×


Revista presei -- Data și ora publicării: 23.01.2023 13:47:04

REVISTA PRESEI / 23 ian 2023 /



T-Mobile cercetează compromiterea datelor a 37 de milioane de clienți prepaid și postpaid
Business internaţional. Netflix, creştere de 6% pe acţiuni după ce Reed Hastings a renunţat la funcţia de co-CEO, iar numărul de abonaţi a crescut cu mult peste aşteptări
Reclamații în creștere față de serviciile poștale și de comunicații în 2022: Vodafone și Fan Curier - pe primele locuri / Pe ce poziție a coborât Poșta
„The Last Of Us”, HBO: Cum a ajuns să ne captiveze un serial despre o apocalipsă provocată de o pandemie, făcut după un joc video de succes
Netflix va lansa vara aceasta un film sequel pentru unul dintre cele mai neașteptate succese din istoria sa
"Avatar 2: The Way of Water" devine al şaselea film din istorie care depăşeşte încasări de 2 miliarde de dolari la nivel mondial
Autoritatea australiană de reglementare în domeniul mass-media, noi puteri pentru a combate dezinformarea online
Proiect în valoare de peste 500.000 de euro, semnat de Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică şi Comisia Europeană / Se are în vedere reducerea riscurilor de securitate cibernetică în instituţiile sanitare din România
BBC, acuzat de sexism, recunoaşte un titlu ”nepotrivit” al unui articol despre demisia lui Jacinda Ardern
Un nou sezon „Şef sub acoperire” va începe joi, 9 februarie, la Pro TV
Elon Musk: Un abonament cu preţ mai mare la Twitter nu va include reclame
Mihai Mironică și Ioana Cosma, dați afară de la Pro Arena: emisiunea lor a fost scoasă din grilă! Ce mesaj a postat unul dintre cei înlăturați de conducerea trustului PRO
AUDIENŢE ROMÂNII AU TALENT. Pro TV a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1, audienţe de şapte-opt ori mai mici pe intervalul emisiunii
Concedieri în lanț în industria digitală
Samsung vrea să extindă disponibilitatea propriului serviciu de streaming
Serialul Wednesday a adus un boom turistic în România. Americanii vin pe platoul de filmare
Operațiune FSB în direct la A3 CNN: Atac la România și la BOR prin intermediul unui agent al Kremlinului – schismaticul Longhin Jar din Cernăuți, ierarh al Bisericii Ruse pe care Gâdea l-a prezentat drept ”mitropolit român”. Obiectivele operațiunii
Plângeri similare, sentințe diferite pentru Celentano și Firicel, parteneri în serial, dar și la tribunal
Jurnaliștii Mafiei: Site-ul Lumea Justiției și oamenii lui Răzvan Savaliuc, anchetați la DNA pentru grup infracțional organizat și favorizarea infractorului
Cum controlează Soros media cu miliarde de dolari





T-Mobile cercetează compromiterea datelor a 37 de milioane de clienți prepaid și postpaid

Operatorul de comunicaţii T-Mobile (SUA) investighează compromiterea datelor a 37 de milioane de conturi ale clienţilor prepaid şi postpaid şi a declarat că va înregistra costuri semnificative legate de acest incident. Este al doilea atac cibernetic important în mai puţin de doi ani ămpotriva T-Mobile şi vine la câteva luni după ce operatorul a fost de acord să-şi îmbunătăţească securitatea datelor pentru a soluţiona un litigiu legat de un incident din 2021, care a compromis informaţii despre aproximativ 76,6 milioane de oameni, informează News.ro. T-Mobile a identificat activitatea rău intenţionată pe 5 ianuarie şi a eliminat-o într-o zi, a declarat compania, adăugând că nu au fost expuse date sensibile, cum ar fi informaţiile financiare. Cu toate acestea, T-Mobile a precizat că datele de bază ale clienţilor – cum ar fi numele, adresa de facturare, e-mailul şi numărul de telefon – au fost accesate şi că a început să notifice clienţii afectaţi. Compania T-Mobile are peste 110 milioane de abonaţi.
https://www.forbes.ro/t-mobile-cerceteaza-compromiterea-datelor-a-37-de-milioane-de-clienti-prepaid-si-postpaid-310509

Business internaţional. Netflix, creştere de 6% pe acţiuni după ce Reed Hastings a renunţat la funcţia de co-CEO, iar numărul de abonaţi a crescut cu mult peste aşteptări

Dinamica din ultimele 12 luni, minus 34%. Cu 6% se apre­ciau acţiunile lide­rului industriei de streaming Netflix (simbol bursier NFLX) la startul şedinţei de tran­zacţionare din New York de vinerea trecută, după ce compania a anunţat că a obţinut câteva milioane de abonaţi peste estimările analiştilor de pe Wall Street, potrivit Business Insider. Cele mai recente date ale gigantului american, cele la T4/2022, arată că numărul de clienţi a crescut cu 7,66 milioane în ultimele trei luni de anul trecut, faţă de 4,57 milioane cât estima furnizorul de date financiare StreetAccount. Nu­me­rele i-au ajutat pe investitori să treacă peste o serie sumbră de perspective economice în SUA, cât şi peste rezul­tatele dezamăgitoare înregistrate de Netflix în T4/2022.
https://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/business-international-netflix-crestere-de-6-pe-actiuni-dupa-ce-reed-21529103

Reclamații în creștere față de serviciile poștale și de comunicații în 2022: Vodafone și Fan Curier - pe primele locuri / Pe ce poziție a coborât Poșta

Românii au făcut anul trecut peste 3.200 de reclamații față de serviciile poștale și de comunicații electronice, în creștere cu 350 de reclamații față de anul 2021, iar cele mai reclamate companii au rămas Vodafone România - pe zona de comunicații electronice - și Fan Curier - la servicii poștale. Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM) a anunțat vineri că anul trecut a primit și a soluționat 3.236 de reclamații de la utilizatorii de servicii poștale și de comunicații electronice. Numărul este în creștere față de 2021, când s-au înregistrat 2.886 de reclamații. Top 3 operatori cu cele mai multe reclamații în telecom: Vodafone, Orange, RCS&RDS. 72% din numărul total al reclamațiilor primite de autoritate anul trecut au vizat serviciile de comunicații electronice, principalele nemulțumiri reclamate referindu-se la aspecte care țin de relația contractuală cu furnizorii de servicii de comunicații electronice. Utilizatorii au semnalat probleme privind încetarea contractelor (19% din reclamațiile referitoare la serviciile de comunicații electronice), derularea contractelor la distanță (15%), facturarea serviciilor de telefonie/internet (13%) și calitatea acestora (11%).
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-26032971-reclamatii-crestere-fata-serviciile-postale-comunicatii-2022-vodafone-fan-curier-primele-locuri-pozitie-coborat-posta.htm

„The Last Of Us”, HBO: Cum a ajuns să ne captiveze un serial despre o apocalipsă provocată de o pandemie, făcut după un joc video de succes

Acțiunea din serialul „The Last Of Us” ne poartă într-o lume apocaliptică, unde două personaje centrale încearcă să găsească o soluție pentru a pune capăt pandemiei care terorizează pământul, în timp ce trec prin situații limită. Seria, care se bazează pe jocul video cu același nume, a reușit să captiveze instant audiențele, atât pe gameri, dar și pe ceilalți. Am ales să vorbim cu câțiva pasionați de joc pentru a vedea dacă într-adevăr serialul le întâlnește așteptările și de ce cred că merită să fie urmărit de toată lumea. Jocul „The Last Of Us” a apărut în 2013 și a fost creat de Naughty Dog pentru PlayStation. Chiar dacă povestea inițială a primit și o continuare, primul joc a fost un real succes și a devenit extrem de important și mulți dintre jucători susțin că nu te poți numi „gamer” dacă nu l-ai jucat. În 10 ani de la lansare, „The Last Of Us” a vândut peste 37 de milioane de copii la nivel global și continuă să atragă noi adepți în fiecare zi; mai mult, pe 3 martie, va apărea și varianta PC a jocului. https://www.hotnews.ro/stiri-film-26034205-the-last-hbo-cum-ajuns-captiveze-serial-despre-apocalipsa-provocata-pandemie-facut-dupa-joc-video-succes.htm

Netflix va lansa vara aceasta un film sequel pentru unul dintre cele mai neașteptate succese din istoria sa

Netflix a anunțat că „Extraction”, un thriller de acţiune care s-a bucurat de un succes uriaș şi neaşteptat în 2020, devenind cel mai vizionat lungmetraj original produs de platforma americană de streaming, va avea parte de un sequel ce va fi lansat vara aceasta. Chris Hemsworth va reveni în sequelul ce urmează să fie lansat pe 16 iunie în rolul mercenarului Tyler Raker. După ce a scăpat ca prin minune de evenimentele din primul film, el va avea o nouă misiune: să salveze membrii familiei unui gangster georgian nemilos din închisoarea în care sunt ţinuţi, potrivit News.ro. Primele imagini ale filmului au fost prezentate de Netflix săptămâna trecută, într-un videoclip în care apar câteva scene din premierele anului (cum ar fi Rebel Moon, prezentat drept Războiul Stelelor al regizorului Zack Snyder).
https://www.hotnews.ro/stiri-film-26037988-netflix-lansa-vara-aceasta-film-sequel-pentru-unul-dintre-cele-mai-neasteptate-succese-din-istoria.htm

"Avatar 2: The Way of Water" devine al şaselea film din istorie care depăşeşte încasări de 2 miliarde de dolari la nivel mondial

"Avatar 2: The Way of Water" continuă să domine box office-ul nord-american şi face parte de acum din clubul exclusiv al filmelor care au depăşit încasări de 2 miliarde de dolari la nivel mondial, potrivit cifrelor anunţate de Exhibitor Relations. Cu 20 milioane de dolari venituri generate în acest weekend în Statele Unite şi în Canada (faţă de 31 de milioane în weekendul trecut), filmul lui James Cameron domină clasamentul pentru a şasea săptămână consecutiv. Filmul a câştigat aproape 598 de milioane de dolari în America de Nord, iar 1,43 miliarde în restul lumii pentru a depăşi pragul simbolic de 2 miliarde de dolari. Doar şase filme au atins acest prag în istorie, dintre care trei semnate de cineastul canadian ("Avatar", "Avatar 2" şi "Titanic"). Celelalte filme care au depăşit această cifră sunt: "Avengers: Endgame", "Star Wars: The Force Awakens" şi "Avengers: Infinity War". Continuarea aşteptată a blockbusterului ştiinţifico-fantastic din 2009 se petrece la mai mult de un deceniu de la evenimentele din primul film şi într-un spaţiu acvatic.
https://www.hotnews.ro/stiri-cultura-26037617-avatar-2-the-way-water-devine-saselea-film-din-istorie-care-depaseste-incasari-2-miliarde-dolari-nivel-mondial.htm

Autoritatea australiană de reglementare în domeniul mass-media, noi puteri pentru a combate dezinformarea online

Guvernul australian a decis să extindă puterile Autorității australiene pentru Comunicații și Media, pentru a impune un cod de conduită obligatoriu împotriva dezinformării de pe platformele digitale. ACMA va obține noi prerogative, care ar urma să includă evaluarea modului în care platformele răspund la dezinformare, potrivit unui anunț făcut la sfârșitul săptămânii trecute de Ministerul australian al Comunicațiilor, citat de The Guardian. În plus, dacă măsurile de autoreglementare adoptate de industrie se vor dovedi insuficiente pentru a limita răspândirea de informații false, autoritatea de reglementare în domeniul mass-media ar putea impune un cod al industriei – al cărui principal obiectiv ar fi protejarea utilizatorilor online de conținutul dăunător. „Dezinformarea și dezinformarea reprezintă o amenințare la adresa siguranței și bunăstării australienilor, precum și la adresa democrației, societății și economiei noastre”, a declarat ministrul australian al Comunicațiilor. Michelle Rowland a adăugat că noul set de reguli va „plasa Australia în fruntea combaterii dezinformării online”.
https://mediastandard.ro/autoritatea-australiana-de-reglementare-in-domeniul-mass-media-noi-puteri-pentru-a-combate-dezinformarea-online/

Proiect în valoare de peste 500.000 de euro, semnat de Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică şi Comisia Europeană / Se are în vedere reducerea riscurilor de securitate cibernetică în instituţiile sanitare din România

Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică şi Comisia Europeană au semnat un proiect în valoare de peste 500.000 de euro care are în vedere reducerea riscurilor de securitate cibernetică în instituţiile sanitare din România şi creşterea gradului de conştientizare, în vederea creşterii siguranţei pacienţilor. Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) şi Comisia Europeană au semnat contractul de finanţare pentru proiectul ”Romanian Cyber Care Health”. ”Acest proiect va sprijini punerea în aplicare a obiectivelor şi cerinţelor prevăzute de Directiva NIS pentru instituţiile de sănătate şi domeniul medical din România, care au fost supuse unei presiuni deosebite în ultimii ani. Criza provocată de pandemia de COVID-19 exercită o presiune enormă asupra sistemului de sănătate, ceea ce reprezintă o preocupare majoră pentru creşterea rezilienţei şi limitarea impactului incidentelor cibernetice”, se arată într-un comunicat de presă, de vineri, al Directoratului Naţional de Securitate Cibernetică. Obiectivul general al proiectului este de a reduce riscurile de securitate cibernetică şi de a creşte gradul de conştientizare, în vederea creşterii siguranţei pacienţilor şi a încrederii în sistemul şi instituţiile de sănătate din România. Proiectul ”Romanian Cyber Care Health” are o valoare de 578.870 euro, din care 289.435 euro reprezintă grant. Durata proiectului este de 24 de luni, în perioada 1 ianuarie 2023 - 31 decembrie 2024.
https://www.news.ro/cultura-media/proiect-valoare-peste-500-000-euro-semnat-directoratul-national-securitate-cibernetica-comisia-europeana-vedere-reducerea-riscurilor-securitate-cibernetica-institutiile-sanitare-romania-1922403020002023012220989954

BBC, acuzat de sexism, recunoaşte un titlu ”nepotrivit” al unui articol despre demisia lui Jacinda Ardern

BBC recunoaşte vineri - în urma unor acuzaţii de sexism - un titlu ”nepotrivit” al unui articol despre demisia premierului neozeelandez Jacinda Ardern, în care grupul audiovizual se întreba dacă femeile pot avea ”cu adevărat totul”, relatează AFP. Jacinda Ardern, în vârstă de 42 de ani, a anunţat joi că urmează să demisioneze la începutul lui februarie, după cinci ani şi jumătate la putere, apreciind că ”nu mai are energia” să candideze la un nou mandat. Postul BBC World a postat pe reţelele sale de socializare, acoperind subiectul, un articol intitulat ”Demisia lui Jacinda Ardern: femeile pot, oare, avea cu adevărat totul?”.
https://www.news.ro/externe/bbc-acuzat-de-sexism-recunoaste-un-titlu-nepotrivit-al-unui-articol-despre-demisia-lui-jacinda-ardern-1922402020002023011820989783

Un nou sezon „Şef sub acoperire” va începe joi, 9 februarie, la Pro TV

Directorii unor companii de renume din România vor renunţa pentru câteva zile la poziţia de lideri şi se vor transforma total pentru a intra, sub acoperire, în propria lor companie în noul sezon al emisiunii „Şef sub acoperire” care începe joi, 9 februarie, la Pro TV. În cel de-al treilea sezon, show-ul aduce emoţie, poveşti impresionante, situaţii amuzante, dar şi noi provocări pentru directorii unor companii cunoscute din România. În acest sezon, telespectatorii vor putea urmări peripeţiile şefilor unor companii extrem de cunoscute precum Stay Fit Gym, Dulcinella, City Grill, One Star Security, Musette sau DPD. Inspiraţi şi motivaţi de dorinţa de a înţelege şi mai bine ce se întâmplă în compania lor, şefii vor afla poveşti surprinzătoare ale unor angajaţi, vor vedea implicarea şi devotamentul altora, dar şi unele probleme pe care firma le are. Aflat sub acoperire, şeful va afla direct de la sursă, care sunt lucrurile care funcţionează, cine sunt angajaţii model, dar şi care sunt provocările cu care se confruntă aceştia.
https://www.news.ro/cultura-media/un-nou-sezon-sef-sub-acoperire-va-incepe-joi-9-februarie-la-pro-tv-1922401120192023011720989709

Elon Musk: Un abonament cu preţ mai mare la Twitter nu va include reclame

Un abonament cu preţ mai mare la Twitter nu va include reclame, potrivit unei postări pe platforma de socializare făcută de proprietarul acesteia, Elon Musk, transmite Reuters. Miliardarul a mai spus că reclamele sunt ”prea frecvente pe Twitter şi prea mari” şi că se vor lua măsuri pentru a rezolva aceste probleme în săptămânile următoare. Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii. Twitter câştigă aproape 90% din veniturile sale din vânzarea de reclame digitale, iar Musk a atribuit recent ”o scădere masivă a veniturilor” organizaţiilor pentru drepturile omului care au făcut presiuni asupra companiilor mari pentru a-şi întrerupe reclamele pe Twitter.
https://www.news.ro/economic/elon-musk-un-abonament-cu-pret-mai-mare-la-twitter-nu-va-include-reclame-1922404923002023010720991453

Mihai Mironică și Ioana Cosma, dați afară de la Pro Arena: emisiunea lor a fost scoasă din grilă! Ce mesaj a postat unul dintre cei înlăturați de conducerea trustului PRO

Emisiunea „Ora exactă în Sport”, transmisă în intervalul 09:30 – 12:30, va dispărea din grilă, începând cu data de 5 februarie 2023 și totodată trustul va înceta colaborarea cu moderatorii Mihai Mironică și Ioana Cosma, informează Fanatik. Nu doar Mihai Mironică și Ioana Cosma vor fi înlăturați. Producătorul emisiunii, Leonard Badea, dar și Robert Zamfirescu, Alin Floroiu, Florin Culiță și Dan Ionescu au fost anunțați că nu vor mai continua. În ceea ce îl provește pe șeful departamentului sport de la Pro TV, Ionuț Eduard Coandă, acesta și-a dat demisia în semn de solidaritate. „În continuare, una dintre prioritățile PRO TV este dezvoltarea stațiilor secundare. Așa cum am anunțat deja încă de la rebranduirea de anul trecut, vrem ca telespectorii noștri să se bucure de conținut de calitate, relevant pentru ei. În acest sens, pe baza analizelor de performanță, facem ajustări grilei de programe, ceea ce poate implica și reorganizarea unor echipe. Ne dorim ca publicul nostru să se bucure pe toate canalele secundare, Acasă, Acasă Gold, PRO Arena și PRO Cinema, de cele mai bune filme, seriale, emisiuni și competiții sportive”, au transmis reprezentanții Pro TV, potrivit sursei citate. În grila Pro Arena vor rămâne transmisiunile sportive asupra cărora trustul deține drepturile până în anul 2024, adică UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League și Cupa Angliei. În ceea ce privește extrafotbalul, Pro Arena mai transmite competițiile de handbal Liga Zimbrilor, Liga Florilor și meciurile echipelor naționale. De asemena, trustul Pro transmite și galele Glory, Dynamite Fighting Show, Golden Fighter Championship și UFC.
https://www.prosport.ro/diverse/mihai-mironica-si-ioana-cosma-dati-afara-de-la-pro-arena-emisiunea-lor-a-fost-scoasa-din-grila-ce-mesaj-a-postat-unul-dintre-cei-inlaturati-de-conducerea-trustului-pro-19584078

AUDIENŢE ROMÂNII AU TALENT. Pro TV a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1, audienţe de şapte-opt ori mai mici pe intervalul emisiunii

AUDIENŢE Românii au talent. Debut mult în faţa concurenţei pentru Românii au talent. Show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş a avut cifre de 3-4 ori peste Kanal D şi de 6, 7, chiar aproape opt ori mai mari decât Antena 1. Pe toate segmentele, clasamentul a fost acelaşi - Pro TV, urmat de Kanal D şi de Antena 1. Cu cine s-a intersectat show-ul, pe intervalul 20.30-00.10? NAŢIONAL. La prima ediţie Românii au talent din 2023 s-au uitat peste 2,5 milioane de români. Emisiunea cu Andra, Andi Moisescu, Dragoş Bucur şi Mihai Bobonete în juriu a avut cifre de peste trei ori mai mari decât locul al doilea ocupat de Kanal D. Antena 1, pe locul al treilea, avea, cu serialul turcesc, audienţe de peste şase ori mai mici.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-romanii-au-talent-prima-editiei-debut-2023-20990249

Concedieri în lanț în industria digitală

Mai multe companii din industria IT au anunțat în ultimele zile că vor face concedieri masive, de ordinul zecilor de mii, ultimul anunț venind de la Alphabet, compania care deține Google și YouTube. Alphabet, compania care deține Google și YouTube, a anunțat că renunță la 12.000 de angajați, adică șase la sută din posturi, la doar câteva zile după ce și Microsoft a decis să concedieze 10.000 de angajați, informează Reuters. Și Spotify vrea să facă concedieri chiar în această săptămână, potrivit unor surse Bloomberg, alăturându-se altor companii mari din tehnologie, care reduc numărul de locuri de muncă.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/concedieri-in-lant-in-industria-digitala-20991918â

Samsung vrea să extindă disponibilitatea propriului serviciu de streaming

Serviciul de streaming TV Plus al celor de la Samsung ar putea ajunge și pe alte platforme, compania coreeană încercând astfel să-i crească baza de utilizatori. Samsung negociază în prezent cu alți producători de televizoare pentru ca aceștia să instaleze serviciul de streaming al companiei, TV Plus, susțin surse anonime citate de Lowpass. Printre producătorii cu care se poartă discuții în acest sens s-ar număr TCL, care a refuzat, însă, să comenteze informația. Dincolo de televizoare, Samsung ar putea încerca să atragă noi utilizatori lansând aplicații pentru TV Plus pe platforme terțe de streaming sau mobile. TV Plus este o platformă monetizată prin reclame, care oferă gratuit acces la emisiuni TV. La nivel global, aceasta are în jur de 1.800 de canale, cu 500 adăugate doar anul trecut.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/samsung-vrea-sa-extinda-disponibilitatea-propriului-serviciu-de-streaming-20991753

Serialul Wednesday a adus un boom turistic în România. Americanii vin pe platoul de filmare

Filmarea serialului Wednesday în România și succesul răsunător al acestuia stimulează turismul local. Interesul este în creștere atât din partea turiștilor români, cât și din partea străinilor, europeni sau din afara Europei. Serialul a fost filmat parțial la studiourile Buftea. Totodată, internatul Nevermore este Castelul Cantacuzino, iar în alte cadre sunt filmate la Universitatea Politehnică, Grădina Botanică sau Casa Monteoru. Mai apar imagini de la bazinul de înot Dinamo, Gara Regală din Sinaia, dar și de la conacul Olga Greceanu, de lângă București. Wednesday a devenit unul dintre cele mai mari succese ale Netflix în 2022 și unul dintre cele mai de succes show-uri de pe platforma de streaming din toate timpurile, cu peste 1 miliard de ore vizionate. Popularitatea semnificativă a Wednesday în întreaga lume atrage fanii către România, unde serialul a fost filmat, fiind un important impuls turistic. Astfel, potrivit Euronews, succesul internațional al Wednesday a dus la un boom turistic în România. De la lansarea serialului, agenția de turism americană Expedia a înregistrat o creștere de 55% a căutărilor de hoteluri din România, deoarece fanii vor să viziteze platourile de filmare și locurile prezentate în serialul creat de Tim Burton.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/turism/serialul-wednesday-a-adus-un-boom-turistic-in-romania-americanii-vin-pe-platoul-de-filmare-20980927

Operațiune FSB în direct la A3 CNN: Atac la România și la BOR prin intermediul unui agent al Kremlinului – schismaticul Longhin Jar din Cernăuți, ierarh al Bisericii Ruse pe care Gâdea l-a prezentat drept ”mitropolit român”. Obiectivele operațiunii

Miercuri seară, la Antena 3 CNN, Mihai Gâdea și gașca lui de așa-ziși jurnaliști s-au pretat la împroșcarea celei mai purulente propagande rusești. Mai exact, Gâdea l-a intervievat pe larg pe popa rusofil Longhin (Mihail) Jar, mitropolit de Bănceni (Cernăuți) care e subordonat Kremlinului via Patriarhia Moscovei. Beneficiind de întreaga susținere a lui Gâdea, individul a rostogolit narațiuni anti-românești și anti-ucrainene. Scopul a fost alipirea acestui nonsubiect de subiectul legitim al problemelor pe care le întâmpină minoritatea românească din Ucraina, însă bâlciul regizat de Gâdea și Longhin Jar nu a avut nici cea mai infimă legătură cu limba română, românii sau România. Dimpotrivă. Despre legăturile pe care Longhin le are cu Moscova și despre atacurile sale în serie la adresa Bisericii Ortodoxe Române am scris la Podul.ro, pe larg, chiar zilele trecute, anticipând creșterea nivelului de penetrare în media românească a acestui pion al Kremlinului, care a fost și a rămas unul dintre principalii dușmani ai BOR. Vorbim despre un românofob virulent.
https://podul.ro/articol/19856/exclusiv-operaiune-fsb-in-direct-la-a3-cnn-atac-la-romania-i-la-bor-prin-intermediul-unui-agent-al-kremlinului-schismaticul-longhin-jar-din-cernui-ierarh-al-bisericii-ruse-pe-care-gadea-l-a-prezentat-drept-mitropolit-roman-obiectivele-operaiunii

Plângeri similare, sentințe diferite pentru Celentano și Firicel, parteneri în serial, dar și la tribunal

În 2016, actorii Cuzin Toma și Adrian Văncică, interpreții simpaticelor personaje Firicel și Celentano din popularul serial de televiziune „Las Fierbinți”, difuzat de ProTV, au chemat în judecată la Tribunalul București Centrul Român pentru Administrarea Drepturilor Artiștilor Interpreți (CREDIDAM), o asociație-organism de gestiune colectivă, ce are ca obiect de activitate colectarea si repartizarea remunerațiilor cuvenite titularilor de drepturi, artiști interpreți sau executanți, roman si străini, ale căror prestații sunt utilizate pe teritoriul României. Cei doi actori au solicitat instanței să oblige CREDIDAM la plata unor sume importante de bani, reprezentând diferența dintre ceea ce trebuia să se plătească și ceea ce s-a plătit, sumă ce va fi stabilită pe baza unei expertize contabile, pentru difuzarea prestațiilor lor artistice.
https://justnews.ro/celentano-si-firicel-impreuna-in-film-impreuna-si-la-tribunal/

Jurnaliștii Mafiei: Site-ul Lumea Justiției și oamenii lui Răzvan Savaliuc, anchetați la DNA pentru grup infracțional organizat și favorizarea infractorului

Jurnaliștii de la Lumea Justiției și firma care administrează publicația online – Jurindex Media SRL deținută de Răzvan Savaliuc (foto) – sunt implicați într-o ancheta a procurorilor DNA pentru favorizarea făptuitorului și constituire de grup infracțional organizat, alături de alte persoane din mediul avocațial, au declarat pentru Ziare.com surse apropiate anchetei. Dosarul a fost deschis de DNA împotriva Jurindex Media SRL (ca persoană juridică), precum și împotriva jurnaliștilor Elena Dumitrache și George Tărâță, dar și a avocaților Victor Alexandru Todică și Roxana Daskalu, ambii din Baroul București. În aceeași anchetă penală este vizată și fosta judecătoare Viorica Costiniu, al cărei soț, Florin Costiniu, a fost condamnat definitiv de Înalta Curte, după ce fusese trimis în judecată de procurorii anticorupție pentru complicitate la infracțiuni de trafic de influență săvârșite alături de fostul senator PSD Cătălin Voicu. Viorica Costiniu și-a folosit funcția de „președinte de onoare” a Asociației Magistraților din România, pentru a-i ajuta pe cei de la Lumea Justiției să propage public, prin intermediul mai multor articole, informații necorespunzătoare adevărului, cu caracter defăimător pentru modul în care a fost soluționată de către judecătorul Alexandru Ciprian Ghiță de la Curtea de Apel București dosarul lui Șerban Pop, fost vicepreședinte al ANAF.
https://ziare.com/razvan-savaliuc/jurnalistii-mafiei-site-lumea-justitiei-ancheta-dna-grup-infractional-1784370

Cum controlează Soros media cu miliarde de dolari

Centrul de Cercetare Media (MRC), un organism american de supraveghere a mass-media, a raportat că miliardarul George Soros, care a investit peste 32 de miliarde de dolari în organizațiile sale, a stabilit legături cu o serie de personalități media cunoscute din SUA și din străinătate prin finanțare., care „inspira" milioane de oameni cu opiniile sale. În MRC au fost instalate cel puțin 54 de personalități importante ale mass-media (printre acestea, de exemplu, jurnaliști de la NBCși Washington Post) asociate cu organizații finanțate de Soros. Cercetarea organizației a identificat 253 de grupuri de jurnaliști și activiști care au primit finanțare de la organizațiile caritabile ale lui Soros între 2016 și 2020. Acest lucru îi permite miliardarului „să lase o amprentă de neegalat în mass-media din lume", spune publicația. Dintre ideile liberalului Soros, organizația numește, în special, încetarea finanțării poliției și „fanatismul LGBT".
https://m.ziuanews.ro/stiri/cum-controleaz-soros-media-cu-miliarde-de-dolari-1574639

(MEDIA EXPRES)

Vă mulțumim că ați citit până aici. Acum vă învățăm un mic secret: Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2022-2023 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL