×

Revista presei -- Data și ora publicării: 23.03.2023 15:41:07

REVISTA PRESEI / 23 mar 2023 /



Studiu mediaTRUST: Cele mai vizibile branduri pe TV și radio în săptămâna 13-19 martie 2023
Ramona Chiriac, șefa Reprezentanței CE: „Fenomenul dezinformării nu e ceva nou; noutatea e dată de faptul că UE e ținta predilectă și dimensiunea pe care o are acest fenomen în prezent”
Documentarul "Bear Grylls şi Preşedintele Zelenski: Zona de război", duminică pe Discovery
Dan Perjovschi realizează diplomele Galei Premiilor Radio România Cultural
Eurovision 2023 - România intră în concurs pe poziţia a treia în a doua semifinală
AUDIENŢE Survivor - America Express. Show-ul de pe Antena 1, victorie pe toate liniile. America, prima şi pe naţional
România TV a primit două somaţii. Una din cauza Andreei Marin pentru publicitate nemarcată şi alta pentru subiectul LGBT
UN COREGRAF CARE A LUCRAT PENTRU TIM BURTON ESTE NOUL COREGRAF DE LA TE CUNOSC DE UNDEVA! CINE VINE ÎN LOCUL FURNICĂI
CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN NOUL SEZON „BRAVO, AI STIL!”. DEZVĂLUIRILE FĂCUTE DE ILINCA VANDICI
Postul TV care transmite Andorra - România și cine arbitrează meciul din preliminariile Euro 2024
Schimbare importantă în telecom - Operatorii de telefonie nu vor mai putea reține numerele de telefon fără acordul clienților. Abonații le vor păstra chiar dacă nu respectă contractul
Premiile Bafta TV 2023: Lista completă a nominalizărilor
Better Things, cel mai frumos serial pe care l-am văzut anul ăsta (plus altele la care să ne uităm până trece ploaia)




Studiu mediaTRUST: Cele mai vizibile branduri pe TV și radio în săptămâna 13-19 martie 2023

MediaTRUST a realizat topul săptămânal al celor mai vizibile branduri la TV, radio și presa scrisă, în perioada 13-19 martie 2023, analizând peste 14.000 de reclame din presa scrisă, radio și TV. Cu 2.875 de reclame difuzate, Catena a ocupat prima poziție în topul celor mai vizibile branduri la TV și radio. Pe locul doi s-a clasat Profi, cu 2.558 de reclame și un Rate Card estimat la 2,55 milioane de euro, în timp ce Kaufland a ocupat poziția a treia cu 2.472 de reclame și un Rate Card estimat la 2.3 milioane de euro. Printre celelalte branduri prezente în top se numără Farmacia Dr. Max, care a ocupat locul patru cu 2.222 de reclame, urmată de Penny, care a înregistrat 1.779 de reclame. Distribuția reclamelor pe canalele media arată că notorietatea brandurilor se construieşte preponderent pe posturile TV și radio. Niciunul din brandurile din top 5 nu s-a promovat în presa scrisă, ceea ce indică faptul că acestea au adoptat o strategie de promovare diferită sau că au ales să își concentreze eforturile de marketing pe alte canale de comunicare. Dacă analizăm campaniile primilor 10 investitori în publicitate, un singur advertiser, LIDL, a folosit în săptămâna analizată presa scrisă pentru a-şi comunica mesajele.
https://www.forbes.ro/studiu-mediatrust-cele-mai-vizibile-branduri-pe-tv-si-radio-in-saptamana-13-19-martie-2023-320655

Ramona Chiriac, șefa Reprezentanței CE: „Fenomenul dezinformării nu e ceva nou; noutatea e dată de faptul că UE e ținta predilectă și dimensiunea pe care o are acest fenomen în prezent”

Noutatea în fenomenul știrilor false este faptul că țintește în mod predilect UE, în ultima perioadă, precum și „dimensiunea pe care o are acest fenomen în prezent în contextul platformelor digitale care oferă un spațiu de desfășurare infinit”, a spus Ramona Chiriac, șefa Reprezentanței Comisiei Europene în România la Conferința organizată de G4Media luni, 20 martie 2023. Aceasta a mai spus că fenomenul s-a amplificat în Europa, la un nivel fără precedent, în contextul ultimelor două crize. „Fenomenul a devenit un pericol real și conștientizat pentru democrație și pentru societatea noastră.”. Alte declarații din intervenția Ramonei Chiriac: Situațiile fără precedent cer soluții fără precedent. Lumea liberă în care Uniunea Europeană ocupă un loc de frunte a început să ia aceste măsuri. Aceasta este vestea bună, veștile mai puțin bune spun că suntem încă departe de găsirea unei rețete perfecte pentru de eficiența maximă a acestor măsuri. Ca un istoric al măsurilor luate în acest sens, aș insista pe 3 direcții de acțiune: comunicarea strategică, reglementare online-ului și acțiunea externă coordonată. Pe comunicare strategică evidențiez proiectul „EU vs Disinfo” care aparține serviciului de acțiune externă a Uniunii. A doua direcție de acțiune foarte serioasă, ține de partea de reglementare. UE a acțioat pentru a umple acest gol: Codul Consolidat de bune practici împotriva dezinformării. Este un instrument de piorierat prin care actorii relevanți din sistemul eco-informaționlat au agreat standarde de reglementare. Trebuie să menționez și actul privind serviciile digitale. El este intrat recent în vigoare, noiembrie 2022, așteptăm efectele, impactul acestuia, ne dorim să asigurăm un mediu online mai corect, mai sigur, mai transparent atât pentru fiecare dintre noi, cât și pentru comunitatea de business. În fine, a treia direcție, prin care vă asigurăm că nu suntem singuri. Suntem purtătorii de drapel noi, UE. Exemplul este al acțiunii externe coordonate, două exemple: sistemul de alertă rapidă pentru combaterea din exterior și mecanismul de răspuns G7, prin care UE colaborează cu statele G7 punând în comun resurse, intelligence, finanțare, pentru a acționa coordonat. Reprezentanța UE din România: încercăm să adaptăm informația europeană la specificul românesc – să fim parte a acestui ecosistem informațional românesc. Vorbesc despre acțiuni proactive de combatere a dezinformării și activități de educare. Încercăm constant să identificăm mesaje europene care vor avea un ecou pozitiv în România și canalele locale potrivite pentru acestea. Colaborăm cu influenceri educaționali din România și chiar vreau să vi-i numesc: Achim Scarlat alias Dezaburit, Horia Sârghi- Zaiafet sau celebrul fizician Cristian Presură.
https://www.g4media.ro/ramona-chiriac-sefa-reprezentantei-ce-fenomenul-dezinformarii-nu-e-ceva-nou-noutatea-e-data-de-faptul-ca-ue-e-tinta-predilecta-si-dimensiunea-pe-care-o-are-acest-fenomen-in-prezent.html

Documentarul "Bear Grylls şi Preşedintele Zelenski: Zona de război", duminică pe Discovery

Documentarul "Bear Grylls şi Preşedintele Zelenski: Zona de război" va fi difuzat, duminică, de la ora 22.00, pe Discovery Channel. Bear Grylls, celebrul expert în tehnici de supravieţuire şi fost soldat SAS ajunge în mijlocul unui câmp de luptă, la 25 de ani după ce a plecat din armată. Invitat chiar de preşedintele Volodimir Zelenski, Grylls merge în Ucraina. În vizita de 3 zile, Bear are ocazia să asculte poveştile ucrainenilor, în timp ce îl cunoaşte mai bine pe adevăratul Volodimir Zelenski. Bear Grylls, unul dintre cei mai cunoscuţi experţi în supravieţuire din lume, porneşte într-o aventură extraordinară în mijlocul Ucrainei pentru a afla poveştile din ultimul an. Bear umblă pe străzile Kievului însoţit de preşedintele Zelenski şi vorbeşte cu ucrainenii afectaţi de ororile acestui război, care şi-au pierdut persoane dragi, dar nu şi speranţa pentru victorie. Un război este în plină desfăşurare în Europa, Rusia încearcă să preia controlul asupra Ucrainei. În acest context, la aproape un an de la începutul invaziei, Bear Grylls se aventurează în Ucraina, la invitaţia preşedintelui Zelenski. Modul său de leadership a inspirat oamenii, i-a unit şi a câştigat admiraţia a milioane de oameni din întreaga lume. Documentarul îl urmăreşte pe Bear într-o călătorie de 3 zile în Ucraina, însă anii de antrenament în tehnici de supravieţuire nu îl pot pregăti pentru o zonă de război activ. Obiectivul lui Bear este să-l întâlnească pe comandantul şef al Ucrainei la Kiev, dar înainte de asta trebuie să ajungă în capitală. Este o ţară ameninţată constant de loviturile cu racheta. Rusia încearcă să-şi cufunde vecinul în întuneric total, încercând să-i distrugă infrastructura energetică.
https://www.news.ro/cultura-media/documentarul-bear-grylls-si-presedintele-zelenski-zona-de-razboi-duminica-pe-discovery-1922402423032023031121072203

Dan Perjovschi realizează diplomele Galei Premiilor Radio România Cultural

Artistul plastic Dan Perjovschi va desena diplomele care vor fi oferite, pe 3 aprilie, la Teatrul Odeon din Capitală, în cadrul Galei Premiilor Radio România Cultural, informează un comunicat transmis AGERPRES. Dan Perjovschi este un artist asociat nonconformismului. El este recunoscut pentru stilul său rebel, critic, ironic, implicat, iar lucrările sale ieşite din tipare se regăsesc în muzee şi expoziţii din întreaga lume. De aceea, realizarea diplomelor a fost chiar şi pentru el o provocare, arată comunicatul. "E destul de interesant, pentru că de obicei eu am libertate pe pagina de hârtie. Aici este un 'template' al Radio România Cultural, trebuie să se păstreze formula şi culorile, a fost şi un proces de adaptare la nişte cerinţe, în timp ce eu de obicei sunt 'freestyle', sunt liber", a spus Dan Perjovschi. Într-un interviu acordat organizatorilor, Dan Perjovschi a dezvăluit puţin şi despre felul în care a conceput diplomele: "Am primit libertate totală, am discutat doar nişte parametri tehnici şi tot ce e pe diplomă e scris de mână, deci e o diplomă handmade, adaptată la fiecare categorie. Am calibrat-o pe fiecare om, nu numai pe domeniul respectiv, ci şi pe omul care ia premiu în acel domeniu", a povestit artistul. În cadrul Galei Premiilor Radio România Cultural vor fi acordate premii la opt secţiuni, precum şi patru premii speciale care vor recunoaşte reuşite şi evenimente extraordinare.
https://www.agerpres.ro/cultura/2023/03/23/dan-perjovschi-realizeaza-diplomele-galei-premiilor-radio-romania-cultural--1080441

Eurovision 2023 - România intră în concurs pe poziţia a treia în a doua semifinală

Organizatorii Eurovision au anunţat, miercuri, ordinea intrării în concurs a celor 31 de artişti care vor concura în cele două semifinale, pe 9 şi 11 mai, la Liverpool. Reprezentantul României, Theodor Andrei, va cânta melodia "D.G.T. (Off and On)", al treilea în a doua semifinală. În prima semifinală vor cânta artiştii din: Norvegia, Malta, Serbia, Letonia, Portugalia, Irlanda, Croaţia, Elveţia, Israel, Moldova, Suedia, Azerbaidjan, Republica Cehă, Regatul Ţărilor de Jos, Finlanda. În cea de-a doua semifinală vor cânta artiştii din: Danemarca, Armenia, România, Estonia, Belgia, Cipru, Islanda, Grecia, Polonia, Slovenia, Goergia, San Marino, Austria, Albania, Lituania, Australia. Şase ţări sunt calificate automat pentru finală şi nu participă în semifinale. Acestea sunt cele mai mari contributoare financiare - Franţa, Italia, Spania, Marea Britanie şi Germania, numite „Big Five” - şi câştigătorul anului precedent, Ucraina. Fiecare dintre aceste ţări va participa la vot într-una dintre cele două seri, iar această repartizare a fost stabilită prin tragere la sorţi.
https://www.news.ro/cultura-media/eurovision-2023-romania-intra-in-concurs-pe-pozitia-a-treia-in-a-doua-semifinala-1922401823232023030821071927

AUDIENŢE Survivor - America Express. Show-ul de pe Antena 1, victorie pe toate liniile. America, prima şi pe naţional

AUDIENŢE Survivor - America Express. Show-ul de pe Antena 1 a câştigat lupta cu Survivor pe toate "fronturile". America Express este peste Survivor în toate cele trei zile în care se intersectează, inclusiv pe publicul naţional, acolo unde, la începutul show-ului, era la sute de mii distanţă în urmă Survivor. În această săptămână de exemplu, America Express a ajuns la un vârf de audienţă la ediţia de miercuri, în care s-au aflat finaliştii. La nivelul întregii ţări, miercuri, la Antena 1 se uitau 1,4 milioane de români în fiecare minut, cu 200.000 mai mulţi decât erau la Pro TV. Ca o comparaţie, la sfârşitul lui februarie situaţia era exact invers: peste 1,4 milioane de români la Survivor şi cam 1,1 milioane la Antena 1. La oraşe, America Express a fost mereu peste Survivor. La fel şi în această săptămână, cu audienţe care au ajuns la peste 860.000 de telespectatori, cu 300.000 mai mulţi decât avea Pro TV. Pe publicul comercial, emisiunea de pe Antena 1 a înregistrat un record de audienţă. Au fost aproape jumătate de milion de telespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe pe America Express, aproape dublu faţă de Survivor. În termeni de cotă de piaţă, vorbim de 35 de procente, ceea ce înseamnă că unul din trei telespectatori care aveau televizoarele deschise se uitau la emisiunea produsă de Mona Segall.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-america-express-21072353

România TV a primit două somaţii. Una din cauza Andreei Marin pentru publicitate nemarcată şi alta pentru subiectul LGBT

Somaţii. România TV a primit două somaţii de la Consiliul Naţional al Audiovizualului. Motivele? O somaţie este dată pentru publicitate nemarcată, într-un material în care Andreea Marin prezintă o reţetă, iar cealaltă este pentru lispa unui reprezentant al minorităţilor, referitor la subiectul LGBT, prezentat într-o emisiune din luna ianuarie. "Adică se discută destul de mult despre probleme concrete legate de schimbarea de sex şi despre toate chestiunile acestea şi într-un fel în care, cu siguranţă dacă tot discuţi despre treburile astea trebuie să ai pe cineva din partea minorităţii respective, care să spună un punct de vedere, pentru că sunt multe lucruri concrete", spune Dorina Rusu, membru CNA. În ediţiile de Ştiri de la orele 14.00 şi 23.00 din data de 25 ianuarie a fost difuzat un material video, în care Andreea Marin a prezentat o reţetă. Somaţie este dată pentru publicitatea nemarcată şi a fost propusă de Monica Gubernat.
https://www.paginademedia.ro/cna/romania-tv-somatii-cna-21070042

UN COREGRAF CARE A LUCRAT PENTRU TIM BURTON ESTE NOUL COREGRAF DE LA TE CUNOSC DE UNDEVA! CINE VINE ÎN LOCUL FURNICĂI

În edițiile de anul trecut, Furnica, pe numele său real Daniela Luca, a fost în spatele tuturor momentelor de dans pe care telespectatorii le-au putut urmări în fiecare sâmbătă, de la 20.00 la Te cunosc de undeva!. Anul acesta, noul sezon al emisiunii de la Antena 1 va avea un alt coregraf. Iată despre cine este vorba. Cu excepția a trei sezoane, Furnica a fost cea care a realizat toate coregrafiile de la Te cunosc de undeva!. Ea este implicată în mai multe proiecte de la Antena 1, ea fiind coregrafa care pregătește momentele pentru iUmor, dar și pentru X Factor. Pe plan personal, Furinca este mama unui băiat pe nume Andrei Luca. Fiul coregrafei îi calcă pe urme în ceea ce privește pasiunea pentru dans. În 2018, tot la Te cunosc de undeva!, Andrei Luca a dansat cu mama sa și cu baletul pe care aceasta îl conduce, într-o gală tribut Michael Jackson. Coordonator al departamentului artistic al Teatrului Stela Popescu din Bucureşti şi absolventă a Universităţii Naţionale de Artă Teatrală şi Cinematografică, secţia Coregrafie, Ioana Macarie semnează coregrafiile tuturor momentelor artistice ale celui de-al 19-lea sezon Te cunosc de undeva!.
https://www.tvmania.ro/cine-este-noul-coregraf-de-la-te-cunosc-de-undeva-sezonul19-408913

CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN NOUL SEZON „BRAVO, AI STIL!”. DEZVĂLUIRILE FĂCUTE DE ILINCA VANDICI

De-a lungul celor sapte sezoane în care s-a impus ca un adevarat trendsetter, show-ul fenomen a adus publicului larg informaţie din lumea modei, sfaturi utile despre stil şi atitudine, dar, mai presus de orice, i-a inspirat pe cei de acasă şi a fost o adevarată călătorie transformaţională pentru concurente. „Bravo, ai stil!”, show-ul inspiraţional despre atitudine şi evolutie, se pregăteşte să-şi redeschidă porţile, la Kanal D2. Ce a anunțat acum Ilinca Vandici despre sezonul 8 „Bravo, ai stil!”. Pregătirile pentru lansarea noului sezon „Bravo, ai stil!” sunt în toi, au început filmările pentru cea mai frumoasă competiție, care a lansat zeci de influenceri și a creat comunități uriașe de fani în social media. Cele zece concurente și-au făcut intrarea în noul platou, configurat special pentru cel de-al optulea sezon al emisiunii. O nouă generație de tinere ambiţioase, încă necunoscute publicului larg, se pregătesc să ia cu asalt inimile milioanelor de telespectatori, iar cei trei jurați, Raluca Bădulescu, Maurice Munteanu și Alexandru Abagiu, alături de amfitrioana show-ului, Ilinca Vandici, vor fi alături de acestea pe tot parcursul competiției.
https://www.tvmania.ro/ce-se-intampla-in-noul-sezon-bravo-ai-stil-dezvaluirile-facute-de-ilinca-vandici-408709

Postul TV care transmite Andorra - România și cine arbitrează meciul din preliminariile Euro 2024

Arbitrul croat Dario Bel va conduce la centru meciul pe care naţionala României îl va disputa, sâmbătă, în compania echipei Andorrei, în preliminariile Euro-2024.Bel va fi ajutat de compatrioţii săi Goran Pataki şi Kruno Saric, în timp ce rezervă va fi Ante Culjak.În Camera VAR se vor afla Paolo Valeri şi Daniele Doveri.Partida va avea loc de la ora 21.45, pe stadionul Naţional din Andorra la Vella, în direct la Antena 1.
ttps://ziare.com/edi-iordanescu/postul-tv-care-transmite-andorra-romania-si-cine-arbitreaza-meciul-preliminariile-euro-2024-1795595?utm_source=Ziare.com&utm_medium=copy-paste

Schimbare importantă în telecom - Operatorii de telefonie nu vor mai putea reține numerele de telefon fără acordul clienților. Abonații le vor păstra chiar dacă nu respectă contractul

Clienții vor avea posibilitatea de a-și păstra numerele alocate dacă își schimbă furnizorul de telefonie nu doar în cazul portării, ci și atunci când ei denunță unilateral contractul sau aleg chiar să nu îl mai respecte. Clienții își vor putea exprima această opțiune în decurs de o lună, iar operatorul de telefonie va putea reține numărul de telefon în acest interval doar cu acordul clientului, relevă modificările care vor fi introduse în legea actuală, analizate de Profit.ro. Potrivit legislației în vigoare, furnizorii de servicii de ncomunicații electronice destinate publicului au obligația de a asigura utilizatorilor finali cărora li s-au asignat numere din Planul național de numerotație posibilitatea de a-și păstra, la cerere, aceste numere în cazul în care își schimbă furnizorul serviciului, astfel: a) la un anumit punct peografic, în cazul numerelor geografice; b) la orice punct geografic, în cazul numerelor nongeografice. Prevederile menționate se aplică și într-o perioadă de cel puțin o lună de la data încetării contractului de furnizare a serviciilor de comunicații a cărui reziliere a fost solicitată de utilizatorul final, cu excepția situației în care utilizatorul final a renunțat, în mod expres și individual, la acest drept.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/schimbare-importanta-in-telecom-operatorii-de-telefonie-nu-vor-mai-putea-retine-numerele-de-telefon-fara-acordul-clientilor-abonatii-le-vor-pastra-chiar-daca-nu-respecta-contractul-21070433

Premiile Bafta TV 2023: Lista completă a nominalizărilor

Cele mai bune emisiuni TV au fost recompensate cu nominalizări la Premiile Bafta 2023. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc duminică, 14 mai, relatează BBC. Iată lista completă a nominalizărilor: Actriță în rol principal - Billie Piper, „I Hate Suzie Too” - Sky Atlantic, Imelda Staunton, „The Crown” – Netflix, Kate Winslet, „I Am Ruth” - Channel 4, Maxine Peake, „Anne” - ITV1, Sarah Lancashire, „Julia” - Sky Atlantic, Vicky McClure, „Without Sin” – ITVX.
https://adevarul.ro/showbiz/tv/premiile-bafta-tv-2023-lista-completa-a-2252424.html

Better Things, cel mai frumos serial pe care l-am văzut anul ăsta (plus altele la care să ne uităm până trece ploaia)

Nu-mi imaginez că puteți trece prin cele de mai jos doar azi și mâine, cât mai ține ploaia care a fost trimisă din văzduh fix acum, să ne strice pozele cu magnolii, că așa e poporul român blestemat – dar vă știu cititori competitivi și am încredere. Better Things - Există seriale care îți plac și seriale în care te muți cu totul. În care, pe parcursul zilelor în care îl vizionezi, efectiv trăiești cu oamenii ăia în casă, iar viața lor e viața ta. Better Things este creat de Pamela Adlon (Marcy Runkle din Californication), iar ea e și personajul principal – Sam Fox, o actriță din Los Angeles cu trei fiice, o mamă englezoaică care stă peste drum de ea, un fost soț care o stoarce de bani și nu-și bagă în seamă copiii, niște aventuri cu bărbați mai mult sau mai puțin mișto, petreceri de adolescenți după care trebuie să facă curat. Serialul e rutina ei zilnică de mamă singură și funny, iar scenariul e atât de splendid scris încât pare că, practic, nu a fost scris, că pur și simplu toate personajele au fost băgate în cadru și lăsate să își trăiască viața. Fleishman is in Trouble - Trei prieteni din facultate își reiau vechea legătură după 15 ani de distanță și totul se întâmplă în New York. Dr. Toby Fleishman (gastroenterolog) e recent divorțat, descoperă aplicațiile de dating și face mult sex, în timp ce încearcă să-și gestioneze sentimentul de eșec cu familia. Libby Epstein e nostalgică după tinerețea pierdută și se întreabă dacă totuși a făcut bine că s-a măritat de mică și a făcut copii și s-a mutat în suburbii și a devenit casnică ‘pentru a avea timp să scrie o carte’, dar care carte nu s-a întâmplat ever, nici măcar o pagină.
https://b365.ro/better-things-cel-mai-frumos-serial-pe-care-l-am-vazut-anul-asta-plus-altele-la-care-sa-ne-uitam-pana-trece-ploaia-501885/

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL