×

Externe -- Data și ora publicării: 14.09.2024 14:35:56

Operative și Salesforce Media Cloud îmbunătățesc automatizarea și măsurarea pentru companiile media



Amsterdam (MEDIA EXPRES) / 14 sep 2024 / Operative, un furnizor de top de soluții de gestionare a publicității, a anunțat la IBC o nouă colaborare cu Salesforce, CRM-ul #1 AI, pentru a oferi o ofertă integrată pentru clienții Salesforce Media Cloud și vânzarea de publicitate. Parteneriatul reunește punctele forte ale sistemului de gestionare a comenzilor AOS al Operative, Salesforce Media Cloud și MuleSoft, pentru a oferi o soluție inteligentă de gestionare a vânzărilor care va permite companiilor media și agenților de publicitate să ruleze campanii unificate pe mai multe ecrane cu o eficiență și o eficacitate sporite.

Soluția de gestionare a vânzărilor de publicitate Operative și Salesforce Media Cloud va oferi companiilor media acces la noi capabilități de automatizare, ajutând clienții să stimuleze productivitatea, să îmbunătățească acuratețea planificării, să obțină un randament mai mare și să genereze informații despre campanie mai rapid. În plus, companiile media pot oferi agenților de publicitate îmbunătățiri dramatice, inclusiv un timp de răspuns mai rapid pentru propuneri omnicanal mai cuprinzătoare și mai bine direcționate, o reacție mai rapidă la solicitările de date și o măsurare mai sofisticată a campaniei.

„Împreună, Operative și Salesforce oferă o soluție inteligentă de gestionare a vânzărilor pentru companiile media și de publicitate pentru a rula campanii unificate pe mai multe ecrane. Cu recenta noastră integrare Media Cloud, suntem capabili să oferim noi capabilități de automatizare și măsurare care eficientizează în continuare gestionarea veniturilor și oferă următoarea generație de informații de care companiile media au nevoie pentru a reuși în viitor”, a declarat Michael Grossi, CEO la Operative.

Cu această integrare, Operative și Salesforce oferă companiilor media acces la gestionarea veniturilor de nouă generație, inclusiv un planificator bazat pe AI, programarea automată a veniturilor și capacitatea de a evidenția măsurători și informații mai profunde în campanii.

Companiile media vor putea, de asemenea, în curând, să livreze o campanie complet integrată pe mai multe ecrane, care este direcționată, măsurată și optimizată folosind datele primare ale unui agent de publicitate și segmentarea publicului pentru o măsurare mai transparentă de la un capăt la altul. Clienții vor beneficia în curând de următoarele funcții:

Construirea propunerilor AI – prin integrări automate profunde între AOS al Operative și Salesforce Media Cloud, clienții vor folosi în curând instrumente AI pentru a accelera și optimiza procesele de planificare. Soluția AI a Operative, Adeline, preia datele RFP direct de la Salesforce, reducând dramatic munca manuală necesară pentru a crea o propunere țintită. Folosind solicitări vocale sau text, Adeline generează instantaneu o opțiune de propunere precisă care elimină ore de muncă obositoare și ajută la creșterea acoperirii campaniilor și la îmbunătățirea randamentului.

Programarea automată a veniturilor – AOS oferă un sistem unificat pentru datele campaniei, permițând directorilor de cont să acceseze la cerere date despre venituri la un nivel granular în Salesforce Media Cloud, pentru a răspunde rapid la întrebări și a informa deciziile strategice pentru cumpărători mai rapid.

„Pe măsură ce industria devine din ce în ce mai fragmentată, gestionarea vânzărilor de publicitate a devenit mai complexă pentru companiile media și de divertisment și duce adesea la ineficiențe în vânzările de publicitate și operațiunile campaniei”, a declarat Christopher Dean, SVP și GM of Communications, Media & Entertainment la Salesforce. „Combinând aplicația de gestionare a vânzărilor de publicitate Salesforce cu tehnologia OMS lider de piață a Operative, așteptăm cu nerăbdare să oferim companiilor media și de divertisment o soluție de vânzări de publicitate conectată și cuprinzătoare care ajută la automatizarea operațiunilor de publicitate și a gestionării campaniei.”

Salesforce, MuleSoft, Media Cloud și altele sunt mărci comerciale ale Salesforce, inc.

*Disclaimer: Orice servicii sau funcții nelansate menționate aici nu sunt disponibile în prezent și este posibil să nu fie livrate la timp sau deloc. Clienții ar trebui să ia deciziile de cumpărare pe baza caracteristicilor care sunt disponibile în prezent.

Operative face ca publicitatea să funcționeze pentru companiile media. Sute dintre cele mai importante mărci din lume se bazează pe familia de soluții Operative pentru a automatiza fluxurile de lucru digitale și liniare ale veniturilor, pentru a eficientiza operațiunile publicitare și pentru a oferi publicului cumpărături mai bune. Prelucrand peste 60 de miliarde de dolari în venituri anuale din publicitate, Operative deblochează întreaga valoare a mass-media. Pentru mai multe informații vizitați www.operative.com.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover

Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover


Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL