×

Revista presei -- Data și ora publicării: 18.01.2023 16:04:03

REVISTA PRESEI / 18 ian 2023 /



Televiziunea publică a depus plângere penală după ce șeful delegației pentru Cupa Mondială a cumpărat în numele TVR peste 700 de bilete la meciuri și le-a revândut
Volumele de audiențe furnizate de televiziunile de sport în anul 2022
Topul radiourilor cu cele mai mari încasări de publicitate în anul 2022
Topul companiilor cu cele mai mari bugete de publicitate RADIO în anul 2022
Netflix ar urma să raporteze cea mai lentă creştere trimestrială a veniturilor sale, planul abonamentelor cu reclame atrăgând un interes slab în SUA
Meryl Streep va apărea în sezonul 3 al serialului „Only Murders in the Building”
Tentativă de fraudă printre utilizatorii Netflix România. DNSC: Atenţie la astfel de mesaje false sosite pe e-mail sau SMS
Disney+ a lansat trailerul şi posterul pentru sezonul 3 al serialului „Star Wars: The Mandalorian”
Romanele „Viaţa mincinoasă a adulţilor” şi „Zgomotul alb” din portofoliul colecţiei Anansi, în ecranizări disponibile pe platforma Netflix
Documentarul „Navalnîi: omul pe care Putin nu a reuşit să-l ucidă", difuzat în premieră la TVR 1
Anchetă la BBC după ce sunete ce ar fi provenit de la un film pentru adulţi s-au auzit în timpul transmisiunii cu ocazia meciului Wolverhampton – Liverpool
Noi date în cazul biletelor! Şeful delegaţiei TVR a cumpărat peste 700 de tichete la meciuri din Qatar! Peste 700! TVR, plângere penală
"Staţiuni de dezinteres naţional". Serie de reportaje la Antena 1
AUDIENŢE RADIO COMERCIAL: Ce radiouri au ascultat tinerii în toamna anului trecut? Top trei în Bucureşti: ZU, Kiss FM şi Rock FM
AUDIENŢE. Survivor - America Express, episodul doi: Pro TV a câştigat două segmente, Antena 1 a luat unul, comercialul
Smiley şi Pavel Bartoş au lansat piesa filmului Ramon
Filmele Marvel vor reveni în cinematografele din China, după patru ani de absenţă
TVR, bișniță cu tichete la meciuri din Qatar. Plângere penală pentru peste 700 de bilete vândute la suprapreț
Recomandările lunii februarie la HISTORY Channel
Antena Play va difuza semifinalele și finala Taça da Liga (Cupa Ligii Portugaliei)




Televiziunea publică a depus plângere penală după ce șeful delegației pentru Cupa Mondială a cumpărat în numele TVR peste 700 de bilete la meciuri și le-a revândut

Televiziunea publică a depus plângere penală după ce șeful delegației pentru Cupa Mondială a cumpărat peste 700 de bilete la meciuri și le-a revândut, transmite Pagina de Media. Iniţial, în interviul acordat în exclusivitate Paginademedia.ro, Cristi Oprean a declarat că a cumpărat 64 de bilete la meciurile din ultimele faze (semifinale şi finala), „pentru prieteni”, însă FIFA a confirmat că este vorba de peste 700 de tichete de acces la meciurile de la Campionatul Mondial. Televiziunea Publică a anunţat că a depus plângere penală în cazul biletelor la meciurile la Mondiale cumpărate de şeful delegaţiei TVR în Qatar, Cristi Oprean, care şi-a dat demisia din instituţie săptămâna trecută. „Ca urmare a consultării portalului oficial pus la dispoziţie de FIFA pentru comanda biletelor, reprezentanţii TVR au aflat că domnul Oprean a achiziţionat în numele TVR, dar fără să fie mandatat în acest sens, nu 64, ci 712 de tichete de acces la diferite partide ale CM de Fotbal 2022”, anunţă Televiziunea Publică. Prin acţiunile sale, domnul Cristian Oprean şi-a depăşit atribuţiile de coordonator al delegaţiei TVR la CM din Qatar şi a abuzat de poziţia sa pentru a achiziţiona şi transmite altor persoane biletele emise de reprezentanţii FIFA pentru SRTv.
https://www.g4media.ro/televiziunea-publica-a-depus-plangere-penala-dupa-ce-seful-delegatiei-pentru-cupa-mondiala-a-cumparat-in-numele-tvr-peste-700-de-bilete-la-meciuri-si-le-a-revandut.html

Volumele de audiențe furnizate de televiziunile de sport în anul 2022

2022 a fost un an bogat în evenimente sportive, după doi ani cu restricții generate de pandemie. Dar atenția a fost îndreptată în special asupra turneului final al Campionatului Mondial de fotbal din Qatar, care a fost difuzat în România de televiziunea publică TVR 1. Poate din acest motiv, nișa televiziunilor de sport private a suferit o scădere a audienței comparativ cu anul precedent. Anul trecut, cele 11 televiziuni de sport, prezente în sistemul național de măsurare a audienței, au livrat clienților publicitari un volum de audiență de 74.872 GRP’30 pe targetul comercial All 21 – 54 de ani, ABCD Național, în scădere cu 8,2% față de anul anterior, arată monitorizările Kantar Media. Audiența generată de nișa televiziunilor de sport a reprezentat 3,2% din audiența furnizată de piața TV (83 de televiziuni) în 2022, mult mai mică față de audiențele segmentelor de știri (13,2%) și filme (10%). DigiSport 1, televiziune deținută de grupul DIGI, a dominat nișa de sport cu un volum de 38.681 GRP’30 pe targetul All 21 – 54 de ani, ABCD Național, în scădere cu 17,4% față de 2021. În fapt, jumătate din audiența furnizată de această nișă clienților publicitari a aparținut televiziunii DigiSport 1 (51,7%). Mai mult, grupul DIGI, cu cele patru televiziuni DigiSport 1, 2, 3, 4, deține o cotă de piață de 63,7% din audiența acestei nișe. Asta în ciuda faptului că cele patru televiziuni Digi au suferit pierderi de audiență în cursul anului trecut. Doar Pro Arena, televiziune operată de grupul Pro TV, se prezintă drept un adversar puternic pentru supremația Digi. Audiența livrată de Pro Arena a crescut cu 23,5% față de anul 2021. Alte televiziuni de sport care au înregistrat creșteri de audiență comparativ cu 2021: Prima Sport 1 (11%), Orange Sport 1 (61%), Prima Sport 2 (10,3%) și Orange Sport 3 (73,4%). Televiziuni de sport care au pierdut audiență: DigiSport 2 (-7,2%), Eurosport 1 (28,4%), DigiSport 3 (11,8%), DigiSport 4 (9%) și Eurosport 2 (-21%).
https://www.forbes.ro/volumele-de-audiente-furnizate-de-televiziunile-de-sport-in-anul-2022-309510

Topul radiourilor cu cele mai mari încasări de publicitate în anul 2022

Bugetul de publicitate radio, investit pe 12 rețele, a crescut în 2022 cu 3,5% față de anul precedent, conform monitorizărilor BRAT. Șase radiouri au înregistrat creșteri ale bugetelor de publicitate (rate card) față de 2021. Bugetul total de publicitate s-a ridicat la 308.069.854 de euro (rate card) în 2022, în creștere cu 3,5% față de 2021, potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Notă: Bugetele sunt calculat pe baza tarifelor de publicitate (rate card) ale rețelelor de radio, fără să fie scăzute discounturile și gratuitățile acordate de radiodifuzori. În 2022, cele trei mari rețele de radio – Radio ZU, Kiss FM și Europa FM – și-au conservat locurile în topul publicității din anul anterior. Radio ZU, deținut de Intact Media Group, a difuzat 132.145 de spoturi, în valoare de 65,8 milioane de euro (rate card), cel mai mare buget (calculat la tarifele-listă de publicitate). Acest buget este mai mare cu 2% față de cel din 2021. Numărul de reclame comerciale s-a majorat cu 1,7% față de 2021. Kiss FM, operat de Antenna Entertainment (Grecia), a obținut o creștere a bugetului de publicitate comercială (rate card) de 9,3%, ajungând la 53,7 milioane de euro (rate card), iar numărul de spoturi s-a majorat cu 7,4%. Europa FM, proprietatea Czech Media Invest, a vândut publicitate în valoare brută de 47,5 milioane de euro (rate card), în creștere cu 4% față de 2021. Acest buget reprezintă 101.023 de difuzări (+5,4%).
https://www.forbes.ro/topul-radiourilor-cu-cele-mai-mari-incasari-de-publicitate-in-anul-2022-309732

Topul companiilor cu cele mai mari bugete de publicitate RADIO în anul 2022

Piața de radio rămâne un suport stabil și eficient pentru clienții publicitari. Investițiile nete în publicitatea radio s-au ridicat la 31,9 milioane de euro, în anul 2022, conform ultimei actualizări a raportului Media Fact Book, realizat de agenția Initiative România. Cei mai mari investitori sunt companii din retail și din sectorul farmaceutic, potrivit monitorizărilor BRAT. În 2022, volumul de publicitate comercială pe piața radio (12 rețele) s-a ridicat la 308,06 milioane de euro (rate card), mai mare cu 3,5% față de anul 2021, potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Numărul de spoturi comerciale, difuzate pe cele 12 rețele de radio, monitorizate de BRAT, a fost de 791.678, mai mare cu 4,6% comparativ cu anul precedent. Sunt creșteri moderate care arată că piața radio este stabilă. Raportul Media Fact Book 2022 precizează că, „după o primă jumătate de an marcată de precauție, am asistat la majorări semnificative ale bugetelor și gradului de încărcare radio la sfârșitul anului (septembrie-decembrie) care compensează, astfel încât 2022 ajunge la valoarea de 31,9 milioane de euro.” Raportul MFB estimează că trendul ascendent din 2022 pentru segmentul radio va continua și în 2023. În Top 20 cei mai mari investitori în publicitatea radio pe anul 2022 se numără 12 firme de retail (rețele de magazine), cinci din sectorul farmaceutic și trei din comunicații. Sectorul retail a atins un buget de publicitate în valoare de 97,6 milioane de euro (rate card), reprezentând 31,7% din totalul investițiilor publicitare pe cele 12 rețele de radio. Numărul de spoturi s-a ridicat la 261.497 (33% din totalul difuzărilor), conform monitorizării BRAT.
https://www.forbes.ro/topul-companiilor-cu-cele-mai-mari-bugete-de-publicitate-radio-in-anul-2022-309584

Netflix ar urma să raporteze cea mai lentă creştere trimestrială a veniturilor sale, planul abonamentelor cu reclame atrăgând un interes slab în SUA

Netflix ar urma să raporteze joi cea mai lentă creştere trimestrială a veniturilor sale, deoarece abonamentele sale susţinute de reclame atrag puţini clienţi pe piaţa saturată din SUA, ceea ce ar putea presa compania să reducă cheltuielile pentru conţinut în acest an, transmite Reuters, citată de News.ro. Pionierul streamingului s-a confruntat cu cheltuielile de consum tensionate, costurile în creştere ale finanţării producţiei şi concurenţa sporită din partea Disney+ şi Amazon Prime. Compania şi-a pus speranţele în lansarea nivelului susţinut de reclame, dar analiştii spun că nu au văzut o explozie a cererii de abonamente. Analiştii se aşteaptă ca Netflix să fi adăugat 4,5 milioane de abonaţi în al patrulea trimestru – cea mai mică creştere pentru perioada de vacanţă din 2014. În urmă cu un an compania a adăugat 8,3 milioane de abonaţi. Planul de abonament de 6,99 dolari pe lună susţinut de reclame nu are acces la toate titlurile şi nu este suficient de ieftin pentru a câştiga un număr semnificativ de clienţi din Statele Unite şi Canada, spun analiştii. ”Privind saturaţia pieţei şi varietatea de opţiuni diferite disponibile şi faptul că preţul nu este neapărat semnificativ sub concurenţă, există unele provocări în atingerea acelor ţinte de abonaţi”, a spus Jamie Lumley, analist la Third Bridge. Este posibil ca acest lucru să atragă atenţia asupra cheltuielilor agresive ale Netflix pentru conţinut, despre care şeful financiar Spencer Neumann a spus în iulie că vor totaliza aproximativ 17 miliarde de dolari anual în următorii doi ani. ”Când datoria era ieftină, puteai să te duci să împrumuţi o mulţime de bani şi să-i investeşti în conţinut. Având în vedere ratele actuale ale dobânzilor, Netflix va trebui să fie foarte selectivă în privinţa conţinutului aprobat şi a modului în care l-ar finanţa”, a spus Shahid Khan, partener şi şef global de media şi divertisment la Arthur D. Little. Spre comparaţie, rivala Walt Disney se aşteaptă să cheltuie pentru conţinut în anul fiscal 2023 în intervalul scăzut de 30 de miliarde de dolari, în timp ce Paramount Global proiectează cheltuieli sub 10 miliarde de dolari.
https://www.g4media.ro/netflix-ar-urma-sa-raporteze-cea-mai-lenta-crestere-trimestriala-a-veniturilor-sale-planul-abonamentelor-cu-reclame-atragand-un-interes-slab-in-sua.html

Meryl Streep va apărea în sezonul 3 al serialului „Only Murders in the Building”

Meryl Streep s-a alăturat distribuţiei sezonului 3 al serialului „Only Murders in the Building” la Hulu, scrie Variety, citat de News.ro. Anunţul a fost făcut de starul serialului Selena Gomez într-un videoclip postat pe Instagram. Nu se ştie încă dacă Streep va apărea în calitate de invitat sau permanent în serial. Serialul comedie-dramă îi urmăreşte pe Charles-Haden Savage (Steve Martin), Oliver Putnam (Martin Short) şi Mabel Mora (Selena Gomez), vecini într-o clădire din Upper West Side numită Arconia, care împărtăşesc dragostea pentru podcasturi despre crime adevărate şi ajung să înceapă propriile podcasturi pe măsură ce crime misterioase au loc în jurul lor.
https://www.g4media.ro/meryl-streep-va-aparea-in-sezonul-3-al-serialului-only-murders-in-the-building.html

Tentativă de fraudă printre utilizatorii Netflix România. DNSC: Atenţie la astfel de mesaje false sosite pe e-mail sau SMS

Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) atrage atenţia asupra unor mesaje false, sosite pe e-mail, sau SMS, prin care abonaţii Netflix, sunt atenţionaţi să îşi actualizeze ”informațiile de client” pentru a păstra subscripţia la serviciu. ”Ai primit un e-mail, sau poate chiar un SMS de la Netflix, prin care ești notificat că trebuie să-ți ‘actualizezi informațiile de client’? Ai grijă! În spatele inițiativei sunt infractori cibernetici care vor să-ți fure datele de autentificare. Textul în limba română este unul corect din punct de vedere gramatical, ceea ce, în lipsa unor verificări elementare, ar face ca un astfel de atac să aibă o rată de succes crescută”, arată DNSC. Instituția oferă câteva sfaturi pentru a preveni orice fel de tentativă de fraudă: 1. verifică mereu sursa mesajului primit, înainte de a efectua o acțiune potențial dăunătoare pentru dispozitivele sau datele tale. 2. Evită accesarea de link-uri provenite din surse necunoscute și scanează-le cu o soluție de securitate. 3. Atunci când activezi online, asigură-te că ești pe site-ul dorit prin verificarea atentă a numelui de domeniu oficial utilizat de compania vizată. Evită redirecționarea către pagini de autentificare din link-uri primite online.
https://www.economica.net/tentativa-de-frauda-printre-utilizatorii-netflix-romania-dnsc-atentie-la-astfel-de-mesaje-false-sosite-pe-e-mail-sau-sms_641182.html

Disney+ a lansat trailerul şi posterul pentru sezonul 3 al serialului „Star Wars: The Mandalorian”

Sezonul trei al serialului „Star Wars: The Mandalorian”, recompensat cu Emmy, de la Lucasfilm, are premiera pe 1 martie, exclusiv pe Disney+. Disney+ a prezentat în premieră trailerul captivant şi posterul sezonului 3. În acest sezon, Mandalorianului continuă călătoria prin galaxia Star Wars. Cândva un vânător de recompense singuratic, Din Djarin s-a reunit cu Grogu. Între timp, Noua Republică se străduieşte să conducă galaxia departe de istoria sa întunecată. Mandalorianul se va intersecta cu vechi aliaţi şi îşi va face noi duşmani în timp ce el şi Grogu îşi continuă călătoria împreună.
https://www.news.ro/entertainment/disney-a-lansat-trailerul-si-posterul-pentru-sezonul-3-al-serialului-star-wars-the-mandalorian-foto-video-1922400617402023011720985617

Romanele „Viaţa mincinoasă a adulţilor” şi „Zgomotul alb” din portofoliul colecţiei Anansi, în ecranizări disponibile pe platforma Netflix

În lista celor mai recente filme difuzate în reţeaua Netfix se află şi două romane aflate în portofoliul colecţiei Anansi. World Fiction. Este vorba despre „Viaţa mincinoasă a adulţilor” de Elena Ferrante (traducere de Cerasela Barbone), unul dintre cele şase titluri cu care a debutat colecţia, în toamna anului 2020, şi de „Zgomotul alb” de Don DeLillo, un roman ce urmează să sosească din tipografie într-o ediţie nouă, în traducerea regretatului Horia Florian Popescu. Creată sub forma unui serial în şase episoade, adaptarea romanului „Viaţa mincinoasă a adulţilor” a fost regizată de Edoardo De Angelis, având-o drept protagonistă pe Giordana Marengo în rolul Giovannei, alături de Valeria Golino în rolul Vittoriei, matuşa ei misterioasă. Cel de-al doilea film adaptat după o carte aflată în portofoliul colecţiei Anansi. Word Fiction este „Zgomotul alb”, în regia lui Noah Baumbach, care transpune pe ecran romanul omonim al marelui scriitor american Don DeLillo. Avându-i în rolurile principale pe Adam Driver, Greta Gerwig şi Don Cheadle, „Zgomotul alb” este primul lungmetraj regizat de Baumbach care nu se bazează pe o poveste originală, scrisă de el. Filmul a fost elogiat de critici şi premiat recent la Veneţia. Considerat una dintre capodoperele lui Don DeLillo, „Zgomotul alb” urmăreşte un an din viaţa lui Jack Gladney, şef al catedrei de studii despre Hitler la facultatea sa, în ciuda faptului că nu vorbeşte o boabă de germană. Existenţa lui idilică şi absurdă, ce stă sub semnul unei anxietăţi legate de propria condiţie de muritor, e tulburată de apariţia unui nor toxic care-l pune în faţa unei ameninţări reale.
https://www.news.ro/cultura-media/romanele-viata-mincinoasa-a-adultilor-si-zgomotul-alb-din-portofoliul-colectiei-anansi-in-ecranizari-disponibile-pe-platforma-netflix-1922402117232023011520985515

Documentarul „Navalnîi: omul pe care Putin nu a reuşit să-l ucidă", difuzat în premieră la TVR 1

Un documentar ce reconstituie incredibilele întâmplări din vara anului 2020, când opozantul rus Alexei Navalnîi a supravieţuit tentativei de asasinat a serviciilor secrete ruseşti, va fi difuzat în prmeieră joi, de la ora 21.00, pe TVR 1. În luna august 2020, într-un zbor către Moscova, carismaticul lider al opoziţiei din Rusia Alexei Navalnîi a început să se simtă rău, starea sa devenind critică în scurt timp, chiar ajungând să urle de durere. Avionul a deviat imediat spre cel mai apropiat oraş, iar politicianul a fost transportat de urgenţă, în stare de inconştienţă, la spital. Ceea ce s-a întâmplat în continuare a zguduit lumea. Pe 19 ianuarie, de la ora 21.00, aflăm la TVR 1 întreaga poveste, o incredibilă istorie adevărată cu spioni şi asasini, în documentarul „Navalnîi: omul pe care Putin nu a reuşit să-l ucidă" (The Man Putin Couldn't Kill, Regatul Unit, 2021).
https://www.news.ro/cultura-media/documentarul-navalnii-omul-pe-care-putin-nu-a-reusit-sa-l-ucida-difuzat-in-premiera-la-tvr-1-1922403918152023011320986690

Anchetă la BBC după ce sunete ce ar fi provenit de la un film pentru adulţi s-au auzit în timpul transmisiunii cu ocazia meciului Wolverhampton – Liverpool

Din cauza unui telefon ascuns sub masa prezentatorului de ştiri, sunete mai puţin obişnuite s-au auzit în direct la BBC înaintea meciului Wolverhampton-Liverpool. O scenă care a intrigat şi apoi a amuzat, dar canalul vrea să găsească vinovaţii, relatează AFP. În timp ce fostul atacant Gary Lineker discuta cu doi consultanţi, Paul Ince şi Danny Murphy, despre meciul din Cupa Angliei, pe platourile de filmare s-au auzit clar şi explicit gemetele unei femei. „Poţi să nu mai faci zgomotul ăsta, Danny?” i-a spus mai întâi Lineker interlocutorului său, stăpânindu-şi cu greu râsul. Cu gemetele care continuă după un interviu înainte de meci cu managerul Jürgen Klopp, Lineker i-a predat legătura unui alt fost jucător, Alan Shearer, în cabina de comentariu mult mai liniştită. „Cineva trimite ceva pe telefonul cuiva, nu ştiu dacă auziţi acasă”, a continuat Lineker.
https://www.news.ro/sport/ancheta-la-bbc-dupa-ce-sunete-ce-ar-fi-provenit-de-la-un-film-pentru-adulti-s-au-auzit-in-timpul-transmisiunii-cu-ocazia-meciului-wolverhampton-liverpool-1922402918002023010020986001

Noi date în cazul biletelor! Şeful delegaţiei TVR a cumpărat peste 700 de tichete la meciuri din Qatar! Peste 700! TVR, plângere penală

Informaţii noi în cazul biletelor cumpărate la meciurile din Qatar de şeful delegaţiei TVR! Cristi Oprean a achiziţionat peste 700 de tichete de acces la meciurile de la Campionatul Mondial! Cifră confirmată de FIFA. Iniţial, în interviul acordat în exclusivitate Paginademedia.ro, Cristi Oprean a declarat că a cumpărat 64 de bilete la meciurile din ultimele faze (semifinale şi finala), "pentru prieteni". Televiziunea Publică a anunţat că a depus plângere penală în cazul biletelor la meciurile la Mondiale cumpărate de şeful delegaţiei TVR în Qatar, Cristi Oprean, care şi-a dat demisia din instituţie săptămâna trecută. "Ca urmare a consultării portalului oficial pus la dispoziţie de FIFA pentru comanda biletelor, reprezentanţii TVR au aflat că domnul Oprean a achiziţionat în numele TVR, dar fără să fie mandatat în acest sens, nu 64, ci 712 de tichete de acces la diferite partide ale CM de Fotbal 2022", anunţă Televiziunea Publică.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/tvr-plangere-penala-bilete-mondial-qatar-20985787

"Staţiuni de dezinteres naţional". Serie de reportaje la Antena 1

Postul Antena 1 aduce o serie de reportaje despre staţiunile din România. Reportajele vor fi difuzate în cadrul Observatorului, de la ora 19.00, începând din această săptămână. Seria de reportaje este sub genericul Staţiuni de dezinteres naţional şi va fi la Antena 1 în fiecare zi de luni. Reporterii Observator au plecat în staţiuni precum Amara, Pucioasa, Băile Herculane sau Voineasa. "Amara, Pucioasa, Băile Herculane sau Voineasa. "Staţiuni de interes naţional", potrivit hârtiei. În realitate, amintiri îndepărtate ale părinţilor noştri care astăzi se transformă în ruină. Staţiuni care ar trebui să fie mândria ţării şi aur pentru turismul românesc se degradează de la zi la zi pe fondul nepăsării celor care le-au administrat în ultimii 30 de ani. Şi în timp ce nimeni nu îşi asumă eşecul, oamenii aşteaptă soluţii.", spun cei de la Antena 1.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/reportaje-statiuni-antena-1-20985272

AUDIENŢE RADIO COMERCIAL: Ce radiouri au ascultat tinerii în toamna anului trecut? Top trei în Bucureşti: ZU, Kiss FM şi Rock FM

AUDIENŢE RADIO COMERCIAL. Radio ZU, Kiss FM şi Rock FM ocupă podiumul în rândul tinerilor pe piaţa de radio din Bucureşti, conform ultimelor date din studiul de audienţă radio (29 august - 18 decembrie 2022), realizat de IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research. BUCUREŞTI. Cei mai mulţi ascultători tineri (18-49 de ani) s-au dus către Radio ZU, post care are un plus de 12.000 de ascultători în toamna lui 2022, faţă de toamna lui 2021. Kiss FM, locul al doilea, numărp 94.000 de ascultători tineri, un minus de 6.000. Rock FM îşi păstrează poziţia a treia, cu 78.000 de ascultători tineri în Capitală, însă înregistrează un minus de aproape 20.000 de persoane. Cine creşte în Bucureşti la tineri: Radio ZU: +12.000, Guerrilla: +8.500, Dance FM: +4.900, Virgin Radio: +2.000. Cine scade: Rock FM: -19.300, Magic FM: -9.900, Digi FM: -7.500, Pro FM: -7.200, Kiss FM: - 6.000, Radio Impuls, Europa FM: -4.000.
https://www.paginademedia.ro/audiente-radio/audiente-radio-public-comercial-2023-20984281

AUDIENŢE. Survivor - America Express, episodul doi: Pro TV a câştigat două segmente, Antena 1 a luat unul, comercialul

AUDIENŢE Survivor - America Express. A doua întâlnire Survivor - America Express a „împărţit” audienţele. Pro Tv şi-a adjudecat naţionalul şi urbanul, în timp ce Antena 1 a avut publicul comercial. Show-ul de pr Pro TV a fost umărit de 1,7 milioane de telespectatori la nviel naţional, în timp ce locul secund a fost al Antenei 1, cu 1,2 milioane de telespectatori pentru Asia Express, pe intervalul în care s-au intersectat cele două emisiuni. Pe segmentul emisiunii America Express, 20.30 - 00.10, situaţia a fost asemănătoare. Pro TV a avut naţionalul şi urbanul, în timp ce Antena 1 a câştigat comercialul. NAŢIONAL. Diferenţa Pro TV - Antena 1 pe publicul naţional a fost de necontestat. 1,7 milioane de persoane au urmărit aseară Survivor pe Pro TV, în timp ce 1,2 milioane de telespectatori, media, au ales America Express. Locul trei pe podium i-a revenit postului Kanal D, care a pus la bătaie un serial turcesc. TVR 1 a reuşit să prindă top 10 audienţe aseară, cu un film din 1998, Răzbunarea lui Logan. Postul public a avut o medie de 160.000 de telespectatori, de 10 ori sub Pro TV.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-america-express-16-ianuarie-20985380

Smiley şi Pavel Bartoş au lansat piesa filmului Ramon

Smiley şi Pavel Bartoş au lansat piesa filmului Ramon. Filmul este produs de Pavel Bartoş şi Jesus del Cerro şi regizat de Jesus del Cerro (Miami Bici, Vlad, Hawaii, Ho Ho Ho). Ramon poate fi urmărit începând cu 3 februarie, în cinematografe, notează protv.ro. Din distribuţie fac parte: Pavel Bartoş, Smiley, Selly, Andreea Esca, Carmen Tănase, Ionuţ Rusu, Elvira Deatcu, Andreea Vasile, Alexandru Ion, Bogdan Farcaş, Bogdan Horga, Doru Cătănescu, Ecaterina Lupu, Gabriela Iliescu, Iuliana Postelnicu, Rodica Mandache, Teona Stavarachi şi mulţi alţi actori.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/ramon-piesa-pavel-bartos-smiley-20984235

Filmele Marvel vor reveni în cinematografele din China, după patru ani de absenţă

După aproape patru ani de absenţă, filmele Marvel vor reveni în cinematografele din China, a anunţat marţi studioul american spre bucuria fanilor chinezi ai francizei, relatează AFP. Filmele cu supereroi Marvel, extrem de populare în ţara asiatică, au lipsit din cinematografele chineze de la lansarea filmului "Spider-Man: Far from Home", în iulie 2019. China autorizează lansarea în cinematografe doar a câtorva zeci de lungmetraje străine în fiecare an. În speranţa de a obţine o autorizaţie pe uriaşa piaţă chineză, studiourile de la Hollywood îşi asumă uneori tăierea anumitor scene considerate prea violente, cu prea multă nuditate, deranjante sau considerate sensibile din punct de vedere politic de către autorităţile chineze. Studiourile Marvel, deţinute de gigantul american Disney, a anunţat marţi lansarea pe 7 februarie în China a filmului "Black Panther: Wakanda Forever". După zece zile va fi lansată şi ultima sa producţie "Ant-Man and the Wasp: Quantumania", a precizat Marvel pe reţeaua de socializare Weibo. "Este greu de crezut (...) Mi-a fost atât de dor de universul Marvel", a comentat miercuri un internaut. Cinematografele, la fel ca alte locuri de divertisment, au fost printre primele care s-au închis în China în timpul epidemiei de COVID-19.
https://www.agerpres.ro/life/2023/01/18/filmele-marvel-vor-reveni-in-cinematografele-din-china-dupa-patru-ani-de-absenta--1045351

TVR, bișniță cu tichete la meciuri din Qatar. Plângere penală pentru peste 700 de bilete vândute la suprapreț

Televiziunea română a transmis meciurile de la Campionatul Mondial, iar unul dintre șefii delegației a fost acuzat, în luna decembrie, că fi vândut bilete pentru turneul final. Cristian Oprean, șeful delegației TVR, a fost denunțat că a vândut biletele primite de Televiziunea Română la suprapreț. Șeful delegaţiei TVR Cristi Oprean ar fi achiziţionat peste 700 de tichete de acces la meciurile de la Campionatul Mondial. Cifră ar fi fost confirmată de FIFA. Televiziunea Publică a anunţat că a depus plângere penală în cazul biletelor la meciurile la Mondiale cumpărate de şeful delegaţiei TVR în Qatar, Cristi Oprean, care şi-a dat demisia din instituţie săptămâna trecută. Iniţial, în interviul acordat în exclusivitate Paginademedia.ro, Cristi Oprean a declarat că a cumpărat 64 de bilete la meciurile din ultimele faze (semifinale şi finala), „pentru prieteni”. TVR a demarat o procedură de cercetare disciplinară în urma unor e-mailuri prin care un cetăţean a reclamat coordonatorul delegaţiei televiziunii publice la Campionatul Mondial din Qatar că i-a vândut bilete pentru partida Franţa – Maroc cu o sumă mult mai mare decât cea înscrisă pe bilete. Tichetele erau marcate „ROTVR”, fiind destinate Televiziunii Române, iar din această cauză reclamantului nu i s-a permis intrarea pe stadion din cauza condiţiilor speciale în care biletele puteau fi folosite.
https://evz.ro/tvr-bisnita-cu-tichete-la-meciuri-din-qatar-plangere-penala-pentru-peste-700-de-bilete-vandute-la-suprapret.html

Recomandările lunii februarie la HISTORY Channel

În luna februarie, în „Iarna Misterelor” de la HISTORY Channel căutăm să dezlegăm secretele înfamului Triunghi al Bermudelor și facem descoperiri uimitoare în documentarul-eveniment „Triunghiul Bermudelor: În ape blestemate”. În premieră pentru România, în cadrul emisiunii telespectatorii vor putea urmări un moment istoric: o echipă de scafandri, care explora fundul oceanului în largul largul coastei statului american Florida, a descoperit un fragment din naveta spațială Challenger, care a explodat la scurt timp după lansare, în 1986, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către HD Satelit România. Seria investigativă „Cum explici asta?” prezentată de jurnalistul veteran Tony Harris (CNN, Al Jazeera) revine la HISTORY Channel pentru un nou sezon în care sunt analizate dovezi despre cele mai misterioase fenomene și creaturi inexplicabile, în timp ce scena emisiunii-concurs „Arme Născute din Foc” este transformată într-o arenă a gladiatorilor pentru o competiție epică, cum nu s-a mai întâmplat până acum. „Arme Născute din Foc: Gladiatorii la Forjă” îi va provoca pe cei mai buni fierari din SUA în recrearea armelor emblematice din vremurile antice. Așii Amanetului se întorc cu un nou sezon! Cele 10 noi episoade vor aduce în prim-plan descoperiri ale unor articole cu valoare istorică, dar și momente autentice din viața celor trei bărbați supranumiți „Așii Amanetului”, respectiv tatăl Rick, fiul Corey și prietenul din copilărie Chumlee, care conduc împreună magazinul de amanet Gold & Silver, de la marginea orașului Las Vegas.
https://www.hdsatelit.com/2023/01/recomandarile-lunii-februarie-la.html

Antena Play va difuza semifinalele și finala Taça da Liga (Cupa Ligii Portugaliei)

Cei mai buni jucători din fotbalul portughez se vor confrunta în Cupa Ligii Portugaliei în "Final Four": semifinalele acestei competiții, precum și finala vor fi disponibile online în direct la Antena PLAY, în datele calendaristice de 24 ianuarie (Arouca – Sporting Lisabona, la ora 21:45) și 25 ianuarie 2023 (FC Porto – Academico Viseu, la ora 21:45), respectiv 28 ianuarie 2023 (la ora 21:45). Final FOUR va fi disponibil exclusiv la Antena Play. Taça da Liga, cunoscută în afara Portugaliei ca și Cupa Ligii Portugheze, este o competiție anuală de fotbal pentru cluburi organizată de Liga Portuguesa de Futebol Profissional pentru echipele din Primeira Liga și Liga Portugal 2. Final FOUR este a patra Faza a compentitiei, cea eliminatorie. Semifinalele și finala sunt jucate ca meciuri pe un teren neutru. Anterior, Antena Play a anunțat că difuzează meciuri și din Cupa Franței. Detalii găsiți AICI. Platforma de streaming Antena Play este disponibilă nu doar pe dispozitive mobile și computere, ci si ca aplicație pe diverse televizoare smart. Accesul la continutul platformei este oferit contra-cost. Pentru a viziona conținutul premium, utilizatorul trebuie să fii abonat. Fără abonament, platforma permite vizionarea a doar 3 minute pe zi de conținut premium.
https://www.hdsatelit.com/2023/01/antena-play-va-difuza-semifinalele-si.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL