×

Publicitate -- Data și ora publicării: 23.06.2023 12:29:37

Luni 26 iunie este ultima zi pentru înscrierile Early Bird la festivalul de publicitate Golden Drum



București (MEDIA EXPRES) / 23 iun 2023 / Organizatorii festivalului de publicitate Golden Drum din Slovenia au publicat un comunicat cu trei zile înainte de data limită pentru înscrierea Early Bird, care este luni, 26 iunie, prin care se oferă acces gratuit pentru un delegat companiilor cu 10 lucrări înscrise.

Printre mesajele de la membrii juriului transmise cu acest prilej se află și cel al lui Marian Petcu, Strategy Director la dentsu Southeast Europe și Group Client Director la dentsu România: „Pentru mine și cred că pentru orice sud-est european care lucrează în publicitate, Golden Drum este FESTIVALUL. Este aici, lângă noi, celebrează munca noastră și ne alimentează creativitatea. Concurența este o experiență grozavă și câștigarea este un fior. Drum înseamnă să ne facă mai buni, să ne împingă să facem lucrurile altfel, să ne gândim campaniile pe noi straturi și spre noi scopuri, să ne facem clienții mai de succes an de an. Întotdeauna mi-am dorit ca mass-media să aibă propria secțiune. Pentru că oamenii din media sunt la același nivel de creativitate cu întreaga industrie de publicitate. Mai ales în zilele noastre când totul este omnicanal, totul trebuie să fie complet integrat pentru a reuși. ​​Deci,acesta va fi unul dintre punctele de care aș avea grijă atunci când judec intrările – a fost acea campanie congruentă cu alte puncte de contact și activări sau care a fost contribuția ei la scopul superior al mărcii?”.

Potrivit site-ului festivalului, anul acesta au fost adăugate două noi premii speciale pe lista existentă de premii, printre care "Agenția media a anului" pentru cea mai bună agenție media care demonstrează creativitate și excelență remarcabile în media. Premiul va fi acordat agenției media care adună cele mai multe puncte în competiția festivalului.

De asemenea, secțiunea Creative Media Excellence a fost adăugată la competiție și este destinată lucrărilor creative cu o strategie, direcționare și execuție media excepționale. Juriul va judeca campaniile smart media, care acordă prioritate utilizării creative și eficiente a canalelor pentru a comunica mesajul mărcii către publicul țintă. Intrările trebuie să demonstreze atingerea obiectivelor campaniei.

Această secțiune este împărțită în două grupe: A. UTILIZAREA CREATIVA A MEDIEI și B. EXCELENȚĂ ÎN MEDIA.

Festivalul Golden Drum este organizat de Slovenian Advertising Chamber GRAND HOTEL BERNARDIN din Portoroz, în 9 - 10 octombrie 2023.
(MEDIA EXPRES)




Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL