×

Publicitate -- Data și ora publicării: 04.03.2025 14:24:01

SPI International a lansat un feed dedicat DIZI pentru România și vinde publicitate prin THEMATIC CHANNELS



București (MEDIA EXPRES) / 4 martie 2025 / SPI International a anunțat un parteneriat cu agenția THEMATIC CHANNELS din România pentru vânzarea exclusivă de publicitate în țara noastră, în urma lansării feedului dedicat DIZI România în februarie 2025. Acordul cu agenția specializată în vânzarea de publicitate pentru televiziunile lineare a intrat în vigoare la 1 martie și aduce acum în portofoliul său de tematici și serialele TV turcești.

DIZI este una dintre mărcile principale ale SPI International și singura televiziune de pe piața din România dedicată exclusiv serialelor turcești.

Televiziunea prezintă conținut turcesc în România de la lansarea sa, în 2019, dar până în prezent nu a fost integrată în industria locală de publicitate.

SPI a lansat în februarie 2025 o nouă versiune a televiziunii DIZI adaptată pentru piața din România, cu o selecție îmbogățită de conținut.

„Am făcut o mișcare strategică intrând în România, o nouă piață cu vânzări de publicitate DIZI. Nu numai că lansăm pentru prima dată publicitate pe acest canal, dar adăugăm România ca piață nouă, după Polonia, Cehia și Ungaria în regiunea Europei Centrale și de Est, unde suntem prezenți cu vânzări de publicitate TV. După ce am îmbunătățit oferta DIZI în România prin introducerea unui feed separat, cu selecții de conținut dedicat, suntem încântați să anunțăm parteneriatul cu THEMATIC CHANNELS drept următorul pas. Lansarea vânzărilor de reclame pe DIZI cu un partener atât de cunoscut este promisiunea unei colaborări extrem de valoroase”, a declarat Erwan Luherne, Managing Director la SPI International.

THEMATIC CHANNELS este responsabil pentru administrarea vânzărilor de publicitate clasice si a proiectelor speciale pentru canalul DIZI în România.

Televiziunea este disponibilă în prezent prin intermediul a trei operatori: Focus Sat, Vodafone și Orange. 

„Suntem încântați să demarăm vânzările de publicitate pentru SPI International, o companie CANAL+, pe piața românească și să urăm bun venit canalului DIZI în portofoliul nostru. SPI International este un brand media puternic, pe care telespectatorii români îl cunosc de ani de zile și va beneficia de interesul și deschiderea acestora pentru posturile tematice. DIZI se alătură celui de-al doilea cel mai important segment al pieței de televiziune – posturile de filme și seriale – care a înregistrat o majorare de audiență de 28% în 2024, reprezentând a doua rată de creștere anuală în cadrul tuturor segmentelor TV. Lansăm parteneriatul nostru strategic pe o piață de televiziune care a crescut atât în audiență consolidată, cât și în venituri din publicitate”, a declarat Radu Budeș, Managing Partner la THEMATIC CHANNELS.  

Cele mai importante titluri din luna martie de pe DIZI includ „Mehmed”, o dramă istorică care aduce pe micile ecrane viața și moștenirea sultanului Mahomed al II-lea, „O parte din mine”, un serial despre un cuplu care încearcă să-și împlinească visul de a avea un copil, dar care se confruntă cu complicații, și „Vinovați de iubire”, o dramă turcească care urmărește o fată obișnuită care se mută într-un apartament deținut de o familie bogată și dar cu multe probleme. La începutul acestui an, DIZI a adus și două titluri în premieră - povestea de dragoste „Ține-mă de mână” și „Campionul meu”, despre un boxer tânăr și talentat care se confruntă cu schimbări dramatice în viața sa.

THEMATIC CHANNELS reprezintă în prezent în România televiziunile deținute de companii precum The Walt Disney Company, NBC Universal, AMC Networks Central Europe, Paramount Media Networks, Hearst Networks, Viasat World, ISG Media, Tralala Studios, Aleph Media, BBC Studios și SPI International. Portofoliul agenției include televiziunile AMC, BBC Earth, BBC First, Bollywood Classic, CBS Reality, Comedy Central, Disney Channel, Disney Junior, Diva, DIZI, E! Entertainment, Epic Drama, FilmCafe, FilmMania, History, Jim Jam, Minimax, National Geographic, National Geographic Wild, Nick Jr., Nickelodeon, Nicktoons, TeenNick, Aleph News, Tralala TV, TV Paprika, TV1000, Viasat Explore și Viasat History.

SPI International este o companie deținută de CANAL+ ce operează televiziuni free-to-air și pay-TV la nivel global, cu operațiuni în țări europene precum Polonia, Cehia, România, Serbia și Olanda. SPI International deține FilmBox, Film1, Kino Polska, Stopklatka, Dizi și serviciul de streaming FilmBox+. SPI INTERNATIONAL a fost înființată în Polonia și funcționează de peste 25 de ani ca un furnizor de filme pentru cinematografe și televiziuni la târgurile internaționale de conținut.

CANAL+ a început ca o televiziune franceză cu plată în urmă cu 40 de ani, compania având în prezent venituri din 195 de țări și operează efectiv în 52 de țări din Europa, Africa, Asia, și SUA în toată gama de activități de media și entertainment. Mai multe informații sunt disponibile pe: canalplusgroup.com/en.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL