×

Revista presei -- Data și ora publicării: 02.06.2023 11:01:25

REVISTA PRESEI / 2 iun 2023 /



Câți bani au făcut televiziunile în anul 2022
Câți români din mediul rural urmăresc programele TV și care sunt televiziunile cu cele mai mari ratinguri
La ce televiziuni se uită oamenii din „România uitată”, compatrioții din mediul rural și orașele mici. Surpriza din top 10
Industria care afectează mediul mai mult decât companiile aeriene
România ar putea juca un rol important în viitoarea industrie europeană a bateriilor – opinie EY
Marian Murguleț a preluat controlul Trencadis
Ce vedem în iunie la Disney +. „Avatar: Calea apei“ și întreaga colecție „Indiana Jones“
SkyShowtime anunţă principalele titluri ale lunii iunie: „Star Trek: Strange New Worlds”, „Ticket to Paradise”, „Halloween Ends” şi „Mrs. Harris Goes To Paris”
Nou sezon al emisiunii „Comori misterioase” şi mini-seria documentară „Viaţa sexuală secretă a lui Hitler”, în iunie la History Channel
Recomandările lunii iunie la Crime+Investigation - „Criminali în serie: Ucigaşul din Times Square", „Cazuri clasate” şi „Filmat la tribunal”
Premierele lunii la National Geographic - Seriile documentare „Istoria meşteşugarilor”, „Australia văzută de sus” şi Europa văzută de sus”
Noutăţile lunii iunie pe Netflix - Sezonul 3 „The Witcher”, „Extraction 2”, serialul documentar „Our Planet II”, documentarul „Arnold”
Avertisment al specialiştilor: Unele pagini sau conturi de Facebook compromise sunt folosite de atacatori pentru a propaga tentative de fraudă / Atacatorii se folosesc de imaginea unor persoane publice, a unor firme sau instituţii media
Consiliul Concurenţei investighează piaţa de distribuţie a jocurilor video pentru console PlayStation, suspectând Sony Interactive Entertainment Europe Limited şi subsidiarele sale de o posibilă încălcare a regulilor de concurenţă
Filmul „Saint Omer”, câştigător a două premii la Festivalul de Film de la Veneţia, din 2 iunie în cinema
Săptămâna Verde Europeană - Filme realizate şi coproduse în Austria, disponibile gratuit pentru şcolile înregistrate în program
Gigantul Orange, liderul pieţei locale de telecom, a avut un profit mai mare şi afaceri în creştere în 2022, cu un număr de angajaţi mai mic. Câştigul net – 602 mil. lei, sau 10% din afaceri
Samsung continuă galopul pe piaţa din România: plus 18% în 2022, la 5,7 mld. lei. Profitul net - sub 2% din cifra de afaceri, de 86 mil. Lei
Surpriză. Afacerile chinezilor de la Huawei au crescut în România în 2022 cu 31%, la 1,9 mld. lei, iar profitul net a urcat cu 24%
Sportul e la putere pe AntenaPLAY și în luna iunie, plus noi filme si seriale
Satelitul ARABSAT BADR-8 a fost lansat cu succes. Va înlocui ARABSAT BADR-6 la 26 grade Est
DIGI, partener media al Special Olympics România la Jocurile Mondiale Berlin 2023
Atomic Academy a intrat în grila DIGI (tv cablu digital)
Cele mai citate surse din România. Antena 3 trece pe primul loc la TV, peste Digi24. Pe locul patru urcă TVR. Primul la site-uri rămâne G4media. La presa scrisă Adevărul e lider, iar la radiouri este tot Europa FM
Emisiunea Te iubesc de nu te vezi, cu Gabriela Cristea revine la Antena Stars. "E un proiect nou şi totuşi vechi, şi sper să vă placă."
Ai, n-ai rating, faci emisiune. Emisiunea lui Ţopescu Jr. la TVR are target de audienţă: 0,00%. Cu cât este plătit pentru emisiune
Primul invitat la Comic Con Iaşi: un faimos actor din Lost şi The 100 vine pentru prima dată în România
INEDIT. Radioul Captiv: două ore pe Kiss FM şi Magic FM doar despre violenţa domestice
FILMELE DIN SERIA DE AVENTURI „INDIANA JONES”, ÎN FIECARE DUMINICĂ DIN IUNIE 2023 LA WARNER TV
Cum a vrut RTV, postul fondat de Sebastian Ghiță, să compromită USR difuzând informații despre o presupusă ”alianță” cu partidul extremist AUR





Câți bani au făcut televiziunile în anul 2022

La 192,8 milioane de euro cifră de afaceri, PRO TV a făcut 45,5 milioane de euro profit net, o marjă de profit de 23%. Profitul PRO TV este egal cu al Antenelor, Kanal D și Digi, luate împreună. Aleph Media, firma care operează televiziunea Aleph News, creată de Adrian Sârbu, a ajuns la datorii de aproape 30 de milioane de euro. După un an în care televiziunile au vorbit zilnic despre bani – banii ministerelor, pensionarilor, bugetarilor, fotbaliștilor și vedetelor de tot felul –, avem ocazia să vedem câți bani au făcut aceste companii care furnizează românilor programe TV de știri, filme, sport și divertisment! Iată momentul mult așteptat: au apărut bilanțurile financiare din 2022 ale firmelor pe site-ul Ministerului Finanțelor. Câți bani au făcut televiziunile în cursul anului trecut? Mulți. Dar nu atât de mulți cum și-ar fi dorit patronii, într-un an precum 2022, cu crize suprapuse și inflație, dar și cu creșteri de prețuri ale timpilor de publicitate TV, scăderi de audiență și cereri tot mai mari ale investitorilor publicitari care au ținut să-și promoveze brandurile. Televiziunile rămân în continuare cele mai profitabile entități din presa din România. Nu produc cele mai multe știri, pentru că ziarele și site-urile continuă să alimenteze cu informații – uneori necitate – televiziunile. Cele trei companii care operează cele mai mari televiziuni din România – PRO TV SRL, Antena TV Group și Dogan Media International – au încheiat anul 2022 cu vânzări și profituri substanțiale, dar n-au înregistrat creșteri importante comparativ cu anul precedent. Asta arată că anul 2022 a fost dificil și pentru marile televiziuni, care au reușit, totuși, să-și conserve afacerile. Compania Pro TV SRL, care operează licențele televiziunilor PRO TV, Pro Cinema, Acasă, Acasă Gold și Pro Arena, a raportat o cifră de afaceri de 192,8 milioane de euro, în creștere cu 3,4% față de anul 2021, conform bilanțului de la Ministerul Finanțelor și calculat la cursul mediu de 4,93 lei pentru un euro aferent anului 2022. Profitul net al PRO TV SRL, companie deținută de grupul financiar PPF (Cehia), a fost de 45,5 milioane de euro în 2022, mai mare cu 12,6% față de anul precedent. Antena TV Group, care deține televiziunile Antena 1, Happy Chanel, Antena Stars și ZU TV, a obținut un profit de 27,8 milioane de euro, în scădere cu 24% față de anul precedent. Afacerile grupului deținut de familia Dan Voiculescu au fost de 120,7 milioane de euro, mai mari cu 3,6% față de anul 2021.
https://www.libertatea.ro/opinii/cati-bani-au-facut-televiziunile-in-anul-2022-4563625

Câți români din mediul rural urmăresc programele TV și care sunt televiziunile cu cele mai mari ratinguri

În perioada 1 – 21 mai 2023, cea mai urmărită televiziune din mediul rural, în prime-time (orele 19:00 – 24:00), a fost Pro TV cu o medie de 563.000 de telespectatori pe minut. Adică, în fiecare minut din intervalul amintit, peste jumătate de milion de persoane au urmărit programele Pro TV (consumul pe telecomandă). Un sfert din audiența Pro TV la sate (25,2%) este reprezentată de persoane cu vârste de peste 65 de ani. De asemenea, 66,2% din totalul audienței sunt telespectatori cu vârste de peste 45 de ani. Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani sunt în proporție de 5,6%. Programele Antena 1 din prime-time au fost urmărite, în medie, de 408.000 de telespectatori pe minut la nivel rural, conform măsurătorilor Kantar Media. Cea mai numeroasă grupă de vârstă este formată din persoane între 45 și 54 de ani: 24%. Tinerii între 18 și 24 de ani dețin o pondere de doar 3,2% din audiența Antena 1 (consum pe telecomandă). Cea de-a treia televiziune cea mai urmărită în mediul rural a fost Kanal D, cu o medie de 322.000 de telespectatori pe minut. 28,6% dintre aceștia au vârste de peste 65 de ani, această categorie fiind cea mai numeroasă din audiența Kanal D. Cei mai numeroși consumatori ai programelor Kanal D sunt persoanele cu vârste de peste 65 de ani (28,6%). Aceste trei mari televiziuni controlează și audiențele la nivel național și urban. Ierarhia următoarelor locuri se schimbă în mediul rural, cu mențiunea că televiziunile de știri nu mai sunt în preferințele sătenilor comparativ cu interesul orășenilor. Se constată că televiziunea Happy Channel, cu programe orientate către publicul feminin, are o audiență mai mare decât Antena 3 CNN. În mediul urban și național, Happy Channel, deținută de grupul familiei Dan Voiculescu, se află în spatele televiziunii de știri controlată de aceeași entitate. Televiziunea publică TVR 1, în ciuda unei bune acoperiri în rural, a avut o medie de 43.000 de telespectatori pe minut, în prime-time, ocupând locul 12 în topul audienței rurale dintr-un total de 79 de televiziuni. 61,3% din audiența TVR 1 este reprezentată de persoane de peste 65 de ani. Televiziunea de filme și seriale Pro Cinema s-a situat peste TVR 1, cu o medie de 66.000 de telespectatori pe minut, potrivit Kantar Media. Televiziunile Realitatea Plus și Digi 24, care luptă în top 10 la nivel urban și național, nu prea sunt „gustate” la sate. Realitatea Plus a avut o medie de 40.000 de telespectatori pe minut (locul 15), în timp ce Digi 24 a înregistrat o medie de 28.000 de persoane pe minut (locul 19), sub televiziunea generalistă ETNO TV (32.000). Televiziunea de știri B1 TV a ocupat locul 29 cu o medie de doar 12.000 de telespectatori pe minut.
https://www.forbes.ro/cati-romani-din-mediul-rural-urmaresc-programele-tv-si-care-sunt-televiziunile-cu-cele-mai-mari-ratinguri-333139

La ce televiziuni se uită oamenii din „România uitată”, compatrioții din mediul rural și orașele mici. Surpriza din top 10

România nu se termină la marginea marilor orașe. Am consultat sondajele de audiență TV, realizate de Kantar Media, pentru a face „puțină lumină” pe consumul de televiziune de la sate și orașele mici. E normal să vedem acest lucru, mai ales că nimeni din zona TV sau de business nu vorbește despre aceste audiențe, definite ca audiențe în localitățile cu mai puțin de 30.000 de locuitori. De parcă civilizația s-ar opri la oraș. Când se discută despre audiențele programelor de televiziune, se vehiculează ratingurile pe trei segmente de populație: național, urban și comercial (18 – 49 de ani, urban). În ultimul an, marile televiziuni au adoptat și targetul național, cu vârste între 21 și 54 de ani. Aceste targeturi sunt vizate de companiile care investesc în publicitatea TV. Nu se discută absolut deloc despre audiențele TV din mediul rural. De parcă în sate n-ar exista televizoare, conexiune la internet, rețele de cablu TV și n-ar trăi oameni cu… sânge în vene, care muncesc, se educă și cumpără produse și. Este adevărat, consumul de produse și servicii este mult mai mic decât la orașe, din cauza puterii de cumpărare scăzute și a mediei de vârstă înaintate, așa încât advertiserii nu iau în considerare acest segment pentru a-l „atinge” cu reclame. Această parte a României care consumă programe TV este, într-un fel, ignorată de statisticile TV. Am consultat sondajele de audiență TV, realizate de Kantar Media, pentru a face „puțină lumină” pe consumul de televiziune de la sate și orașele mici. În perioada 1 – 21 mai 2023, cea mai urmărită televiziune din mediul rural, în prime-time (orele 19:00 – 24:00), a fost Pro TV, cu o medie de 563.000 de telespectatori pe minut. Adică, în fiecare minut din intervalul amintit, peste jumătate de milion de persoane au urmărit programele Pro TV (consumul pe telecomandă).
https://www.libertatea.ro/opinii/care-sunt-cele-mai-urmarite-televiziuni-in-mediul-rural-surpriza-din-top-10-4555264

Industria care afectează mediul mai mult decât companiile aeriene

Cu toate că domeniul tech pare a fi “curat” și neconsumator de hârtie, Silicon Valley devine rapid o amenințare majoră în cursa către emisii nete zero. Potrivit The Telegraph, sectorul de calcul și stocare a informațiilor din întreaga lume are o amprentă de carbon mai mare decât industria aeriană, iar un singur centru de date poate consuma cât energia electrică a 50.000 de case. Această amprentă va crește și mai mult pe măsură ce inteligența artificială (AI) și instrumente de limbaj generativ, cum este ChatGPT, devin tot mai integrate în economia globală. Antropologul Steven Gonzalez Monserrate, doctorand la Massachusetts Institute of Technology, a denumit fenomenul”Cloud the Carbonivore” (Cloud – Carbonivorul). “Centrele de date sunt practic fabricile noastre”, adaugă Alex Craven, directorul executiv al companiei de consultanță tehnică The Data City. Cu toate acestea, amploarea problemei a rămas nevăzută, deoarece depozitele de servere din California sunt ascunse de ochii publicului. “Dacă aș conecta laptopul meu la un generator diesel și aș vedea emisiile care ies pe lângă el, aș avea o cu totul altă perspectivă. Însă totul pare curat doar pentru că nu vedem emisiile în fața noastră”, spune Asim Hussain, președintele Fundației Green Software. “Dacă lucrezi într-o fabrică, amprenta ta de carbon este vizibilă și evidentă. Când produsul tău este digital și găzduit pe internet, amprenta ta de carbon este invizibilă pentru tine”, spune Craven. “Dacă dorim să atingem obiectivul nostru de emisii nete zero, trebuie să începem cu adevărat să discutăm despre aceasta și să încetăm să ne prefacem că poluarea adusă de industria IT nu este o problemă”.
https://www.forbes.ro/industria-care-afecteaza-mediul-mai-mult-decat-companiile-aeriene-332934

România ar putea juca un rol important în viitoarea industrie europeană a bateriilor – opinie EY

Europa poate profita de pe urma crizei bateriilor, iar România are șansa să devină un partener important în alianțele paneuropene. Cererea de baterii în transporturi și în sectorul stocării electricității ar putea crea crește cu peste 5 TWh până în 2030, pe măsură ce crește ritmul de adoptare a mașinilor electrice. ”Adoptarea vehiculelor electrice (VE) reprezintă o parte esențială a acestei tendințe, urmând ca vehiculele de pasageri să reprezinte aproximativ 85% din piață până atunci. În consecință, constructorii de automobile și producătorii de baterii sunt într-o cursă pentru a crea capacitatea necesară de a satisface această cerere viitoare a pieței”, potrivit lui Mihai Drăghici, director de consultanţă la EY România. Lipsa acută de materiale cheie, până la mijlocul anilor 2020, riscă să îi determine pe producătorii europeni de echipamente originale să se bazeze pe lanțurile de aprovizionare din Asia, care, în general, emit mai multe emisii de carbon, din cauza presiunii mai reduse a reglementărilor și a transportului ineficient pe distanțe lungi al materialelor. În acest scenariu, Europa nu va fi capabilă să controleze ritmul tranziției către un lanț valoric al materialelor sustenabile, ratând astfel o oportunitate de a ocupa poziția de lider tehnologic într-o industrie care se află în creștere în viitor.
https://www.forbes.ro/romania-ar-putea-juca-un-rol-important-in-viitoarea-industrie-europeana-a-bateriilor-opinie-ey-332700

Marian Murguleț a preluat controlul Trencadis

Marian Murguleț, CEO-ul Trencadis, a devenit acționarul majoritar al companiei prin preluarea participațiilor deținute de fondatorul Radu Negulescu și de alți doi acționari minoritari. “Principala mea provocare din noul rol de investitor și acționar majoritar este să continui povestea de succes Trencadis, să devenim cel mai mare integrator românesc de soluții IT pentru sectorul public și să ne consolidăm această poziție până la finalul perioadei de implementare a proiectelor finanțate prin PNRR”, a spus Murguleț. În urma tranzacției, Marian Murguleț deține 77,52% din Trencadis, companie care a implementat proiecte precum RO-ALERT sau EDULIB. Murguleț are peste 23 de ani de activitate profesională atât în sectorul public cât și în cel privat, dintre care peste 13 ani în domeniul IT. El a deținut și portofoliul de CIO al Guvernului României. Din această funcție, el asigura, printre altele, coordonarea procesului de implementare şi operaţionalizare a strategiilor naţionale în domeniul tehnologiei informaţiei, elaborate de Autoritatea pentru Digitalizarea României. Trencadis a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri de 24,5 milioane euro (121 milioane lei), în creștere cu 21% față de 2021.
https://www.forbes.ro/marian-murgulet-a-preluat-controlul-trencadis-332864

Ce vedem în iunie la Disney +. „Avatar: Calea apei“ și întreaga colecție „Indiana Jones“

Blockbustere recente și clasice, dar și filme și seriale noi fi difuzate luna aceasta pe platflorma de streaming.
Pentru a sărbători viitoarea lansare a filmului „Indiana Jones și Cadranul Destinului“ (premiera în cinematografe va avea loc pe 30 iunie) , Disney+ a lansat ieri colecția de filme „Indiana Jones“. „Indiana Jones și căutătorii arcei pierdute“, „Indiana Jones și templul blestemat“, „Indiana Jones și ultima cruciadă“ și „Indiana Jones și regatul craniului de cristal“ sunt toate disponibile pe platforma de streaming. Luna iunie marchează un an de la lansarea Disney+ în România, iar abonații vor avea parte de premiere de excepție, printre care se numără și marele succes „Avatar: Calea Apei“, așteptat de toată lumea. Samuel Jackson în rolul lui Nick Fury ajunge la Disney+ în mult așteptata serie de spionaj de la Marvel: „Invazia secretă“. În plus, „Flaming Hot: Condimentul succesului“, regizat de Eva Longoria, va spune povestea unui vis american, iar serialul „Gol Pușcă/The Full Monty“ va continua la 25 de ani de la debut, acolo unde a început, în orașul Sheffield.
https://adevarul.ro/showbiz/tv/ce-vedem-in-iunie-la-disney-avatar-calea-2272115.html

SkyShowtime anunţă principalele titluri ale lunii iunie: „Star Trek: Strange New Worlds”, „Ticket to Paradise”, „Halloween Ends” şi „Mrs. Harris Goes To Paris”

Sezon ul doi al serialulului „Star Trek: Strange New Worlds” şi filmele „Ticket to Paradise”, „Halloween Ends” şi „Mrs. Harris Goes To Paris” vor putea fi urmărite luna aceasta pe SkyShowtime. Acţiunea serialului „Star Trek: Strange New Worlds” are loc în anii în care căpitanul Christopher Pike a fost la cârma U.S.S. Enterprise. Serialul îi are ca protagonişti pe Anson Mount în rolul căpitanului Christopher Pike, Rebecca Romijn în rolul lui Number One, Ethan Peck în rolul ofiţerului ştiinţific Spock, Jess Bush în rolul asistentei Christine Chapel, Christina Chong în rolul lui La'an Noonien-Singh, Celia Rose Gooding în rolul cadetului Nyota Uhura, Melissa Navia în rolul locotenentului Erica Ortegas şi Babs Olusanmokun în rolul dr. M'Benga.
https://www.news.ro/cultura-media/skyshowtime-anunta-principalele-titluri-ale-lunii-iunie-star-trek-strange-new-worlds-ticket-to-paradise-halloween-ends-si-mrs-harris-goes-to-paris-1922402402222023060921216354

Nou sezon al emisiunii „Comori misterioase” şi mini-seria documentară „Viaţa sexuală secretă a lui Hitler”, în iunie la History Channel

History Channel prezintă în iunie vânătoarea de comori cu fraţii Rick şi Marty Lagina într-un nou sezon al emisiunii „Comori Misterioase”, cum era mentalitatea primară a celui mai distructiv om din istorie în mini-seria documentară „Viaţa sexuală secretă a lui Hitler", pe cei mai pricepuţi meşteri şi restauratori din SUA în timp ce repară în secret obiecte preţioase şi moşteniri de familie în „Restaurare secretă", şi pe cei mai urmăriţi oameni din SUA alături de Duane „The Dog” Chapman în „Vânătorii de recompense". „Comori Misterioase” | Sezonul 3, din 6 mai | marţea, de la ora 23.00. Fraţii Rick şi Marty Lagina, împreună cu neînfricatul lor partener de investigaţie Matty Blake, sunt din nou în căutare de comori, dar de data aceasta în alte locuri decât faimoasa insulă Oak. Prin interviuri cu experţi, istorici şi vânători de comori, şi vizite în punctele fierbinţi de pe harta celebrelor comori, dar şi cu experienţa dobândită pe Insula Oak, Rick şi Marty vor face propriile cercetări şi vor scoate la iveală noi indicii care ne-ar putea aduce cu un pas mai aproape de descoperirea lor. Acest al treilea sezon captivant al seriei îi urmăreşte prin Statele Unite şi Canada, unde se întâlnesc cu alţi vânători de comori şi colaborează pentru a da de urma unor comori legendare pierdute, printre care comoara privatului englez Peter Easton sau milioanele de smaralde din legendara epavă Atocha.
https://www.news.ro/cultura-media/nou-sezon-al-emisiunii-comori-misterioase-si-mini-seria-documentara-viata-sexuala-secreta-a-lui-hitler-in-iunie-la-history-channel-1922400001292023061821215898

Recomandările lunii iunie la Crime+Investigation - „Criminali în serie: Ucigaşul din Times Square", „Cazuri clasate” şi „Filmat la tribunal”

În luna iunie, la Crime+Investigation, detectivul Robert Anzilotti se străduieşte să facă dreptate victimelor din cazurile nerezolvate legate de ucigaşul în serie Richard Cottingham, în mini-seria „Criminali în serie: Ucigaşul din Times Square", cazuri rămase de mult timp nerezolvate vor fi prezentate într-un nou sezon al emisiunii „Cazuri Clasate" şi momente tensionate vor fi în sălile de judecată în „Filmat la tribunal". „Criminali în serie: Ucigaşul din Times Square”/ „The Torso Killer Confessions” începe sâmbătă, 10 iunie, de la ora 23.00. Documentarul „Criminali în serie: Ucigaşul din Times Square” pătrunde în călătoria de zeci de ani a detectivului Robert Anzilotti în timp ce se străduieşte să facă dreptate victimelor din cazurile nerezolvate legate de ucigaşul în serie Richard Cottingham. Această emisiune intră în culise, explorând relaţia dintre cei doi bărbaţi şi modul în care această relaţie a culminat cu recentele mărturisiri ale lui Cottingham, care au ţinut prima pagină a ziarelor. Prin interviuri amănunţite cu Anzilotti, înregistrări audio inedite ale convorbirilor dintre cei doi bărbaţi, înregistrări private prezentate în exclusivitate şi multiplele mărturisiri ale lui Cottingham, emisiunea oferă o perspectivă rară asupra unei călătorii neobosite pentru aflarea adevărului, în ciuda tuturor obstacolelor.
https://www.news.ro/cultura-media/recomandarile-lunii-iunie-la-crime-investigation-criminali-in-serie-ucigasul-din-times-square-cazuri-clasate-si-filmat-la-tribunal-1922403901182023061721215889

Premierele lunii la National Geographic - Seriile documentare „Istoria meşteşugarilor”, „Australia văzută de sus” şi Europa văzută de sus”

Luna iunie aduce la National Geographic o noua serie documentară: „Istoria Meşteşugurilor”, iar lumina reflectoarelor este proiectată pe creatorii de obiecte frumoase, rezistente şi căutate în întreaga lume. În plus, două noi serii documentare spectaculoase de călătorii „Australia văzută de sus" şi un nou sezon din „Europa văzută de sus" îi vor purta departe pe telespectatori în unele dintre cele mai frumoase zone din lume. Wild sărbătoreşte Luna oceanelor cu programe dedicate în fiecare duminică de la ora 19.00. Telespectatorii au parte de episoade noi din seriile „Alaska sălbatică” şi „Observatorul de Păsări”. „Istoria meşteşugurilor” - în fiecare luni, de la ora 20.00, începând din 5 iunie. Documentarul „Istoria Meşteşugurilor” îi prezintă pe meşteşugarii ce creează obiecte unice, folosind metode tradiţionale din trecut, unele dintre acestea vechi de mii de ani. Aceşti experţi produc bunuri realizate manual şi care sunt incredibil de frumoase, rezistente şi căutate în întreaga lume. Urmărirea acestui proces este ceva fascinant şi ne oferă şi o imagine vie a trecutului, arătându-ne cum au fost realizate unele dintre cele mai semnificative obiecte din istorie. În fiecare episod, seria documentară "Istoria Meşteşugurilor" prezintă procesul şi tehnicile originale de reconstituire a trei obiecte de importanţă istorică. Seria combină plăcerea de a descoperi cum sunt făcute obiectele şi momentele istorice fascinante din acele perioade. Prima serie se concentrează pe meşteri excepţionali din Marea Britanie şi Europa. „Australia văzută de sus”, în fiecare marţi, de la ora 20.00, începând din 13 iunie.
https://www.news.ro/cultura-media/premierele-lunii-la-national-geographic-seriile-documentare-istoria-mestesugarilor-australia-vazuta-de-sus-si-europa-vazuta-de-sus-foto-1922400401582023061221215658

Noutăţile lunii iunie pe Netflix - Sezonul 3 „The Witcher”, „Extraction 2”, serialul documentar „Our Planet II”, documentarul „Arnold”

Filme de acţiune, poveşti cu suspans sunt în programul lunii iunie pe Netflix: „The Witcher”: Sezonul 3 Volumul 1, un nou sezon în care Continentul se transformă într-un câmp de luptă al corupţiei politice, magiei neagre şi al trădării, cu Henry Cavill, în rolul principal; „Extraction 2”, un film de acţiune în care Chris Hemsworth revine în rolul lui Tyler Rake, mercenarului australian care operează pe piaţa neagră; „Black Mirror”: Sezonul 6, mult aşteptata revenire a antologiei întunecate şi satirice. Vor fi şi: „Never Have I Ever”: Sezonul 4, unde ultimul an de liceu vine cu dileme, crize de identitate şi dorinţe de iubire nepieritoare; „Our Planet II”, un serial documentar despre marile migraţii de pe planeta noastră, care aduce în rolul principal animalele aflate în permanentă mişcare pe Pământ; şi „Nimona”, o poveste extraordinară despre prietenia care se poate lega în cele mai neaşteptate situaţii şi despre nevoia de a te accepta pe tine şi de a-i accepta şi pe ceilalţi aşa cum sunt. „Extraction 2”, din 16 iunie. Chris Hemsworth revine în rolul lui Tyler Rake în EXTRACTION 2, continuarea apreciatului film de acţiune Netflix EXTRACTION. După ce a scăpat ca prin urechile acului din evenimentele din primul film, Rake se întoarce în rolul mercenarului australian care operează pe piaţa neagră. Îl aşteaptă o nouă misiune periculoasă: să salveze familia supusă abuzurilor unui gangster nemilos din Georgia din închisoarea în care este ţinută.
https://www.news.ro/entertainment/noutatile-lunii-iunie-pe-netflix-sezonul-3-the-witcher-extraction-2-serialul-documentar-our-planet-ii-documentarul-arnold-video-1922400001002023060821215153

Avertisment al specialiştilor: Unele pagini sau conturi de Facebook compromise sunt folosite de atacatori pentru a propaga tentative de fraudă / Atacatorii se folosesc de imaginea unor persoane publice, a unor firme sau instituţii media

Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) atrage atenţia asupra postărilor spornsorizate de pe Facebook, întrucât unele dintre ele folosesc conturi sau pagini compromise pentru a propaga tentative de fraudă. Atacatorii se folosesc de imaginea unor persoane publica, a unor firme sau instituţii media. ”Atenţie la postările sponsorizate de pe Facebook! Unele pagini sau conturi de Facebook compromise sunt folosite de atacatori pentru a propaga tentative de fraudă”, a transmis, miercuri seară, DNSC. Specialiştii postează mai multe fotografii cu o astfel de tentativă. ”Aveţi exemplul unei pagini care aparţine unui magazin de biciclete care promovează un articol fals care are ca scop principal promovarea unei false oportunităţi de investiţie, care ar fi fost recomandată de Ion Ţiriac şi alte persoane publice. Articolul foloseşte identiatea vizuală Libertatea, Ştirile Pro TV sau Antena 3”, au mai transmis specialiştii. Potrivit acestora, odată ce utilizatorul accesează postarea sponsorizată, este redirecţionat către un articol care încearcă să-l convingă să viziteze pagini de phishing.
https://www.news.ro/cultura-media/avertisment-specialistilor-unele-pagini-conturi-facebook-compromise-folosite-atacatori-propaga-tentative-frauda-atacatorii-folosesc-imaginea-unor-persoane-publice-unor-firme-institutii-media-1922403831002023052121215205

Consiliul Concurenţei investighează piaţa de distribuţie a jocurilor video pentru console PlayStation, suspectând Sony Interactive Entertainment Europe Limited şi subsidiarele sale de o posibilă încălcare a regulilor de concurenţă

Consiliul Concurenţei a anunţat luni că a declanşat o investigaţie privind o posibilă încălcare a regulilor de concurenţă de către Sony Interactive Entertainment Europe Limited şi subsidiarele sale, Sony Interactive Entertainment Network Europe Limited şi Sony Interactive Entertainment Direct Europe Limited – denumite împreună Sony – pe piaţa de distribuţie a jocurilor video pentru console PlayStation. ”Consiliul Concurenţei a declanşat o investigaţie privind o posibilă încălcare a regulilor de concurenţă de către Sony Interactive Entertainment Europe Limited şi subsidiarele sale, Sony Interactive Entertainment Network Europe Limited şi Sony Interactive Entertainment Direct Europe Limited – denumite împreună Sony – pe piaţa de distribuţie a jocurilor video pentru console PlayStation. Autoritatea de concurenţă are indicii că Sony ar fi abuzat de poziţia sa dominantă pe piaţa consolelor de jocuri video atât prin vânzarea online a jocurilor video compatibile cu consolele PlayStation, exclusiv, prin intermediul platformei PlayStation Store, cât şi prin interzicerea comercializării codurilor de activare pentru jocuri video compatibile cu consolele PlayStation de către distribuitorii concurenţi”, anunţă autoritatea de concurenţă.
https://www.news.ro/economic/consiliul-concurentei-investigheaza-piata-distributie-jocurilor-video-console-playstation-suspectand-sony-interactive-entertainment-europe-limited-subsidiarele-sale-posibila-incalcare-regulilor-1922403529002023051321212489

Filmul „Saint Omer”, câştigător a două premii la Festivalul de Film de la Veneţia, din 2 iunie în cinema

Filmul „Saint Omer”, inspirat de procesul lui Fabienne Kabou, o tânără originară din Senegal, acuzată că şi-a ucis fiica abandonând-o pe plajă, va intra în cinematografele româneşti din 2 iunie. În 2016, Alice Diop, cunoscută realizatoare de documentare, a luat loc în sala de judecată din oraşul Saint Omer (Franţa) şi a ascultat mărturia înfricoşătoare a unei femei franco-senegaleze acuzată că şi-a omorât fiica în vârstă de 15 luni. Aceasta şi-a alăptat copilul înainte de a-l aşeza pe plaja Berck-sur-Mer, lăsându-l pradă mareei în creştere. Plecând de la această poveste reală, regizoarea Alice Diop examinează temele maternităţii şi traumei transgeneraţionale în primul său lungmetraj de ficţiune, „Saint Omer”, care va avea premiera în cinema pe 2 iunie, distribuit de Independenţa Film.
https://www.news.ro/entertainment/filmul-saint-omer-castigator-a-doua-premii-la-festivalul-de-film-de-la-venetia-din-2-iunie-in-cinema-video-1922405430202023051221213555

Săptămâna Verde Europeană - Filme realizate şi coproduse în Austria, disponibile gratuit pentru şcolile înregistrate în program

Sub egida Săptămânii Verzi Europene, care are loc în perioada 3 - 11 iunie, pasionaţii de film se pot bucura de producţii remarcabile realizate şi coproduse în Austria. Acestea pot fi vizionate gratuit de către toate şcolile înregistrate în program atât la cinematografele partenere, cât şi la clasă, prin intermediul platformei www.euyc.green. Dintre toate aceste filme, o parte vor fi disponibile gratuit şi pentru restul spectatorilor din întreaga lume, pe durata Săptămânii Verzi Europene. În România, filmele din program vor fi disponibile pentru şcoli prin platforma de streaming www.euyc.green, începând cu 3 iunie. În toamna acestui an, şcolile vor putea viziona producţiile în cinematografe. Proiectul finanţat de UE, EU Youth Cinema: Green Deal, se angajează încă o dată să promoveze o Europă durabilă, prezentând obiectivele relevante ale Acordului Verde European într-un context cinematografic. Nu este o coincidenţă faptul că noua temă Green Films @Austria este lansată în timpul Săptămânii Verzi Europene - acest eveniment anual fiind o oportunitate excelentă de a prezenta evoluţiile actuale ale politicilor de mediu ale UE. La sugestia preşedintei Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, anul 2023 a fost declarat Anul European al Competenţelor. https://www.news.ro/entertainment/saptamana-verde-europeana-filme-realizate-si-coproduse-in-austria-disponibile-gratuit-pentru-scolile-inregistrate-in-program-1922403102552023060821216319

Gigantul Orange, liderul pieţei locale de telecom, a avut un profit mai mare şi afaceri în creştere în 2022, cu un număr de angajaţi mai mic. Câştigul net – 602 mil. lei, sau 10% din afaceri

Orange, liderul pieţei locale de telecom, parte a grupului francez cu acelaşi nume, a avut în 2022 afaceri şi un profit net mai mare, cu un număr mai mic de angajaţi, arată datele din bilanţul depus de companie la Ministerul Finanţelor Publice. Mai exact, Orange România a raportat afaceri de 6,057 mld. lei, mai mari cu 3,6% şi un profit net de 602,3 mil. lei, mai mare cu 0,9%. Numărul mediu de angajaţi a scăzut în 2022 cu 36 de persoane, la 2.341. Datoriile totale, pe de altă parte, au înregistrat un salt de 24,5%, la 6,176 mld. lei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/gigantul-orange-liderul-pietei-locale-de-telecom-a-avut-un-profit-21909386

Samsung continuă galopul pe piaţa din România: plus 18% în 2022, la 5,7 mld. lei. Profitul net - sub 2% din cifra de afaceri, de 86 mil. Lei

Subsidiara locală a gigantului sud coreean Samsung, care domină mai multe segmente ale pieţei locale de echipamente electro-IT&C, precum cea de televizoare şi de smartphone-uri, a avut un nou an de accelerare în 2022, arată datele raportate la Ministerul Finanţelor Publice. Astfel, compania a raportat afaceri de 7,672 mld. lei, mai mari cu 17,6% şi un profit net de 86 mil. lei, mai mare cu 14,7%. Câştigul net raportat reprezintă 1,52% din cifra de afaceri. Numărul mediu de angajaţi a fost de 224 persoane, mai mare cu 3 persoane faţă de anul precedent.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/samsung-continua-galopul-pe-piata-din-romania-plus-18-in-2022-la-5-7-21909936

Surpriză. Afacerile chinezilor de la Huawei au crescut în România în 2022 cu 31%, la 1,9 mld. lei, iar profitul net a urcat cu 24%

Gigantul Huawei din China a avut afaceri în creştere în România în 2022 în ciuda restricţiilor cu care se confruntă pe segmentul tehnologiei 5G şi al declinului înregistrat de businessul cu smartphone-uri de asemenea pe fondul accesului blocat la hardware şi software de la companii americane, arată bilanţul depus de companie la Ministerul Finanţelor Publice. Mai exact, compania Huawei Technologies a înregistrat în 2022 afaceri de 1,896 mld. lei, mai mari cu 31,2% şi un profit net de 59,4 mil. lei, mai mare cu 24%. Numărul mediu de angajaţi al companiei a fost de 682 persoane, în scădere cu 47 de persoane.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/surpriza-afacerile-chinezilor-de-la-huawei-au-crescut-in-romania-in-21909929

Sportul e la putere pe AntenaPLAY și în luna iunie, plus noi filme si seriale

În luna iunie AntenaPLAY aduce o serie de noutăți pentru abonatii săi. Filmele și serialele sunt vedetele lunii dar și competițiile sportive sunt nelipsite, anunţă Antena TV Group printr-un comunicat remis către HD Satelit România. Cel mai aşteptat sezon al celui mai fierbinte reality show, Insula Iubirii, va avea premiera pe 22 şi 23 iunie şi va fi difuzat în fiecare joi şi vineri, de la 20:30, pe Antena 1 şi AntenaPLAY. Exclusiv în AntenaPLAY abonații vor putea urmări și imagini nedifuzate la TV. Noul sezon le va aduce telespectatorilor o mulţime de surprize. Noi poveşti de viaţă, noi reguli, noi locaţii, noi ispite şi multe provocări sunt doar câteva dintre ingredientele celui mai nou sezon Insula Iubirii. Pentru iubitorii de seriale o noua K-drama: The Road: The Tragedy of One (din 4 iunie), serialul spaniol Secret Obsession (din 1 iunie) și O poveste cu zâne.
https://www.hdsatelit.com/2023/05/sportul-e-la-putere-pe-antenaplay-si-in.html

Satelitul ARABSAT BADR-8 a fost lansat cu succes. Va înlocui ARABSAT BADR-6 la 26 grade Est

După mai multe întârzieri cauzate de condițiile meteorologice dificile (nori denși și vânt puternic) din Florida, cel mai nou satelit al Arabsat, BADR-8, a fost lansat pe 27 mai 2023. Chiar și în ziua lansării, echipa de lansare au avut îngrijorări din cauza condițiilor meteorologice neprielnice. De aceea, atât lansarea, cât și alte manevre ale rachetei Falcon 9, au fost efectuate manual. Satelitul, care a avut la lansare aproape 5 tone, a ajuns pe orbita de transfer geostaționară. Aceasta a fost a 36-a lansare a SpaceX din acest an și a 26-a încercare de lansare orbitală în 2023 din Florida. BADR-8 folosește sistemul său de propulsie electrică pentru a ajunge pe orbita geostaționară, la o altitudine de 36.000 km. Ulterior, satelitul va trece printr-un proces cuprinzător de testare în orbita geostaționară, înainte de a intra în serviciu deplin.
https://www.hdsatelit.com/2023/05/satelitul-arabsat-badr-8-fost-lansat-cu.html

DIGI, partener media al Special Olympics România la Jocurile Mondiale Berlin 2023

Grupul DIGI, în calitate de partener media, sprijină participarea delegației Special Olympics România la Jocurile Mondiale de Vară de la Berlin. Acesta este cel mai mare eveniment sportiv incluziv din lume, care se va desfășura în perioada 17-25 iunie 2023. 31 de sportivi români, sub îndrumarea antrenorilor, vor concura la 9 discipline sportive. Scopul acestor jocuri este de a promova recunoașterea și acceptarea persoanelor cu nevoi speciale în societate și de a le oferi încredere și bucurie în viață, anunță Digi printr-un comunicat remis către HD Satelit România. Evenimentul va reuni 7000 de participanți din întreaga lume, care vor participa la competiții în 26 de discipline sportive. Prin practicarea sportului, acești sportivi își descoperă abilitățile fizice și sociale, își îmbunătățesc starea de sănătate și devin mai independenți și mai integrați social. Special Olympics este o mișcare globală fondată în 1968, care utilizează sportul ca instrument pentru a valorifica potențialul uman. Împreună cu programele colaterale, Special Olympics luptă împotriva pasivității, a nedreptății și a intoleranței.
https://www.hdsatelit.com/2023/05/digi-partener-media-al-special-olympics.html

Atomic Academy a intrat în grila DIGI (tv cablu digital)

Furnizorul de servicii tv cu plată Digi România a introdus în grila de televiziune digitală prin cablu (DVB-C) televiziunea Atomic Academy. Postul tv este retransmis de operatorul menționat în rezoluție SD, cu raport de imagine 16:9, necriptat (la liber). Licența Atomic Academy a fost obținută pe 18 octombrie 2022, ca urmare a cererii depuse de SC PERLA CLUSTER SRL din București. Formatul este tematic, axat pe muzică, tineret și educație. Licența a fost obținută și pentru rezoluție HD. Structura serviciului de programe se bazează pe producție proprie (40%) și producții vizuale ale altor producători (60%). În grila de programe au fost menționate două emisiuni cu denumirea Atomic Academy și Atomic Generation, care coincid cu cele difuzate de televiziunea Atomic. Se estimează că 80% din programele vizuale vor fi de origine românească și europeană. Televiziunea este disponibilă non-stop, 24 de ore pe zi.
https://www.hdsatelit.com/2023/05/atomic-academy-intrat-in-grila-digi-tv.html

Cele mai citate surse din România. Antena 3 trece pe primul loc la TV, peste Digi24. Pe locul patru urcă TVR. Primul la site-uri rămâne G4media. La presa scrisă Adevărul e lider, iar la radiouri este tot Europa FM

Cele mai citate surse media în luna aprilie. La televiziuni urcă pe primul loc Antena 3 CNN, urmată de Digi 24. În ultimele două luni, Digi 24 a fost pe primul loc, însă acum ocupă poziţia a doua. Tot la televiziuni, dar pe locul patru urcă Televiziunea Română. G4media.ro rămâne tot pe primul loc, urmat de această dată de evz.ro. La radiouri, Europa FM se menţine pe prima poziţie, iar la presa scrisă urcă pe primul loc Adevărul, urmat de Fanatik. Compania de monitorizare mediaTRUST a analizat 6.219 materiale din publicaţiile de presă, emisiunile de ştiri de televiziune şi radio şi materialele de pe site-urile web care au apărut în perioada 01 aprilie – 30 aprilie 2023, în media din România.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/cele-mai-citate-surse-luna-aprilie-antena-3-digi-21214614

Emisiunea Te iubesc de nu te vezi, cu Gabriela Cristea revine la Antena Stars. "E un proiect nou şi totuşi vechi, şi sper să vă placă."

Dating show-ul Te iubesc de nu te vezi revine la Antena Stars, cu Gabriela Cristea în rol de prezentatoare. Emisiunea despre iubire a mai fost difuzată în urmă cu câţiva ani, prezentată tot de Gabriela Cristea. Te iubesc de nu te vezi a fost la tv în anul 2018. Anunţul despre revinerea formatului la tv a fost făcut de Gabriela, într-un clip video pe Facebook. Deocamdată emisiunea este în pregătire, urmând ca în vara aceasta să fie dată pe post.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/te-iubesc-de-nu-te-vezi-revine-la-antena-stars-gabriela-cristea-21214793

Ai, n-ai rating, faci emisiune. Emisiunea lui Ţopescu Jr. la TVR are target de audienţă: 0,00%. Cu cât este plătit pentru emisiune

Emisiunea Vis sau realitate, pe care Sebastian Felix Ţopescu, fiul regretatului comentator Cristian Ţopescu, o prezintă la TVR 1 are ca target de audienţă: 0,00% rating şi share. Cu alte cuvinte, realizatorul nu are niciun target de audienţă pentru emisiunea pe care o prezintă la postul public de televiziune, potrivit unor dezvăluiri făcute de ziarul Libertatea, care a prezentat „convenţia de producţie” a emisiunii. În documentul semnat de Diana Pascal Onea, director TVR 1, se specifică că „părţile convin că programul trebuie să atingă un market share de 0,00% şi un rating de 0,00%, pe targetul naţional 18+, după un număr de 11 ediţii”.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/target-audienta-emisiune-sebastian-topescu-tvr-21214525

Primul invitat la Comic Con Iaşi: un faimos actor din Lost şi The 100 vine pentru prima dată în România

Henry Ian Cusick, unul dintre cei mai prolifici actori de la Hollywood, cunoscut pentru rolul lui Desmond din Lost, Marcus Kane din The 100 sau Stephen Finch din Scandal, vine la prima ediţie Comic Con de la Iaşi, care va avea loc în perioada 25-27 august în zona Palas. Cel mai mare eveniment din centrul şi estul Europei dedicat pasionaţilor de filme, seriale, benzi desenate, gaming, cosplay şi nu numai, Comic Con România, sărbătoreşte anul acesta 10 ani, prilej cu care îşi extinde universul fantastic şi în capitala Moldovei, la Iaşi.
https://www.paginademedia.ro/comunicate/actor-lost-comic-con-iasi-21214453

INEDIT. Radioul Captiv: două ore pe Kiss FM şi Magic FM doar despre violenţa domestice

Campanie inedită de luptă împotriva violenţei domestice. Două posturi de radio - Kiss FM şi Magic FM vor avea două ore doar cu discuţii pe această temă. De aici şi numele campaniei: Radioul Captiv. Campania Radioul Captiv debutează în această seară de la ora 22.00, astfel că la posturile de radio Kiss FM şi Magic FM se va vorbi despre violenţa domestică. De la ora 23.00, în studioul Kiss FM vor fi gazdele Corina Băcanu şi Nico Creciunesc, alături de membrele Asociaţiei ANAIS, Mihaela Mangu Darvariu, director executiv şi co-fondator, Giulia Crişan – avocată specializată în dreptul familiei, Adela Niţă Szentes– terapeut, precum şi Crina – supravieţuitoare şi învingătoare a luptei împotriva violenţei domestice.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/campanie-violenta-domestica-kiss-fm-magic-fm-21213775

FILMELE DIN SERIA DE AVENTURI „INDIANA JONES”, ÎN FIECARE DUMINICĂ DIN IUNIE 2023 LA WARNER TV

Serile de duminică din luna iunie la Warner TV îi sunt dedicate lui Harrison Ford. Postul va difuza cele patru filme „Indiana Jones” în fiecare duminică din iunie. Lungmetrajele de acțiune sunt regizate de Steven Spielberg și bazate pe o poveste scrisă de George Lucas și Philip Kaufman. „Raiders of the Lost Ark/ Indiana Jones și căutătorii arcei pierdute” (1981) este primul film din serie și va putea fi vizionat pe 4 iunie. Acțiunea este plasată în 1936, când arheologul călător Indiana Jones se luptă cu naziștii pentru a recupera Chivotul Legământului, pierdut de mult timp, despre care se spune că ar face invincibilă o armată.
https://www.tvmania.ro/filmele-din-seria-de-aventuri-indiana-jones-in-fiecare-duminica-din-iunie-2023-la-warner-tv-420946

Cum a vrut RTV, postul fondat de Sebastian Ghiță, să compromită USR difuzând informații despre o presupusă ”alianță” cu partidul extremist AUR

Postul de televiziune România TV, sancționat în mod repetat de CNA pentru dezinformare, a difuzat miercuri mai multe informații sub formă de burtiere prin care a transmis ideea unei false alianțe între USR și mișcarea protestatară Rezist, pe de o parte, și partidul extremist AUR. ”Oamenii AUR și Reziștii inflitrați acuză sindicaliștii: trădătorii” / ”Reziștii și Simion s-au aliat, fac scandal la biroul lui Ciolacu” / ”George Simion îi coordonează pe Reziști să îl atace pe Ciolacu”, a titrat România TV pe burtiere pe parcursul emisiei de miercuri. Ce s-a întâmplat de fapt în realitate? Mai mulți parlamentari USR au adus miercuri în plenul Camerei Deputaților pancarte de la protestul profesorilor, pentru a atrage atenția colegilor din coaliția de guvernare. Parlamentarii USR au prezentat pancartele de la tribuna Parlamentului și au făcut fotografii și transmisii live cu acestea. https://www.g4media.ro/foto-cum-a-vrut-rtv-postul-fondat-de-sebastian-ghita-sa-compromita-usr-difuzand-informatii-despre-o-presupusa-alianta-cu-partidul-extremist-aur.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL