×

Revista presei -- Data și ora publicării: 20.01.2025 15:56:54

REVISTA PRESEI /20 ian 2025 /



Cum l-a lipit Realitatea Plus pe Călin Georgescu într-un clip pe ecran, ca pe o icoană făcătoare de minuni
EXCLUSIV. Topul supermarketurilor și hipermarketurilor cu cele mai mari audiențe TV obținute pentru reclamele difuzate în 2024
Exclusiv. Volumele de audiențe furnizate de televiziunile de documentare (tematice) în anul 2024
ANCOM, clarificări în ceea ce privește relația clienților cu furnizorii de servicii
Netflix mizează pe evenimente sportive şi conţinut de succes pentru a atrage abonaţi şi venituri publicitare; Numărul abonaţilor ar fi crescut cu 9 milioane trimestrul trecut
Vor fi amendați românii pentru o simplă postare pe Facebook la alegerile din 4 mai 2025? Ciolacu: Este o interpretare excesivă / Cum vor putea fi amendate TikTok ori Meta
“Trump: Revoluţia Puterii” - Un documentar de John Florescu, difuzat pe Pro TV şi Voyo în ziua învestirii celui de-al 47-lea preşedinte al SUA
TikTok a devenit nefuncţional în SUA cu câteva ore înainte de intrarea în vigoare a interdicţiei
Update: Trump confirmă că va debloca TikTok şi doreşte ca SUA să preia 50% din acţiunile filialei americane a reţelei de socializare
Box office nord-american: "One of Them Days”, cu Keke Palmer şi SZA, a debutat pe primul loc, învingând "Wolf Man"
Noul serial de animaţie „Câştigi sau pierzi” de la Pixar va fi lansat în 19 februarie pe Disney+
„Anul nou care n-a fost”, regizat de Bogdan Mureşanu şi produs de Ada Solomon, premiat cu Piramida de Aur la Festivalul de Film de la Cairo
India, pe cale să devină noul hub global de IT, peste SUA. În contrast, România suferă un deficit de 20.000 specialiști pe an
Scutul cibernetic al Europei. UE construiește din 2025 un sistem comun de apărare cibernetică pentru statele membre
Comisia Europeană dă asigurări că nu vrea să suspende activitatea platformelor X și TikTok pentru implicarea în campaniile electorale de pe continent


...


Cum l-a lipit Realitatea Plus pe Călin Georgescu într-un clip pe ecran, ca pe o icoană făcătoare de minuni

Sâmbătă seara, pe 11 ianuarie, l-am văzut pe Călin Georgescu. Unde altundeva decât la Realitatea Plus?! Ocupa partea din dreapta sus a ecranului. Își ținea palmele strânse pe birou. Privea de sus, inexpresiv și rece, către moderatorul Claudiu Giurgea, care discuta cu patru invitați în studio. Ce vorbeau n-are importanță. Prostii. Îi ridicau osanale lui Georgescu, desigur, ca la Realitatea Plus. În primele clipe am crezut că Georgescu era în studio și aștepta cuminte ca moderatorul să-i dea cuvântul. Am așteptat degeaba. Georgescu stătea inert și urmărea polologhiile debitate la masa din studio. Oare cum este posibil ca invitații lui Giurgea să clămpănească fără să-l bage în seamă pe Georgescu? m-am mirat. De ce înfierbântatul moderator nu-l invită pe Georgescu să spună ceva, că doar despre el se vorbește? De ce Georgescu nu intervine în această clămpăneală? De ce? m-am frământat. După o vreme, m-am resemnat: asta este poza lui Georgescu! Ăștia de la Realitatea Plus i-au pus poza pe ecran. Așa cum propagandiștii de pe vremuri puneau poza lui Ceaușescu pe toți pereții din instituțiile statului comunist, și propagandiștii de la Realitatea Plus i-au lipit poza lui Georgescu de ecran – am gândit. Propagandiști au fost, propagandiști încă mai sunt. Dar sunt mai mulți propagandiști decât pe vremea lui Ceaușescu. Propaganda nu moare. Generațiile tinere de propagandiști sunt la putere în mai toată presa noastră. Oare la ce școli au învățat propaganda, că Academia Ștefan Gheorghiu s-a desființat de mult? Propaganda se transmite prin sânge, din tată în fiu? Propaganda este un virus precum Covidul?
https://www.libertatea.ro/opinii/cum-l-a-lipit-realitatea-plus-pe-calin-georgescu-intr-un-clip-pe-ecran-ca-pe-o-icoana-facatoare-de-minuni-5157087

EXCLUSIV. Topul supermarketurilor și hipermarketurilor cu cele mai mari audiențe TV obținute pentru reclamele difuzate în 2024

Volumul de audiență obținut de reclamele TV comandate de cele mai mari rețele de supermarketuri și hipermarketuri a crescut, în 2024, cu 8,5% față de anul precedent. În 2024, campaniile de promovare derulate de principalii 9 operatori de supermarketuri și hipermarketuri pe piața TV au acumulat 250.016 GRP’30 pe targetul comercial All 21 – 54 de ani, ABCD Național, conform monitorizărilor Kantar Media. Volumul este mai mare cu 8,5% față de 2023 și reprezintă 11% din totalul audienței pe care piața TV (95 de televiziuni) a livrat-o clienților publicitari în cursul anului 2024. Companii care și-au majorat volumele de audiență pentru reclamele difuzate comparativ cu 2023: Kaufland (15,3%), Lidl (29%), Penny (27%), Profi (25%) și Mega Image (3%). Companii care și-au redus expunerea brandului pe televiziune: METRO (-16,5%), Auchan (-12,8%) și Selgros (90,7%). În 2024, grupul Ahold Delhaize (Mega Image) a finalizat preluarea lanțului Profi de la fondul de investiții Mid Europa Partners.
https://www.forbes.ro/exclusiv-topul-supermarketurilor-si-hipermarketurilor-cu-cele-mai-mari-audiente-tv-obtinute-pentru-reclamele-difuzate-in-2024-426975

Exclusiv. Volumele de audiențe furnizate de televiziunile de documentare (tematice) în anul 2024

Audiența livrată de nișa televiziunilor de documentare pentru reclamele difuzate, în anul 2024, s-a situat la nivelul anului precedent, având o scădere de doar 0,4%. History Channel este liderul nișei. Anul trecut, cele 8 televiziuni de documentare (tematice), prezente în sistemul național de măsurare a audienței, au livrat clienților publicitari un volum de audiență de 50.389 GRP’30 pe targetul comercial All 21 – 54 de ani, ABCD Național, în scădere cu 0,4% față de 2023, conform monitorizărilor Kantar Media. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este „moneda” unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV. Un GRP’30 pe targetul comercial All 21 – 54 de ani ABCD Național reprezintă 65.000 de telespectatori. Audiența generată de acest segment a reprezentat doar 2,2% din audiența furnizată de piața TV (95 de televiziuni) în 2024, mult mai redusă față de audiențele segmentelor de știri (11,7%), femei (7,7%), filme (10%), sport (4,1%). History Channel este liderul nișei cu un volum de 15.672 GRP’30 pe targetul comercial All 21 – 54 de ani ABCD Național, în scădere cu 14% față de anul anterior. Televiziuni care obținut creșteri ale volumelor de audiență față de 2023: National Geographic (3%), Discovery (27%), Viasat Explore (10%) și Viasat History (1,1%). Televiziuni care au pierdut audiență: National Geographic Wild (-12%) și Travel Channel (26,8%). BBC Earth s-a lansat în anul 2024.
https://www.forbes.ro/exclusiv-volumele-de-audiente-furnizate-de-televiziunile-de-documentare-tematice-in-anul-2024-426669

ANCOM, clarificări în ceea ce privește relația clienților cu furnizorii de servicii

Acceptarea telefonică de către utilizator a ofertei prezentate de furnizori nu presupune, în mod automat, încheierea unui contract la distanță, iar simpla transmitere a unei comenzi pe site-ul furnizorului nu produce efecte juridice decât dacă acesta transmite un mesaj de confirmare a comenzii, menționează Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM). Potrivit sursei citate, contractul la distanță este acel document care se încheie fără prezența fizică simultană a părților, fiind utilizate doar unul sau mai multe mijloace de comunicație la distanță (de exemplu, telefon, scrisoare, e-mail, aplicații online etc.), înainte și inclusiv la momentul încheierii contractului. „Înainte de încheierea unui contract la distanță, indiferent de modalitatea de încheiere (în urma unei convorbiri telefonice sau în urma plasării unei comenzi online), furnizorul are obligația de a oferi o serie de informații minime, cum ar fi: identitatea furnizorului, serviciile oferite, caracteristicile echipamentelor și dacă acestea sunt incluse în pachet, prețul total (servicii și echipamentele asociate), durata și condițiile de încetare a contractului, precum și informații despre dreptul de retragere din contract. Furnizorul trebuie să transmită utilizatorului aceste informații pe un suport durabil (hârtie, e-mail, fax) sau, în cazul în care furnizarea pe un suport durabil nu este fezabilă, într-un document care poate fi deschis, vizualizat și descărcat cu ușurință. În cazul unui contract inițiat la telefon, pentru finalizarea procesului de încheiere a contractului, utilizatorul trebuie să-și transmită consimțământul fie prin semnarea olografă a ofertei și returnarea acesteia către furnizor (dacă o primește pe hârtie), fie printr-o confirmare transmisă furnizorului pe un suport durabil (e-mail, fax)”, notează Autoritatea.
https://www.economica.net/ancom-clarificari-in-ceea-ce-priveste-relatia-clientilor-cu-furnizorii-de-servicii_802831.html

Netflix mizează pe evenimente sportive şi conţinut de succes pentru a atrage abonaţi şi venituri publicitare; Numărul abonaţilor ar fi crescut cu 9 milioane trimestrul trecut

Netflix va raporta, probabil, marţi, o creştere semnificativă a numărului de abonaţi, estimată la peste 9 milioane în trimestrul sărbătorilor de iarnă, datorită succesului unor evenimente sportive majore precum meciul de box ”Jake Paul vs. Mike Tyson” şi debutul transmisiunilor de jocuri din National Football League (NFL), transmite Reuters. În ultimele luni, gigantul de streaming a adăugat conţinut sportiv de mare profil pe platforma sa, încercând să atragă un public mai tânăr şi să capitalizeze pe piaţa publicităţii, după o campanie agresivă de combatere a partajării parolelor. Succesul transmisiunilor sportive. Peste 60 de milioane de gospodării din întreaga lume au urmărit meciul Tyson-Paul din noiembrie, iar jocurile NFL de Crăciun au atras, în medie, 26,5 milioane de telespectatori în SUA. Evenimentele sportive live oferă stabilitate pentru veniturile din publicitate şi fidelizează abonaţii existenţi, a declarat analistul eMarketer Ross Benes.
https://www.news.ro/economic/netflix-mizeaza-pe-evenimente-sportive-si-continut-de-succes-pentru-a-atrage-abonati-si-venituri-publicitare-numarul-abonatilor-ar-fi-crescut-cu-9-milioane-trimestrul-trecut-1922401618002025010821902901

Vor fi amendați românii pentru o simplă postare pe Facebook la alegerile din 4 mai 2025? Ciolacu: Este o interpretare excesivă / Cum vor putea fi amendate TikTok ori Meta

Premierul Marcel Ciolacu a respins vineri scenariul ca românii să fie amendați pentru o simplă postare pe Facebook în care își exprimă susținerea pentru un candidat la alegerile prezidențiale din 4 mai, după modificările aduse joi, prin OUG la legea electorală. „Nu există așa ceva. Este o interpretare excesivă”, a spus Ciolacu. El a subliniat că modificările făcute de guvern la legea electorală vizează sancționarea marilor platforme online. „Trebuie să învățăm din greșelile trecutului. Știm cu toții ce s-a întâmplat data trecută cu social media și cum a existat un abuz. Părerea mea este că cea mai mare problemă a fost faptul că AEP a avertizat că un anumit candidat nu este blocat și are acces la anumiți algoritmi, restul, toți ceilalți candidați au fost blocați și TikTok-ul nu a luat nicio măsură în timp real. Acolo mi se pare că venind cu amendă de 5% pe cifra de afaceri, în cazul în care, într-un termen rezonabil, se solicită acest lucru imediat să se facă, mi se pare cea mai importantă modificare. Nu cred că va fi vreodată cineva amendat..(n.a pentru poze cu candidați postate pe Facebook). Totuși sunt unul dintre apărătorii democrației, deoarece am trăit și sub comunism și nu vreau să mă întorc acolo. Sunt unul dintre cei care au spus explicit ca este exclus ca în România să se interzică TikTok ori alte social media pentru că, vezi Doamne, s-au întâmplat anumite lucruri la alegeri”, a declarat Marcel Ciolacu.
https://hotnews.ro/vor-fi-amendati-romanii-pentru-o-simpla-postare-pe-facebook-la-alegerile-din-4-mai-2025-ciolacu-este-o-interpretare-excesiva-cum-vor-putea-fi-amendate-tiktok-ori-meta-1882680

“Trump: Revoluţia Puterii” - Un documentar de John Florescu, difuzat pe Pro TV şi Voyo în ziua învestirii celui de-al 47-lea preşedinte al SUA

Un documentar despre impactul revenirii lui Donald Trump la Casa Albă este disponibil în România din ziua învestirii celui de-al 47-lea preşedinte al SUA. Jurnalistul şi producătorul John M. Florescu a discutat cu foşti consilieri prezidenţiali şi oficiali cu vechime în aparatul de securitate naţională a SUA. Documentarul este unul de mare actualitate, cea mai mare parte fiind filmată chiar în ultimele zile, şi tratează inclusiv ultimele declaraţii ale lui Donald Trump legate de canalul Panama şi de Groenlanda. Documentarul va fi difuzat luni, la miezul nopţii, pe Pro TV şi pe Voyo. De asemenea, va fi difuzat şi în Republica Moldova, Croaţia şi Slovenia. „În Europa de Vest, practic îl urăsc pe Trump şi privesc cu teamă la alţi patru ani cu Trump, cu tweet-urile lui, cu meme-le, sloganurile extreme şi felul lui imprevizibil.” - Niall Ferguson, istoric la Universitatea Stanford. „Este ceea ce numim în limba engleză „a bromance”. Când Donald Trump face o declaraţie, Elon Musk o poate distribui pe platforma X şi poate ajunge la 40 de milioane de oameni sau la 140 de milioane de oameni. Deci, el a devenit un amplificator remarcabil pentru vocea lui Trump. În acest moment, cooperarea lor pare să aducă multe beneficii reciproce.” - Ambasadorul Lincoln Bloomfield Jr., fost oficial pentru securitate naţională în cinci administraţii americane.
https://www.news.ro/cultura-media/trump-revolutia-puterii-un-documentar-de-john-florescu-difuzat-pe-pro-tv-si-voyo-in-ziua-investirii-celui-de-al-47-lea-presedinte-al-sua-1922403120482025011121905062

TikTok a devenit nefuncţional în SUA cu câteva ore înainte de intrarea în vigoare a interdicţiei

TikTok a devenit nefuncţional în SUA, cu câteva ore înainte de intrarea în vigoare a unei noi legi de interzicere a platformei, informează BBC. Un mesaj apărut pe aplicaţie pentru utilizatorii din SUA spunea că a fost promulgată o lege care interzice TikTok, ceea ce înseamnă că „nu puteţi folosi TikTok deocamdată”. „Suntem norocoşi că preşedintele Trump a indicat că va lucra cu noi la o soluţie pentru a restabili TikTok după ce îşi va prelua mandatul”, se arată în mesaj. Alte aplicaţii deţinute de ByteDance, inclusiv aplicaţia de editare video Capcut şi aplicaţia de lifestyle social Lemon8, erau, de asemenea, offline şi indisponibile în magazinele de aplicaţii din SUA. Aceasta vine după ce platforma de social media a avertizat că va „intra în întuneric” (go dark) duminică, dacă administraţia Biden nu va da asigurări că interdicţia nu va fi pusă în aplicare.
https://www.news.ro/externe/tiktok-a-devenit-nefunctional-in-sua-cu-cateva-ore-inainte-de-intrarea-in-vigoare-a-interdictiei-1922402219002025010621903912

Update: Trump confirmă că va debloca TikTok şi doreşte ca SUA să preia 50% din acţiunile filialei americane a reţelei de socializare

După ce, sâmbătă seara târziu, reţeaua de socializare TikTok a încetat să mai funcţioneze în Statele Unite, preşedintele ales al SUA, Donald Trump, a anunţat că va semna, imediat după învestire, un ordin executiv ce va permite continuarea funcţionării reţelei de socializare. El a adăugat că doreşte ca în perspectivă Statele Unite să preia jumătate din acţionariatul filialei americane a TikTok, transmite Reuters, citat de Agerpres. Curtea Supremă a confirmat vineri o lege adoptată anul trecut de Congres, care obliga platforma să se disocieze de societatea-mamă, ByteDance din China, sau să fie închisă. Populara platformă cu filmuleţe scurte, ce are aproximativ 170 de milioane de utilizatori în SUA, a încetat să funcţioneze odată ce a intrat în vigoare duminică o lege adoptată de administraţia preşedintelui democrat Joe Biden care impune companiei chineze ce o deţine, ByteDance, să-şi vândă aplicaţia pentru SUA unui cumpărător agreat de guvernul american, solicitare căreia compania chineză a refuzat să se conformeze. „Aş dori ca Statele Unite să deţină 50% din acţionariat într-o societate mixtă”, a scris Trump pe social media duminică.
https://www.forbes.ro/reteaua-de-socializare-tiktok-a-incetat-sa-functioneze-in-sua-426830

Box office nord-american: "One of Them Days”, cu Keke Palmer şi SZA, a debutat pe primul loc, învingând "Wolf Man"

"One of Them Days" a debutat pe primul loc la box office-ul nord-american, cu venituri de 11,6 milioane de dolari din 2.675 de săli nord-americane în weekend şi a fost estimat un buget de 14 milioane de dolari în perioada sărbătorii Martin Luther King Jr. Filmul a avut un buget redus de 14 milioane de dolari. După un început mai slab înainte de Crăciun, "Mufasa" a generat venituri de 209,8 milioane de dolari pe piaţa internă şi 588,4 milioane de dolari la nivel global până în prezent, potrivit Variety. Animaţia "Mufasa: The Lion King" s-a menţinut pe locul doi în clasament şi a generat venituri de 11,5 milioane de dolari. La începutul weekendului prelungit, se preconiza că reboot-ul Universal "Wolf Man" va urca pe locul 1 în clasamentul box office-ului naţional dar a debutat sub previziuni, pe locul al treilea, cu 10,5 milioane de dolari din 3.354 de cinematografe în weekend. Filmul a costat doar 25 de milioane de dolari pentru a fi produs. "Wolf Man" a primit nota C- la CinemaScore şi 53% la Rotten Tomatoes.
https://www.news.ro/entertainment/box-office-nord-american-one-of-them-days-cu-keke-palmer-si-sza-a-debutat-pe-primul-loc-invingand-wolf-man-video-1922405420152025010821904793

Noul serial de animaţie „Câştigi sau pierzi” de la Pixar va fi lansat în 19 februarie pe Disney+

Serialul original „Câştigi sau pierzi” de la Studiourile de Animaţie Pixar are premiera pe Disney+, în 19 februarie şi prezintă aventurile a opt personaje diferite, în timp ce fiecare se pregăteşte pentru marele campionat de softball - copii nesiguri pe ei, părinţi protectori şi chiar şi un arbitru îndrăgostit sunt gata să cucerească publicul de toate vârstele. „Am jucat softball în copilărie”, a declarat Carrie Hobson, cea care a scris, regizat şi produs serialul împreună cu Michael Yates. „Inspiraţi de această experienţă, am simţit că softball-ul cu aruncări rapide era fundalul perfect pentru serial. Sportul are atât de multe faţete pe care le iubesc - poate scoate la iveală ce e mai bun şi mai rău dintr-o persoană, cea mai calmă persoană îşi poate pierde cumpătul. Iar când vine vorba de a câştiga şi de a pierde, consecinţele nu sunt nimic şi, totuşi, sunt totul. Chiar am simţit că este cea mai bună arenă pentru temele pe care le iubim”.
https://www.news.ro/entertainment/noul-serial-de-animatie-castigi-sau-pierzi-de-la-pixar-va-fi-lansat-in-19-februarie-pe-disney-video-1922400117072025011521902528

„Anul nou care n-a fost”, regizat de Bogdan Mureşanu şi produs de Ada Solomon, premiat cu Piramida de Aur la Festivalul de Film de la Cairo

Filmul „Anul nou care n-a fost”, regizat de Bogdan Mureşanu şi produs de Ada Solomon, a câştigat Piramida de Aur - cea mai înaltă distincţie a Festivalului Internaţional de Film de la Cairo, aflat la cea de-a 45-a ediţie, a anunţat Ministerul Culturii. Trofeul a fost înmânat ambasadorului României în Egipt, Olivia Toderean, de directorul festivalului, marele actor Hussein Fahmy, şi de ministrul egiptean al Culturii, dr. Ahmed Fouad Hanno. „Juriul internaţional şi publicul egiptean au fost profund mişcaţi de această tragi-comedie, care a stârnit ropote de aplauze şi a fost elogiată întreaga seară. Felicităm călduros pe Bogdan Mureşan, pe Ada Solomon, întreaga echipă de actori şi realizatori care au dat viaţă acestui film extraordinar! Festivalul Internaţional de Film de la Cairo este cel mai vechi şi mai prestigios eveniment cinematografic din Orientul Mijlociu şi Africa, iar această reuşită consolidează proiecţia culturală a României în această zonă. Un mare succes pentru cinematografia românească şi o nouă filă de excelenţă culturală!”, a transmis Ministerul Culturii pe Facebook.
https://www.news.ro/entertainment/anul-nou-care-n-a-fost-regizat-de-bogdan-muresanu-si-produs-de-ada-solomon-premiat-cu-piramida-de-aur-la-festivalul-de-film-de-la-cairo-1922402417002025011221900775

India, pe cale să devină noul hub global de IT, peste SUA. În contrast, România suferă un deficit de 20.000 specialiști pe an

India înregistrează cea mai rapidă expansiune a comunității de dezvoltatori software pe GitHub (28%) și este pe cale să devină cea mai mare comunitate de programatori din lume până în 2028. Aceste informații apar într-un raport recent publicat de GitHub, platforma de colaborare și găzduire de cod, deținută de Microsoft. Conform raportului, India a ocupat în 2024 locul al doilea la nivel global în ceea ce privește numărul de dezvoltatori activi pe GitHub, fiind devansată doar de Statele Unite. India a depășit China pentru prima dată în 2022 și și-a menținut această poziție de atunci, consolidându-și rolul de hub global pentru dezvoltare software. Educația IT în India accelerează, în timp ce România luptă cu deficitul de specialiști. Deși Statele Unite continuă să dețină cel mai mare număr de contributori GitHub din lume, India se remarcă prin creșterea rapidă înregistrată începând din 2013 încoace. Potrivit platformei, India numără acum peste 17 milioane de dezvoltatori.
https://www.economica.net/india-pe-cale-sa-devina-noul-hub-global-de-it-peste-sua-in-contrast-romania-sufera-un-deficit-de-20-000-specialisti-pe-an_802975.html

Scutul cibernetic al Europei. UE construiește din 2025 un sistem comun de apărare cibernetică pentru statele membre

Uniunea Europeană face un pas important în fața creșterii amenințărilor cibernetice, cu un nou regulament prin care crează un sistem comun de apărare cibernetică pentru toate statele membre, cu scopul de a asigura o reacție rapidă și coordonată în fața atacurilor cibernetice de amploare. Regulamentul privind solidaritatea cibernetică, propus de Comisie în aprilie 2023, și adoptat în decembrie 2024, a fost publicat pe 15 ianuarie în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene și intră în vigoare peste 20 de zile. Regulamentul UE stabilește măsuri de consolidare a capacităților de la nivelul Uniunii pentru detectarea amenințărilor și a incidentelor de securitate cibernetică, pregătirea legată de acestea și răspunsul la acestea.
https://www.economica.net/scutul-cibernetic-al-europei-ue-construieste-din-2025-un-sistem-comun-de-aparare-cibernetica-pentru-statele-membre_802354.html

Comisia Europeană dă asigurări că nu vrea să suspende activitatea platformelor X și TikTok pentru implicarea în campaniile electorale de pe continent

Comisia Europeană a promis joi că nu are "nicio intenţie" să dispună suspendarea reţelei de socializare X pentru presupusă alterare a proceselor electorale, o astfel de măsură fiind un mecanism de "ultimă instanţă" la care ar putea recurge numai după epuizarea altor opţiuni mai puţin agresive şi ea ar putea fi decisă numai de autorităţile statelor membre ale UE, transmite agenţia EFE, relatează Agerpres. Magnatul american al tehnologiei, Elon Musk, un apropiat al viitorului preşedinte american Donald Trump, şi-a manifestat susţinerea faţă de partidul german de extremă dreapta Alternativa pentru Germania (AfD), poziţie considerată de politicienii germani pro-europeni drept o ingerinţă electorală.
https://www.economica.net/comisia-europeana-da-asigurari-ca-nu-vrea-sa-suspende-activitatea-platformelor-x-si-tiktok-pentru-implicarea-in-campaniile-electorale-de-pe-continent_802746.html

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL