×

Programe TV -- Data și ora publicării: 13.09.2024 13:21:15

Noile competențe, diversitatea și AI-ul marchează începutul IBC2024



Amsterdam (MEDIA EXPRES) / 13 sep 2024 / IBC2024 a debutat la 12 septembrie cu primul forum global dedicat schimbului de cunoștințe pentru a asigura viitorul pe termen lung al industriei de broadcasting reunind diverse talente media, tehnicieni și ingineri, care a reunit directori de la Netflix, Digital TV Group, Sky, ITV, Microsoft, Vizrt, Moov și alții.

Carrie Wootten, CEO, Global Media & Entertainment Talent Manifesto, a declarat: „Această idee a fost pregătită de șapte luni și sunt foarte încântată că ne-am putea reuni cu toții pentru a petrece o după-amiază întreagă vorbind despre competențe, educație și diversitate. The World Skills Café își propune să ofere un punct central pentru împărtășirea experiențelor de primă mână, în timp ce incubează soluții tangibile pentru provocările din companii și asigurarea diversității”.

Sectoarele Media & Enternainment și tehnologiile de difuzare rămân populate disproporționat de o forță de muncă masculină albă, îmbătrânită. De exemplu, în industriile creative extinse, din Marea Britanie, doar o treime din funcțiile manageriale și de director sunt ocupate de femei, în timp ce peste 90% dintre profesioniștii din aceste sectoare sunt albi.

„Am făcut foarte multe în jurul diversității de gen în ultimii ani și asta a schimbat lucrurile în mod semnificativ, dar nu suntem nici pe departe unde trebuie să fim”, a mai spus Wootten.

„Știm, de asemenea, că există o legătură între cei care sunt neurodiverși și cei care sunt în roluri de inginerie și tehnologie în M&E. De aceea oferim programe de lucru pentru a sprijini comunitatea neurodiverșilor și a colegilor lor neurotipici”.

Discuțiile de la mese rotunde tematice pe educație, recrutare, competențe transferabile, retenție, diversitate și tehnologiile viitoare au fost facilitate de o duzină de directori din medii diverse. Accentul a fost pus pe căutarea talentului în afara căilor tradiționale în mass-media.

Mark Coleman, manager de cont pentru Pixitmedia, a vorbit despre timpul petrecut în Afganistan ca militar. „Am fost 15 ani în armată, am învățat niște abilități fantastice, cum ar fi despre arme, tactici, demolări”, a spus el. "Acum vă gândiți, de ce sunt aici? Sunt pasionat să învăț modul în care oamenii din medii diverse au abilități valoroase transferabile".

Pe lângă aceste discuții de deschidere, Michael Crimp, CEO IBC, a punctat în prima ediție a buletinului IBC Daily de vineri, 13 septembrie, că atunci când privim spre viitor, există o tehnologie care domină conversația - Al și, în special, Al generativă. Un obiectiv cheie al IBC2024 este acela de a elimina o parte din îngrijorarea și confuzia din jurul genAl și, în schimb, să evidențieze cazurile de utilizare din lumea reală, care oferă deja eficiență și îmbunătățirea activităților în industrie, în timp ce explorează potențialul viitorului.

Pentru aceasta a fost deschis[ zona Al Tech, alimentată de EBU, o noutate pentru IBC2024. Poziționată în Sala 14 recent deschisă, zona dedicată prezintă companii care conduc în inovația Al. În plus, Al Tech Stage va găzdui liderii din industrie pentru a-și împărtăși cunoștințele despre toate aspectele Al - de la etică și standarde, până la impactul asupra fluxurilor de lucru, crearea de conținut și implicarea fanilor.

GenAl va fi, de asemenea, în centrul atenției în noul AWS și Nvidia Innovation Village din Sala 14. Aici, AWS și partenerii săi își prezintă cele mai recente soluții bazate pe Al, alături de un program de conținut de două zile, cu o întreagă serie de lideri de gândire din industrie.

Cu mai mult de 1.350 de expozanți care ocupă 46.000 mp de spațiu, IBC2024 este cel mai mare târg de la ultima ediție record din anul 2019. Organizatorii au declarat că în sfârșit evenimentul care se desfășoară la RAI Amsterdam în perioada 12-16 septembrie are o participare anunțată care a depășit nivelurile pre-pandemie.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL