×

Revista presei -- Data și ora publicării: 21.03.2025 16:07:16

REVISTA PRESEI /21 mar 2025 /



BRAT și-a ales noua conducere pentru anii 2025-2027
ANCOM: Difuzarea conţinutului produs de 25 de canale media, interzisă în Uniunea Europeană
Vânătorii de Comori România are premiera la History Channel pe 1 aprilie
Analiză BRAT privind consumul de media în scopul informării. Populaţia, clasificată în 6 grupuri: Urşii de canapea petrec 265 de minute/zi la TV, Ciocănitorile neobosite-cel mai înalt statut social, Maimuţele sociale-cele mai conectate la mediul digital
Seriale despre producţia industrială de ultimă generaţie şi minunile neîmblânzite ale naturii, pe BBC Earth
„Sfinte caşcaval!”, un film de Louise Curvoisier premiat la Cannes, are premiera românească în 26 martie
Primul teaser din "One Battle After Another", regizat de Paul Thomas Anderson, cu Leonardo DiCaprio
Bruno Mihăilescu, susţinător al lui Călin Georgescu, a fost trimis în judecată după ce a ameninţat un jurnalist Snoop
PaginadeSeriale. Un documentar şocant pe Disney+. Povestea lui Ruby Franke, vedetă pe YouTube, arestată pentru abuz asupra copiilor
BT (fostul British Telecom) vrea parteneriate cu AT&T şi Orange
Milano – San Remo: transmisiune completă pe Eurosport și Max
Televiziunea TVR Sport, premiată la Gala Sportului Românesc
Din Niagara până-n Costa Rica: dragostea e mai dulce în locuri exotice, la DIVA
Realitatea Star difuzează doar programe folclorice
TVR Sport transmite în premieră Final Four-ul hocheiului românesc
Recomandări seriale turcești la televiziunea DIZI
CNA: Decizii privind ordinul de eliminare a unor materiale audiovizuale de pe TikTok și Facebook

....


BRAT și-a ales noua conducere pentru anii 2025-2027

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), organizația de măsurare a performanțelor produselor media online, outdoor, radio și print care reunește peste 150 de membri din industrie (publisheri, clienți, agenții de publicitate, regii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori și organizatori de evenimente) și-a desemnat conducerea pentru perioada 2025-2027. În cadrul Adunării Generale BRAT, organizată pe 20 martie 2025, Arina Ureche (foto) a prezentat principalele realizări ale organizației din ultimul an, situația proiectelor curente și propuneri pentru activitatea anului următor. Ea a evidențiat noile provocări ale industriei media, cu precădere cele legate de transparența și credibilitatea presei, precum și rolul pe care BRAT și-l va asuma pe viitor, în coordonarea unor proiecte în domeniul legislativ și al reglementării, în sprijinul membrilor organizației. În acest context, membrii BRAT au stabilit noua direcție strategică a asociației, confirmând interesul și angajamentul membrilor în dezvoltarea și susținerea noilor proiecte, pe lânga cele de standardizare și măsurare a performanțelor produselor media. În cadrul Adunării Generale, Dragoș Stanca a fost desemnat pentru un nou mandat de președinte BRAT (poziție pe care o ocupă din 2018), dar și ca reprezentant al mediului online, din poziția de fondator al companiei Thinkdigital Internet & Advertising SA. Vicepreședinte BRAT pentru outdoor a fost aleasă Elvira Munteanu, reprezentantă a companiei Universal Solution. Presa scrisă este reprezentantă la nivel de Vicepreședinte BRAT de Marius Gheorghe – Media Investment, iar radioul de Valentin Stirbu de la Digi Romania. Departamentul Social – Media l-a desemnat ca Vicepreședinte BRAT pe Alin Alecu – ARBO Media. În cadrul Consiliul Director BRAT au mai fost aleși: Stefan Iordache – Publicis Groupe Media, Mihai Trandafir – B.V. McCann Erickson, Florin Ciucas – Bihor Media, Daniela Munteanu – Essence Mediacom, Vlad Stănilescu – PRO TV, Horatiu Gîrbea – Euromedia Group, Raluca Pop – DEFI România, Corina Matei – eAD Interactive, Maria Țoghină – Societatea Română de Radiodifuziune, Stefan Horobeț – Antena Group, Nicoleta Gruia – Spot Media și Andrei Bereandă – Ringier Romania. Dragoș Stanca: „BRAT rămâne de peste 3 decenii o organizație esențială în ecosistemul media și un organism esențial care asigură corectitudinea cifrelor raportate de mai multe medii, precum și sursa de încredere pentru studii majore și importante. Sunt onorat de încrederea pe care am primit-o, din nou, o chestiune care mă obligă să continui alături de echipa BRAT proiectele importante pe care le derulăm atât în digital, cât și în zona de radio, OOH, print și influencer marketing. Cred că viitorul industriei trebuie dictat si mai departe de etică și de transparență, nu doar de cifrele seci și de algoritmi care nu prioritizează și nici nu servesc interesul public.” Un subiect important dezbătut în cadrul întâlnirii a fost impactul European Media Freedom Act asupra industriei de media și publicitate, precum și drepturile și obligațiile pe care noua legislație le va acorda furnizorilor de servicii media din România. Subiectul a fost dezbătut împreună cu Valentin Jucan, Vicepreședintele CNA, care a oferit și perspectiva autorității de reglementare asupra implementării regulamentului european în România, precum și asupra modului în care CNA și BRAT pot colabora pentru a asigura aplicarea noii legislatii cât mai eficient, în beneficiul industriei de media și a societății în general.
https://www.forbes.ro/brat-si-a-ales-noua-conducere-pentru-anii-2025-2027-437145

ANCOM: Difuzarea conţinutului produs de 25 de canale media, interzisă în Uniunea Europeană

Difuzarea conţinutului produs de 25 de canale media identificate de Consiliul Uniunii Europene va fi interzisă în ţările-membre, conform măsurilor dispuse prin Regulamentul Consiliului UE nr. 833/2014 privind măsuri restrictive având în vedere acţiunile Rusiei de destabilizare a situaţiei în Ucraina, a transmis, vineri, într-un comunicat de presă, Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). Potrivit sursei citate, canalele media vizate sunt: Russia Today şi Sputnik (cu toate filialele lor), RTR Planeta, Russia 24, TV Centre International, NTV Mir, Rossiya 1, REN TV, Pervyi Kanal, Oriental Review, Tsargrad, New Eastern Outlook, Katehon, Voice of Europe, RIA Novosti, Izvestija, Rossiiskaja Gazeta, EADaily/ Eurasia Daily, Fondsk, Lenta, NewsFront, RuBaltic, SouthFront, Strategic Culture Foundation (Fundaţia pentru cultură strategică) şi Krasnaya Zvezda/Tvzvezda, conform anexei XV la Regulamentul nr. 833/2014, transmite Agerpres. Autoritatea precizează că, în conformitate cu Regulamentul specific, sunt interzise operatorilor difuzarea sau permiterea, facilitarea sau contribuirea în alt mod la difuzarea oricărui conţinut de către persoanele juridice, entităţile sau organismele enumerate anterior, inclusiv prin transmisie sau distribuţie prin orice fel de mijloace, cum ar fi cablu, satelit, IP-TV, furnizori de servicii internet, platforme sau aplicaţii de partajare a materialelor video pe internet, indiferent dacă sunt noi sau preinstalate.
https://www.g4media.ro/ancom-difuzarea-continutului-produs-de-25-de-canale-media-interzisa-in-uniunea-europeana.html

Vânătorii de Comori România are premiera la History Channel pe 1 aprilie

History Channel România, parte a Hearst Networks, anunță premiera celui de-al doilea sezon din seria docu-reality „Vânătorii de comori: România”. Marți, 1 aprilie, de la ora 21:00, pasionații de obiecte de valoare vechi sunt invitați la primul episod din seria a doua. Aceasta va fi împărțită în două părți: episoadele difuzate în această primăvară și o nouă porție de episoade, care va fi lansată în a doua parte a anului. În total, History Channel va difuza în această primăvară 5 episoade în care apar noi vedete, obiecte extrem de interesante și o nouă membră a echipei, Teo Cosma. Aceasta li se alătură dealerilor de obiecte vintage Liviu Andrei, Gabi Badea și Dan Greere. Cei patru au la dispoziție 48 de ore pentru a descoperi piese rare cu scopul de a satisface cererea unui client foarte important. În fiecare episod, merg prin piețe de vechituri, caută prin colecții personale și cheamă vânzătorii la magazinul lor de antichități, sperând să găsească cele mai interesante și mai profitabile articole care se potrivesc cererii clientului lor. Fac strategii, negociază, fac achiziții riscante, totul cu speranța că vor da peste o adevărată comoară.
https://www.forbes.ro/vanatorii-de-comori-romania-are-premiera-la-history-channel-pe-1-aprilie-437021

Analiză BRAT privind consumul de media în scopul informării. Populaţia, clasificată în 6 grupuri: Urşii de canapea petrec 265 de minute/zi la TV, Ciocănitorile neobosite-cel mai înalt statut social, Maimuţele sociale-cele mai conectate la mediul digital

Consumul de media reflectă preferinţa omului? Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a prezentat, joi, pentru prima dată o analiză a consumului de media în rândul populaţiei cu scopul de a se informa. Analiza a urmărit ce tipuri de ştiri sunt accesate, ce surse de informare sunt utilizate, ce tip de consum preferă. Studiul a pornit de la faptul că „online-ul a produs o modificare semnificativă: modul în care oamenii aleg ce brand consumă a fost decuplat de alegerea efectivă a omului”. Cele şase grupuri au fost clasificate în funcţie de vârstă şi educaţie. Astfel, Urşii de canapea petrec 265 de minute pe zi la TV, urmaţi de Oi responsabile, reprezentat de persoane cu statut mediu şi cel mai mare procent femei, Cămile minimaliste au cel mai scăzut interes pentru ştiri, Ciocănitorile neobosite – cel mai înalt statut social şi Maimuţele sociale – cel mai conectat segment la mediul digital iar Peştişorii aurii consumă 100% conţinut online, transmite News.ro. S-au avut în vedere mai multe categorii: canale media analizate în general: TV, radio, presă tipărită, online, social media, VOD, podcast, OOH, cinema. Gradul de utilizare şi intensivitatea utilizării fiecărui canal media, clasificate în patru categorii de utilizatori: frecvent, moderat, ocazional şi non-utilizator. Sursele de informare utilizate au fost: site-uri care conţin în principal ştiri şi/ sau informaţii de actualitate, site-uri diverse care nu sunt dedicate ştirilor, căutările cu ajutorul motoarelor de căutare (Google, Bing, Yahoo), social media (YT, FB, TikTok, etc), emisiuni TV, emisiuni radio, presă tipărită. Analiza a urmărit şi ce tipuri de ştiri sunt accesate: locale, naţionale, sportive, economice, sociale, culturale, dar şi ce tip de conţinut TV este preferat: „conţinut informativ general”, „conţinut informativ cu un puternic accent politic/ social”, „conţinut de tip divertisment general sau dedicat dezvoltării personale”, „conţinut de divertisment popular”.
https://www.g4media.ro/analiza-brat-privind-consumul-de-media-in-scopul-informarii-populatia-clasificata-in-6-grupuri-ursii-de-canapea-petrec-265-de-minute-zi-la-tv-ciocanitorile-neobosite-cel-mai-inalt-statut-social-m.html

Seriale despre producţia industrială de ultimă generaţie şi minunile neîmblânzite ale naturii, pe BBC Earth

Misterele producţiei industriale şi metodele complexe de vânătoare şi tehnicile de comunicare ale balenei ucigaşe sunt explorate în seriale documentare pe BBC Earth. "În interiorul fabricii" - sezonul 9. Serialul documentar „În interiorul fabricii” revine cu un nou sezon de şase episoade. Găzduit de Paddy McGuiness, Cherry Healey şi Ruth Goodman, sezonul oferă o privire unică în culisele unora dintre cele mai mari fabrici din lume -dezvăluind procesele fascinante prin care sunt create produsele noastre de zi cu zi. În fiecare luni, de la ora 22.00. În acest sezon, Paddy McGuiness revine la fabrica Warburtons - locul unde a lucrat în adolescenţă - pentru a dezvălui procesul complex din spatele producţiei pâinii feliate. Paddy şi Cherry pătrund şi în culisele unei fabrici care tipăreşte trei milioane de cărţi pe săptămână, inclusiv 20.000 de exemplare ale clasicului roman „Mândrie şi prejudecată”.
https://www.news.ro/cultura-media/seriale-despre-productia-industriala-de-ultima-generatie-si-minunile-neimblanzite-ale-naturii-pe-bbc-earth-1922402921292025031121974027

„Sfinte caşcaval!”, un film de Louise Curvoisier premiat la Cannes, are premiera românească în 26 martie

„Vingt Dieux!/ Sfinte caşcaval!”, un film de Louise Curvoisier prezentat vineri în cadrul Festivalului Filmului Francez, va putea fi văzut în cinematografe din 26 martie, distribuit de Independenţa Film. În distribuţie: Clement Faveau, Maiwene Barthelemy, Luna Garret. Pentru Totone, 18 ani, viaţa în Jura înseamnă petreceri şi bere alături de prieteni. Dar realitatea îl loveşte din plin: trebuie să aibă grijă de sora lui de 7 ani şi să-şi câştige traiul. Hotărât să schimbe direcţia, îşi propune un obiectiv neaşteptat - să facă cel mai bun comté din regiune şi să câştige medalia de aur la concursul agricol. 30.000 de euro sunt în joc, dar adevărata miză este viitorul său.
https://www.news.ro/entertainment/sfinte-cascaval-un-film-de-louise-curvoisier-premiat-la-cannes-are-premiera-romaneasca-in-26-martie-video-1922400521502025031421974198

Primul teaser din "One Battle After Another", regizat de Paul Thomas Anderson, cu Leonardo DiCaprio

Comedia de acţiune "One Battle After Another", următorul film al lui Paul Thomas Anderson (Magnolia, There Will Be Blood) cu Leonardo DiCaprio, este aşteptat pe ecrane în septembrie. Primele imagini din acest film au fost postate pe reţelele de socializare joi, în timp ce un alt trailer este aşteptat săptămâna viitoare. Teaserul nu dezvăluie nimic despre intriga acestui film, unul dintre cele mai aşteptate din 2025. În cinematografe în septembrie anul viitor, One Battle After Another este o adaptare a romanului Vineland, de romancierul american Thomas Pynchon. Aceasta este a doua adaptare a uneia dintre operele lui Paul Thomas Anderson, după Inherent Vice în 2014.
https://www.news.ro/entertainment/primul-teaser-din-one-battle-after-another-regizat-de-paul-thomas-anderson-cu-leonardo-dicaprio-video-1922402021372025030921973862

Bruno Mihăilescu, susţinător al lui Călin Georgescu, a fost trimis în judecată după ce a ameninţat un jurnalist Snoop

Cinci inculpaţi au fost trimişi în judecată pentru incitare la ură şi violenţă în postări pe reţelele sociale, în contextul anulării turului II al alegerilor prezidenţiale, a anunţat, miercuri, Parchetul General. Printre aceştia se numără şi Bruno Mihăilescu de la Tracia Unită, o organizaţie care îl susţinea pe Călin Georgescu, scrie HotNews.ro. Acesta l-a sunat şi l-a ameninţat pe jurnalistul Victor Ilie, înainte ca ziaristul să publice pe siteul de investigaţii Snoop un articol despre influenceri şi campanii finaţate cu bani ruseşti. Articolul a fost preluat şi de presa internaţională. Potrivit Parchetului, cele cinci persoane trimise în judecată sunt acuzate de pentru incitare la violenţă, ură sau discriminare, ameninţare, promovarea cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni de genocid, contra umanităţii şi de crime de război, precum şi promovarea, în public, de idei, concepţii sau doctrine fasciste, legionare, rasiste sau xenofobe.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/bruno-mihailescu-trimis-in-judecata-amenintari-jurnalist-21972939

PaginadeSeriale. Un documentar şocant pe Disney+. Povestea lui Ruby Franke, vedetă pe YouTube, arestată pentru abuz asupra copiilor

Cazul Ruby Franke, fosta vloggeriţă de succes arestată pentru abuz asupra propriilor copii, continuă să şocheze opinia publică. Noua serie documentară „Diavolul din familie: Declinul lui Ruby Franke”, disponibilă acum pe platforma de streaming Disney+, analizează în detaliu unul dintre cele mai controversate cazuri din America. Ruby Franke, care şi-a construit imaginea unei mame şi soţii perfecte pe canalul său de YouTube, a fost arestată în august 2023, după ce autorităţile au descoperit că şi-a maltratat copiii.
https://www.paginademedia.ro/tip-audienta/stiri/documentar-dsiney-plus-ruby-franke-21973316

BT (fostul British Telecom) vrea parteneriate cu AT&T şi Orange

Grupul britanic BT Plc a abordat marile companii de telecomunicaţii pentru parteneriate, pentru a-l ajuta să redreseze divizia sa internaţională, care se confruntă cu dificultăţi, au declarat pentru Bloomberg surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul. Compania cu sediul în Marea Britanie a abordat potenţiali parteneri, inclusiv AT&T Inc şi Orange SA, pentru a explora legături care să nu implice vânzarea unei participaţii în divizia sa internaţională. Discuţiile sunt în stadiu preliminar şi nu există garanţii că se vor finaliza tranzacţii, susţin sursele.
https://www.economica.net/bt-fostul-british-telecom-vrea-parteneriate-cu-att-si-orange_821118.html

Milano – San Remo: transmisiune completă pe Eurosport și Max

Dacă e martie, e vremea pentru primul mare eveniment din calendarul ciclismului profesionist: Milano – San Remo, cursa care dă tonul Monumentelor. Sâmbătă, 22 martie, începând de la ora 11:00, Eurosport 1 va transmite live startul întrecerii masculine, iar de la 13:30 până la 15:30 atenția se mută spre cursa feminină. Finalul cursei băieților este așteptat în jurul orei 18:30. Pentru cei care nu vor să rateze nicio pedalare, ambele curse sunt disponibile integral pe platforma Max, potrivit unui comunicat transmis către HD Satelit România.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/monumentele-ciclismului-incep-cu-milano.html

Televiziunea TVR Sport, premiată la Gala Sportului Românesc

Marți seara, Opera Națională Română din București s-a transformat pentru câteva ore în centrul universului sportiv autohton. Gazdele acestui spectacol al sportului au fost Roxana Ciuhulescu și Dan Helciug. Printre categoriile de premii, una specială a fost dedicată presei. Aici, TVR a fost premiată cu o Diplomă de excelență pentru că a susținut sportul românesc și a scos la lumină sportivi care altfel poate că ar fi rămas într-un con de umbră. Diploma a fost înmânată lui Dan-Cristian Turturică, președintele-director general al TVR, chiar de Simona Radiș, care deja a făcut din obținerea medaliilor olimpice o rutină zilnică, aurul cucerindu-l atât la Tokio, cât și la Paris. Președintele TVR a subliniat că TVR Sport are misiunea e a pune reflectoarele și pe sporturile mai puțin mediatizate și pe tinerii sportivi aflați încă în umbră. Și, să fim sinceri, sunt mulți cei care se antrenează din greu fără să apară prea des în fața camerelor. Turturică a atras atenția asupra faptului că fără mediatizare, sportivii simt acut lipsa unor modele și a recunoscut că TVR încearcă să umple acest gol, transmițând în direct sute de competiții din sporturi precum hochei, polo, rugby sau înot, discipline pe care canalele comerciale le-au cam uitat.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/televiziunea-tvr-sport-premiata-la-gala.html

Din Niagara până-n Costa Rica: dragostea e mai dulce în locuri exotice, la DIVA

Finalul lunii martie se apropie cu pași repezi și, sincer, chiar dacă nu crezi în dragoste, probabil că îți place măcar să vezi filme despre ea. DIVA a avut grijă și de data asta să încheie Luna Femeii în stil mare, punând romantismul în compania unor decoruri exotice, conform unui comunicat al DIVA, trimis către HD Satelit România. Așa că, până pe 31 martie, marți până duminică, fix de la ora 20:00, ne sunt servite pe tavă câteva povești de dragoste cu eroine simpatice, care descoperă iubirea în cele mai surprinzătoare colțuri ale lumii. Pe scurt, DIVA ne reamintește că iubirea poate apărea oricând, oriunde, chiar și în cele mai exotice situații.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/din-niagara-pana-n-costa-rica-dragostea.html

Realitatea Star difuzează doar programe folclorice

Postul de televiziune Realitatea Star a început să difuzeze exclusiv muzică populară românească. Realitatea Star a fost inițial lansat ca un canal tematic-monden. Pe website-ul oficial nu există nici un anunț privind o schimbare semnificativă a grilei de programe. În iunie 2020, în cadrul unei ședințe a Consiliului Național al Audiovizualului (CNA), societatea S.C. PHG MEDIA INVEST SRL București a obținut licențe audiovizuale pentru difuzarea națională prin satelit și prin rețele de comunicații electronice a două noi posturi de televiziune: Realitatea Sportivă și Realitatea Star. Realitatea Star a fost concepută inițial ca o televiziune cu format tematic-monden, publicul vizat fiind populația de 18-49 ani, în special "femei din mediul urban, cu o anumită situație materială, cu educație medie și superioară, adică populația care este în scădere în fața televizoarelor", conform declarațiilor din cadrul ședinței CNA din anul 2020. În planurile de atunci nu erau preconizate programe folclorice, de aceea este posibil ca grila actuală, care include doar videoclipuri de muzică populară, să fie o situație temporară.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/realitatea-star-difuzeaza-doar-programe.html

TVR Sport transmite în premieră Final Four-ul hocheiului românesc

Premieră absolută în hocheiul românesc: weekend-ul acesta avem de urmărit în direct, chiar la TVR Sport, marea confruntare Final Four, care va desemna campioana națională din acest an. Oare reușesc brașovenii de la Corona să mai pună mâna pe un trofeu și să bifeze al șaselea titlu? Sau poate că „Urșii” din Gheorgheni vor demonstra că vor să fie stăpânii incontestabili ai sezonului, după ce au câștigat deja Supercupa și Cupa României? Ei bine, vom afla răspunsul la aceste întrebări arzătoare sâmbătă și duminică, 22 și 23 martie, într-un weekend cu hochei de bună calitate.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/tvr-sport-transmite-in-premiera-final.html

Recomandări seriale turcești la televiziunea DIZI

Ce au special serialele turcești care captivează publicul din întreaga lume, inclusiv din România? O fi povestea de dragoste care arde totul în jur, drama de familie sau personajele complexe, de o moralitate discutabilă? DIZI, destinația principală în televiziune pentru serialele turcești, continuă să fascineze publicul cu povestirile sale bogate și personajele captivante, difuzând unele dintre cele mai interesante titluri de urmărit: „Campionul meu”, „Ține-mă de mână”, „Mehmed”, „O parte din mine” și „Vinovați de iubire”, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către HD Satelit România.
https://www.hdsatelit.com/2025/03/ce-putem-vedea-pe-dizi-in-2025.html

CNA: Decizii privind ordinul de eliminare a unor materiale audiovizuale de pe TikTok și Facebook

Consiliul Național al Audiovizualului a emis, vineri, mai multe decizii privind ordinul de eliminare a conținutului ilegal pentru o serie de materiale audiovizuale identificate pe TikTok și Facebook. Potrivit unui comunicat al CNA, transmis vineri AGERPRES, întrunit în ședință publică, Consiliul a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcția de specialitate, ca urmare a autosesizării și a sesizărilor primite pentru materiale audiovizuale difuzate pe rețeaua de socializare pentru crearea de videoclipuri TikTok și platforma de partajare a materialelor video generate de utilizatori Facebook.
https://agerpres.ro/cultura-media/2025/03/21/cna-decizii-privind-ordinul-de-eliminare-a-unor-materiale-audiovizuale-de-pe-tiktok-si-facebook--1433252

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL