×

Externe -- Data și ora publicării: 27.03.2025 16:30:27

ANGA COM 2025 a publicat Programul Conferinței cu peste 60 de paneluri: Fibră optică, Conținut, Conectivitate



București (MEDIA EXPRES) / 27 mar 2025 / ANGA COM, principala Expoziție și Conferință din Europa pentru Broadband, Televiziune & Online, care va avea loc între 3 și 5 iunie 2025 la Köln, a publicat programul conferinței cu subiectele cheie actualizate pentru industria de broadband, TV și streaming. Agenda de trei zile de anul acesta include o participare deosebit de ridicată a directorilor generali (CEO) și mai multe paneluri internaționale decât anul trecut, cu 28 din totalul de peste 60 de paneluri, cu mai mult de 200 de vorbitori, direct în limba engleză, restul fiind în germană.

Summitul Gigabit, Summitul Media și Summitul Fibrei Optice sunt punctele culminante ale programului conferinței, care va debuta cu un discurs principal susținut de Hendrik Wüst, Premierul landului Renania de Nord-Westfalia. Acesta va fi urmat imediat de Summitul Gigabit cu directorii generali ai operatorilor de rețea de top și ai Agenției Federale de Rețea, despre cea mai importantă întrebare din cea mai mare economie a Europei: „Ce trebuie schimbat în Germania după alegeri?”.

Primul punct culminant al programului media este un interviu exclusiv cu Dr. Katrin Vernau, Director General al WDR începând cu 1 ianuarie 2025. Ea va răspunde la întrebarea „Quo Vadis WDR?”. Acesta va fi urmat de panelul de top „Summit Media: Conținut, Streaming, Transformare”.

A doua zi va începe cu Summitul Fibrei Optice intitulat „Cât de departe vom ajunge cu FTTH în 2025?” la care vor participa, de asemenea, directori generali de top din industrie.

Programul de strategie pentru cele trei zile de conferință include următoarele paneluri în domeniul broadband și fibră optică:

Panel Internațional al CEO-urilor (în cooperare cu Egon Zehnder)
Marketing și Vânzări: Cum creștem Ratele de Adoptare pentru Produsele Gigabit?
Migrarea de la Cupru la Fibră: Întrebări Cheie și Concepte pentru Implementare
Sfârșitul Jocului pe Piața Fibrei Optice? Consolidare vs. Cooperare (în cooperare cu EY)
Scalarea și Creșterea Eficienței în Afacerile cu Fibră Optică (în cooperare cu Accenture)
Comunicații Mobile: Cum realizăm Acoperirea 5G? (în cooperare cu VATM)
Modele de Cooperare și Acces Deschis: Prezentări de Bune Practici
Implementarea eficientă a Accesului Deschis: Chiar o Chestiune de Dimensiune?
Reglementarea Telecomunicațiilor: Subiecte Cheie după Alegerile Federale și la Nivelul UE
Conducerea Peste Generații: Femei care Modelează Viitorul Conectivității (în cooperare cu Syndeo Institute at The Cable Center, SUA)
Fibra în America: Depășirea Provocărilor de Implementare și Deblocarea Oportunităților Viitoare (în cooperare cu Syndeo Institute at The Cable Center, SUA)
Modelarea Viitorului FTTH: Priorități Politice și Monitorizarea Renunțării la Cupru pentru o Europă Digitală


Program de strategie media include următoarele paneluri:

Viitorul Măsurării Audienței pentru Televiziune, Streaming și Online
Distribuția TV după Trecerea de la Contracte Colective la Individuale: Revizuire și Perspective după un An
Dreptul Media și Drepturile de Autor: Inteligența Artificială, Încorporarea (Embedding) și Retransmisia
Publicitate TV Bazată pe Date pentru Streaming și TV (în cooperare cu German TV Platform)
Peisajul Media sub Presiune: Piața are nevoie de Reguli Noi (în cooperare cu VAUNET)
Între Viziune și Realitate: Cum schimbă Inteligența Artificială Industria Media (în cooperare cu VAUNET)
Conținutul Sportiv ca Element de Schimbare pentru Modelele de Afaceri Digitale: Publicitate, Sponsorizare, Conținut Plătit (în cooperare cu Accenture)
Media Corporativă vs. Media Creatorilor: Strategii pentru Succes într-un Peisaj Media în Schimbare (în cooperare cu EY Parthenon)
Joi, 5 iunie 2025, participarea la ANGA COM, inclusiv la întregul program al conferinței, este complet gratuită. Ziua începe cu Summitul Infrastructurii „Cum accelerăm implementarea în interiorul clădirilor (Inhouse Roll-Out)?”. Acesta va fi urmat de subiectul „Rețele Interne și Industria Imobiliară: Modele de Afaceri după Trecerea de la Contracte Colective la Individuale”, precum și de două paneluri în cooperare cu Biroul Federal Gigabit și Centrul de Competență pentru Infrastructură Digitală NRW.

Stadiul actualizat al programului de strategie este disponibil pe site la adresa https://angacom.de/en/visitors/agenda, iar lista vorbitorilor poate fi găsită https://angacom.de/en/visitors/speakers.

Secțiunea programului „Tehnologie & Practică” este atât internațională, cât și practică. Subiectele abordate includ fibra optică, rețelele interne (in-house), accesul deschis, reziliența, rețelele HFC, calitatea serviciilor, ingineria civilă, conectivitatea, streaming-ul, descoperirea video, inserția publicitară (ad insertion), CDN, video IP, monitorizarea, monetizarea, protecția datelor, inteligența artificială și sustenabilitatea.

Această secțiune a programului (precum și programul de strategie) va avea loc parțial pe Scena Inovației (Innovation Stage), o scenă deschisă de prezentare direct în hala expozițională. Toți vizitatorii expoziției au acces gratuit la programul de pe această scenă. Secțiunea programului „Tehnologie & Practică” este publicată aici; programul Scenei Inovației poate fi vizualizat separat aici.

Dr. Peter Charissé, CEO ANGA COM a declarat: „Anul acesta, dorim să abordăm într-un mod deosebit de țintit subiectele cheie actuale ale industriei de broadband și media. În domeniul fibrei optice, acestea includ extinderea rețelelor interne (in-house), migrarea de la cupru la fibră și creșterea ratelor de adoptare (take-up rates). Subiectele media includ viitorul măsurării audienței pentru televiziune, streaming și online, publicitatea bazată pe date și o evaluare intermediară a distribuției TV după trecerea de la contractele colective la cele individuale”.

Expoziția este, de asemenea, pe cale să doboare recorduri, cu deja peste 480 de înregistrări de expozanți din 40 de țări și rezervări pentru mai mult spațiu expozițional decât anul trecut. Toate companiile deja înregistrate pentru ANGA COM 2025 pot fi găsite în lista expozanților și în planul halelor.

Înregistrarea pentru vizitatorii conferinței și expoziției este posibilă online (nu va exista vânzare de bilete la fața locului). Biletele pentru expoziție sunt disponibile la prețul de 25 de euro, participarea la programul regulat al conferinței este posibilă de la 140 de euro.

Datorită succesului mare al biletului de conferință pentru tinerii profesioniști (persoane sub 30 de ani), această categorie de bilete poate fi din nou rezervată pentru ANGA COM 2025 la prețul de doar 40 de euro. În a treia zi, joi, 5 iunie 2025, participarea la expoziție și la programul conferinței este complet gratuită.

Informații suplimentare despre ANGA COM, precum și numeroase declarații ale reprezentanților de top din industria fibrei optice, broadband și media pot fi găsite în fișa informativă (fact sheet). Pentru o retrospectivă cuprinzătoare, videoclipuri și fotografii sunt disponibile pe site-ul web. De asemenea, este posibilă rezervarea online a spațiului expozițional disponibil, a publicității și sponsorizării.

ANGA COM este principala Expoziție și Conferință din Europa pentru Broadband, Televiziune & Online. Reunește operatori de rețea, furnizori și furnizori de conținut pe toate aspectele distribuției de broadband și media. Ultima ediție ANGA COM a numărat 480 de expozanți din 35 de țări și 23.000 de participanți din peste 90 de țări. Printre participanți s-au numărat 600 de operatori de rețea și platforme care deservesc peste 200 de milioane de gospodării în toată Europa, precum și 250 de companii media. 41% dintre participanți au aparținut managementului superior.

Următoarea ediție are loc între 3 și 5 iunie 2025 la Köln / Germania.

În 2025, partenerii de cooperare ai programului conferinței sunt Accenture, ANGA, Broadband Forum, Competence Center Digital Infrastructure NRW, Egon Zehnder, EY, EY Parthenon, Federal Gigabit Bureau, German TV Platform, InfraNum, NLconnect, Ocilion, Syndeo Institute at The Cable Center, The SCTE (Society for Broadband Professionals), VATM și VAUNET. Partenerii de sponsorizare sunt QVC și SES Germany.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL