cu Survivor şi pe publicul comercial 21-54 de ani urban: o medie de 460.000 de telespectatori la Antena 1, cu 140.000 mai mulţi decât la Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-america-express-survivor-20984158

Serialul Clanul, produs de Pro TV, difuzat în străinătate

Clanul - serialul despre mafie şi poliţie este difuzat în străinătate. Producţia care a început anul trecut, se vede în Bulgaria, pe postul bTV, în prime-time notează protv.ro. Primul sezon s-a încheiat în decembrie anul trecut, însă acum se filmează pentru cel de-al doilea sezon. Serialul Clanul este realizat după formula turcească Içerde (Intrusul), difuzat la noi pe Happy Channel, în 2017. Denis Hanganu: „Este o veste uriaşă. Nu face decât să aducă serialului o popularitate internaţională şi, în acelaşi timp, să valideze şi mai tare munca titanică a întregii echipe care a făcut posibilă realizarea acestui proiect, dar şi interesul crescut al românilor pentru serialul Clanul. Sper din suflet să aibă o vizibilitate mare şi în Bulgaria. Nu e deloc puţin lucru faptul că serialul nostru atrage atât de multă atenţie după doar un sezon de difuzare. Înseamnă că cei care urmăresc acest produs cinematografic din exterior observă calitatea şi văd în mod clar potenţialul. Şi mai înseamnă că românii nu s-au înşelat urmărindu-l, ba dimpotrivă, a fost un pariu câştigat. E un plus pentru România. Închei prin a-mi exprima bucuria sinceră că se va difuza şi în Bulgaria fiind foarte curios de feedbackul lor ulterior.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/clanul-difuzat-strainatate-20983960

CONFIRMARE Dan Șucu, proprietarul Mobexpert, intră pe piața media. Mandatul lui Adrian Sârbu - prelungit încă 4 ani

Omul de afaceri Dan Șucu, proprietarul grupului Mobexpert, intră pe piața media, actul de transfer, de la Mediafax Group către firma sa MediaMex Investment, al activității operaționale și al mărcilor Ziarul Financiar și Business Magazin, împreună cu domeniile de internet, site-urile, echipamentele și personalul, fiind aprobat, cu o evaluare de puțin peste 6 milioane euro, relevă date analizate de Profit.ro. Prețul va fi achitat în interval de cel mult un an. În același timp, mandatul de director general al lui Adrian Sârbu a fost prelungit cu încă 4 ani, până la finele anului 2026. Recent, Șucu a cumpărat de la ING Bank creanța pe care banca o mai avea asupra Mediafax Group, intrând, astfel, pe piața media, cu titlurile lui Adrian Sârbu din această companie, și confirmând informațiile transmise de Profit.ro la începutul anului trecut. Pentru preluarea creanțelor, Șucu a înființat o firmă, MediaMex Investment, care a semnat convenția de plată a debitelor, în afara perioadei de reorganizare a Mediafax Group.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/confirmare-dan-sucu-proprietarul-mobexpert-intra-pe-piata-media-mandatul-lui-adrian-sarbu-prelungit-inca-4-ani-20984303

HBO Max operează prima scumpire

Serviciul de streaming HBO Max scumpește abonamentul lunar pentru prima oară de când s-a lansat în 2020. Pentru prima dată din momentul lansării, HBO Max se scumpește în Statele Unite, călcând pe urmele rivalilor Netflix și Disney+, care s-au scumpit deja de mai multe ori în ultimii ani. Va fi scumpită versiunea cu reclame, care va costa 16 dolari pe lună, în loc de 15 dolari pe lună, ceea ce reprezintă o creștere de preț cu aproape 7%. Pentru abonamentele noi scumpirea intră imediat în vigoare - toate abonamentele creat de acum înainte vor costa 16 dolari pe lună. În ceea ce privește abonații actuali, modificarea de preț se va realiza cu ocazia următorului ciclu de facturare, adică din 11 februarie. Scumpirea abonamentului vine după mai multe modificări ale politicii de conținut menite să scadă cheltuielile. După ce WarnerMedia a cumpărat Discovery în 2022, s-a decis eliminarea mai multor producții, inclusiv Westworld, Raised by Wolves și The Nevers.
https://www.profit.ro/profitul-tau/entertainment/hbo-max-opereaza-prima-scumpire-20982718

Utilizatorii de Internet continuă să folosească parole simple, ușor detectabile de către hackeri. Cele mai folosite parole ce pot fi compromise în 1 secundă

Un număr de 24 de miliarde de combinații de nume de utilizator și parole circulau, în 2021, pe piețele infracționale online, în creștere cu 65% față de cifrele din 2020, însă cu toate acestea mulți utilizatori de Internet continuă să le facă viața mai ușoară infractorilor cibernetici, prin alegerea unor parole simple, reiese dintr-un raport publicat pe blogul din România al companiei de securitate informatică, Eset. "Datele de conectare în conturi, precum numele de utilizator și parola, reprezintă cheile de acces în viața noastră online. În ziua de astăzi, amprenta noastră digitală poate cuprinde de la informații de conectare la servicii de streaming, servicii bancare online sau de mesagerie și până la servicii de ridesharing și conturi de social media. Adesea, în aceste conturi sunt stocate detalii ale cardurilor, pe lângă datele personale. Tocmai de aceea sunt atât de populare în mediul infracțional cibernetic. Un raport din iunie a dezvăluit că 24 de miliarde de combinații de nume de utilizator și parole circulă pe piețele infracționale online - creștere de 65% față de cifrele din 2020", susține Phil Muncaster, expert Eset, într-un articol de specialitate.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/utilizatorii-de-internet-continua-sa-foloseasca-parole-simple-usor-detectabile-de-catre-hackeri-cele-mai-folosite-parole-ce-pot-fi-compromise-in-1-secunda-20983727

ANALIZĂ Nou record pe piața telefoniei. RCS&RDS rămâne lider incontestabil

După recordul din 2021, când peste un milion de numere fixe și mobile au fost mutate în altă rețea, anul trecut se remarcă prin depășirea pragului 1,3 milioane în privința portabilității, relevă date analizate de Profit.ro. Numărul de clienți care s-au mutat în altă rețea a urcat în 2022 cu aproape 21%, la 1,337 milioane, de la 1,105 milioane în 2021, 945.186 în 2020 și 958.821 în 2019. La telefonia mobilă, 1.255.962 de numere au fost portate în altă rețea, cu 19,5% mai mult comparativ cu 2021. La fel ca în 2021, campionul portărilor a fost operatorul RCS&RDS, controlat indirect de omul de afaceri Zoltan Teszari, care a reușit anul trecut să atragă din alte rețele de telefonie mobilă 754.833 clienți, respectiv 60,1% (53,5% în 2021, 43,2% în 2020 și 39,2% în 2019) din totalul acestora. Cifra portărilor este în urcare față de 2021 cu 34,3%, când operatorul a convins prin ofertă 561.953 utilizatori.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/analiza-nou-record-pe-piata-telefoniei-rcs-rds-ramane-lider-incontestabil-20983393

SERIALUL „ȘAHMARAN”, CE ȘTIM DESPRE PRODUCȚIA TURCEASCĂ DE LA NETFLIX

După „Ultimul protector al orașului” și „The Gift” cei de la Netflix lansează în curând o nouă producție turcească fantastică, “Șahmaran”. Serialul este regizat de Umur Turagay, iar în rolurile principale vom regăsi doi actori cunoscuți publicului din România: pe Serenay Sarıkaya („Yaman”, “Lale”) și pe Burak Deniz („Povestea noastră”, „Păzește-mă de mine!”).
https://www.tvmania.ro/serialul-sahmaran-ce-stim-despre-productia-turceasca-de-la-netflix-396028

(MEDIA EXPRES)



Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL