×

Revista presei -- Data și ora publicării: 04.06.2025 12:29:16

REVISTA PRESEI / 4 iun 2025 /



Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – MAI 2025
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – MAI 2025
Mișcare pregătită - Radioul și televiziunea publice, obligate să facă emisiuni pentru combaterea tentativelor de fraudă sau informațiilor false
TIFF.24 - Regizorul Bogdan Mureşanu prezintă în premieră „Magicianul”, primul său scurtmetraj animat
Operatorul prin cablu TV al Orange Romania: afaceri pe minus, pierdere în creștere
Telekom Mobile România: afaceri în scădere, pierderea a crescut de peste 10 ori
Vodafone atinge miliardul de lei în în România cu centrul IT. Câștigul însă scade
Vodafone în România: afaceri în creștere, pierdere mai mare, mai multe datorii, mai mulți angajați
Şeful publicităţii Antena 1 de acum 20 de ani, actualul vânzător B1, noul vânzător al lui Dan Diaconescu. Contract cu Canal 33
LYNX Festival începe la Braşov - O producţie germană despre biodiversitatea Europei, în deschidere
BBC îşi procură un smartphone din Coreea de Nord, o adevărată dictatură de buzunar
Campanii de dezinformare similare cu cele din România asociate cu Călin Georgescu au loc și în Republica Moldova, în preajma alegerilor parlamentare, avertizează experții
Apple contestă ordinul UE de a deschide ecosistemul său către rivali: ”cerințe nerezonabile și riscante”
AUDIENŢE. Luna alegerilor a crescut posturile de ştiri. B1, salt de aproape zece locuri la oraşe. Canal 33, pas de zeci de locuri cu show-ul tabloid al lui Dan Diaconescu
Lansarea Bucătăria TV, televiziunea anunţată cu Robert Turcescu şi Liviu Mihaiu, din nou amânată
Interviu cu Adrian Enache, Ovi şi Ilinca Băcilă, gazdele emisiunii Duelul pianelor de la TVR 2: „Nu mă aşteptam ca emisiunea să revină”
Virgil Ianțu revine la „Câștigă România” cu sezonul 15. Tot ce trebuie să știi despre preselecții
Grupul eMAG a avut în perioada aprilie 2024 - martie 2025 afaceri de 11,4 miliarde lei, în creştere cu 11%, cu investiţii de 900 de milioane de lei. Numărul de comenzi a trecut de 62 de milioane
O nouă companie a intrat în clubul miliardarilor din economie: Vodafone Romania Technologies, centru de servicii şi IT al gigantului britanic din telecomunicaţii
IBM România şi-a triplat profitul în 2024, pe fondul unei creşteri accelerate a afacerilor şi extinderii echipei


....


Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – MAI 2025

La nivel urban, interesul pentru alegerile prezidențiale din luna mai a fost ridicat, o dovadă fiind creșterea semnificativă a audiențelor la televiziunile de știri. De pildă, România TV a egalat ratingul mediu al televiziunii Kanal D. Audiențele televiziunilor de știri, la nivel urban, au crescut semnificativ în luna mai, perioadă în care s-a desfășurat campania electorală pentru alegerile prezidențiale, comparativ cu luna precedentă. Toate televiziunile de știri au câștigat telespectatori: România TV (12.900 persoane), Antena 3 CNN (15.150 persoane), Realitatea Plus (20.620 persoane), Digi24 (15.200 persoane) și B1 TV (7.410 persoane). Televiziunile generaliste comerciale au pierdut audiență: Pro TV (-9.120 persoane), Antena 1 (-2.010 persoane) și Kanal D (-6.880 persoane). TVR 1, principala stație a Televiziune Române, a avut un rating mediu de 22.300 telespectatori pe minut (toată ziua), la nivelul lunii precedente, conform măsurătorilor Kantar Media. TVR 1 ocupă locul 13 în topul audienței urbane.
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-mai-2025-449483

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – MAI 2025

În timp ce audiențele principalelor televiziuni generaliste au scăzut în luna mai, ratingurile pe segmentul televiziunilor de știri au cunoscut creșteri importante. Motivul? Alegerile prezidențiale. Toate televiziunile de știri au crescut în sondajele de audiență în luna mai, la nivel național, comparativ cu aprilie. Cele mai importante majorările au fost la Realitatea Plus (+39.270 persoane), România TV (+26.580 persoane), Antena 3 CNN (+26.660 persoane) și Digi24 (16.390 persoane). B1 TV a câștigat 10.120 de telespectatori față de luna aprilie, o premieră pentru această televiziune. Ratingul lunar al B1 TV a fost de 44.900 telespectatori pe minut, peste cel înregistrat de TVR 1 (40.800). TVR Info a profitat de dezbaterile electorale pe care le-a organizat televiziunea publică, înregistrând o creștere a ratingului lunar de 19%. Euronews și-a crescut considerabil ratingul: de la o medie de 4.910 telespectatori pe minut în aprilie, a ajuns la 8.250 în luna mai. Creșterea a fost de 68%, un progres semnificativ pentru această televiziune de știri. Prima News a câștigat doar 280 de telespectatori față de aprilie și rămâne în subsolul sondajelor de audiență, cu un rating de 1.890 de telespectatori pe minut. Aceeași soartă o are și Aleph News, cu o medie de 1.520 de telespectatori pe minut. Televiziuni care au suferit pierderi de audiență în mai comparativ cu aprilie: Pro TV (-18.330 persoane), Antena 1 (-7.250), Kanal D (-20.110), Happy Channel (-660), Antena Stars (-2.650), DigiSport 1 (-26.740) și Film Cafe (-4.600). Televiziuni care au câștigat audiență la nivel național: TVR 1 (1.600 telespectatori) și Pro Cinema (170 telespectatori).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-mai-2025-449431

Mișcare pregătită - Radioul și televiziunea publice, obligate să facă emisiuni pentru combaterea tentativelor de fraudă sau informațiilor false

Societatea Română de Radiodifuziune și Societatea Română de Televiziune vor rezerva cel puțin 1% din timpul lor de emisie pentru creații și emisiuni dedicate educației pentru siguranta rutieră, informării populației pentru protejarea împotriva tentativelor de fraudã, înșelătoriei sau a informațiilor false, pentru protecția datelor personale și pentru informarea din surse sigure, respectiv pentru protecția civilă, conform unui proiect analizat de Profit.ro. Măsura este propusă de liberali, care consideră că radioul și televiziunea publice pot contribui substanțial la protecția populației în fața unor asemenea riscuri și amenințări. Astfel, inițiatorii arată că: ”- numărul foarte mare de accidente rutiere inregistrate pe drumurile publice din România, printre cele mai mari din Uniunea Europeanã, - numărul foarte mare de tentative de fraudă la care sunt supuși cetățenii (fraude bancare, fraude comerciale, fraude în mediul online), - riscurile privind pierderea de date cu caracter personal sau încredințarea voluntară a unor credențiale bancare, - precum și propagarea puternică a informașiilor false (de exemplu, manipularea de informații privind unele decizii ale Guvernului, Parlamentului, autorităților locale sau altor instituții), pot fi combătute prin campanii consistente de informare a cetățenilor, care pot lua forma reportajelor, creațiilor artistice românești, documentarelor și materialelor audio-video de conștientizare asupra riscurilor”.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/miscare-pregatita-radioul-si-televiziunea-publice-obligate-sa-faca-emisiuni-pentru-combaterea-tentativelor-de-frauda-sau-informatiilor-false-22055579

TIFF.24 - Regizorul Bogdan Mureşanu prezintă în premieră „Magicianul”, primul său scurtmetraj animat

Regizorul Bogdan Mureşanu va fi prezent anul acesta la Festivalul Internaţional de Film Transilvania, atât ca membru al juriului Competiţiei Internaţionale, cât şi în calitate de regizor, scenarist şi producător al filmelor „Anul Nou care n-a fost” şi „Magicianul” - incluse în programul Zilelor Filmului Românesc (ZFR). „Magicianul” este primul său scurtmetraj de animaţie ca regizor şi va avea premiera naţională naţională la TIFF.24, după proiecţia mondială din competiţia Festivalului Internaţional de Film de Animaţie Annecy. Filmul, prezentat în afara competiţiei oficiale ZFR, va fi inclus în cadrul calupului de scurtmetraje ce va rula pe 20 iunie la Cinema Florin Piersic de la 11:30 şi pe 21 iunie de la 19:45 la Sapientia (BILETE). La întâlnirea cu publicul va fi prezentă o parte din echipa filmului. Pornind de la o povestire scrisă în urmă cu 20 de ani şi publicată de Bogdan Mureşanu în volumul de proză scurtă „Erata”, scurtmetrajul la care au lucrat animatorii Mihnea Buzatu, Octavian Chiriac, Alexei Gubenco şi Alexandru Pop invită publicul într-o călătorie imaginară în 1910, la Sulina, în seara inaugurării primei centrale electrice din oraş.
https://www.news.ro/entertainment/tiff-24-regizorul-bogdan-muresanu-prezinta-in-premiera-magicianul-primul-sau-scurtmetraj-animat-1922401403262025061222055101

Operatorul prin cablu TV al Orange Romania: afaceri pe minus, pierdere în creștere

Operatorul prin cablu TV NextGen Communications, parte a grupului Orange Romania, a consemnat anul trecut o cifră de afaceri de 92,03 milioane de lei, în scădere cu 4,9% față de 2023. În schimb, compania înregistrat un avans de 50% al pierderii, de la 5,38 milioane de lei la 8,08 milioane de lei. Datoriile operatorului au crescut cu 6,5%, la 36,12 milioane de lei, în timp ce creanțele s-au înjumătățit, de la 9,7 milioane de lei la 4,84 milioane de lei. Numărul mediu de salariați a coborât la 310 persoane, de la 438 persoane în 2023.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/operatorul-prin-cablu-tv-al-orange-romania-afaceri-pe-minus-pierdere-in-crestere-22055237

Telekom Mobile România: afaceri în scădere, pierderea a crescut de peste 10 ori

Operatorul Telekom Romania Mobile Communications (fost Cosmote) a închis anul 2024 cu afaceri de 1,21 miliarde de lei, în scădere cu 6,5% față de anul precedent. Rezultatul net al activității desfășurate în anul precedent a rămas negativ, dar a crescut de peste 10 ori, de la un minus de 79,8 milioane de lei la un minus de 815,7 milioane de lei. Creanțele au avansat cu 1,4% în cursul anului 2024, la 255,5 milioane de lei, iar datoriile totale au coborât cu 4,4%, la 896,9 milioane de lei.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/telekom-mobile-romania-afaceri-in-scadere-pierderea-a-crescut-de-peste-10-ori-22055227

Vodafone atinge miliardul de lei în în România cu centrul IT. Câștigul însă scade

Vodafone Romania Technolgies, centrul de servicii It al operatorului britanic, a avut în 2024 afaceri de puțin peste 1 miliard lei, de la 900 milioane lei în 2023. Profitul net a scăzut însă la 32,1 milioane lei de la 41,8 milioane lei. Numărul de angajați a urcat la 3.684 de la 3.567. La rândul său, Vodafone Romania, operator local de telecomunicații mobile, a consemnat în 2024 o cifră de afaceri de 5,65 miliarde de lei, în creștere cu 5,9% față de anul precedent. Pierderea netă a companiei a urcat însă cu 14,6%, la 208,94 milioane de lei. Creanțele au avansat cu 18,3%, la 1,33 miliarde de lei, iar datoriile totale cu 7,8%, de la 4,34 miliarde de lei la 4,68 miliarde de lei.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/vodafone-atinge-miliardul-de-lei-in-in-romania-cu-centrul-it-castigul-insa-scade-22055705

Vodafone în România: afaceri în creștere, pierdere mai mare, mai multe datorii, mai mulți angajați

Vodafone Romania, operator local de telecomunicații mobile, a consemnat în 2024 o cifră de afaceri de 5,65 miliarde de lei, în creștere cu 5,9% față de anul precedent. Pierderea netă a companiei a urcat însă cu 14,6%, la 208,94 milioane de lei. Creanțele au avansat cu 18,3%, la 1,33 miliarde de lei, iar datoriile totale cu 7,8%, de la 4,34 miliarde de lei la 4,68 miliarde de lei. Anul trecut, numărul mediu al angajaților a crescut cu aproape de 800 persoane, de la 2.289 persoane la 3.078 persoane. Operatorul român este parte a grupului britanic de telecomunicații Vodafone.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/vodafone-in-romania-afaceri-in-crestere-pierdere-mai-mare-mai-multe-datorii-mai-multi-angajati-22055212

Şeful publicităţii Antena 1 de acum 20 de ani, actualul vânzător B1, noul vânzător al lui Dan Diaconescu. Contract cu Canal 33

Postul de televiziune Canal 33 anunţă un nou vânzător pentru administrarea spaţiilor publicitare ale staţiei. Chiar în faţa CNA, Alexandru Răducanu, proprietarul staţiei a spus că de reclamele televiziunii se va ocupa aceeaşi companie care vinde şi publicitatea pentru B1 TV. Este vorba de firma Media Sales Factory, fondată şi deţinută de publicitarul Laurenţiu Ionete, unul dintre "veteranii" pieţei de publicitate din România. Ionete este, de un an şi online, în podcastul lui Codin Maticiuc La Mijloc, în calitate de coprezentator. Anunţul Canal 33 vine într-o perioadă în care postul TV trece printr-o creştere de audienţă, generat în principal de programul tabloid realizat de Dan Diaconescu în fiecare seară. Contactat de Paginademedia.ro, Laurenţiu Ionete a confirmat înţelegerea cu postul TV. Ce anume va administra compania lui Ionete? "Este vorba de toate spaţiile de publicitate disponibile pe Canal 33, atât la Dan Diaconesc, cât şi în restul programelor", a precizat el. Cum a venit această colaborare şi de ce acum? "Media Sales Factory are expertiză în domeniul staţiilor TV de nişă, iar Canal 33, intrat recent la măsurătoare, doreşte să-şi monetizeze audienţa în creştere", spune Ionete.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/sef-vanzari-antena-1-canal-33-dan-diaconescu-22055104

LYNX Festival începe la Braşov - O producţie germană despre biodiversitatea Europei, în deschidere

Douăsprezece documentare despre natură, aproape toate în premieră naţională, trei masterclass-uri cu invitaţi de talie internaţională, cinci expoziţii de fotografie, patru ateliere pentru copii şi numeroase sesiuni de dialog cu publicul, la care vor participa specialişti şi reprezentanţi ai ONG-urilor de mediu, alcătuiesc programul celei de-a treia ediţii a singurului festival de film documentar şi fotografie de natură din România - LYNX Festival - care va începe miercuri la Braşov. „Cu fiecare film proiectat şi cu fiecare fotografie deosebită pe care publicul o vede la festival eu sper să facă un pas mai departe pentru a înţelege că avem o singură casă, iar această casă este planeta asta mică pe care trăim cu toţii. Nu putem fi deconectaţi de natură, pentru că am evoluat împreună şi întreaga noastră viaţă depinde de ea, de la aerul pe care îl respirăm, la apa pe care o bem şi la hrana de care avem nevoie. E timpul să devenim mai empatici şi să fim mai educaţi în ceea ce priveşte modul cum funcţionează acest loc pe care cu toţii îl numim casă. Asta încercăm să facem la LYNX Festival - conservare prin educare”, a declarat Dan Dinu, directorul artistic al festivalului.
https://www.news.ro/cultura-media/lynx-festival-incepe-la-brasov-o-productie-germana-despre-biodiversitatea-europei-in-deschidere-video-1922400404002025061022056182

BBC îşi procură un smartphone din Coreea de Nord, o adevărată dictatură de buzunar

Postul britanic BBC a prezentat în weekend, într-un articol video, un smartphone pe care l-a procurat în Coreea de Nord, ”ochii şi urechile regimului direct în buzunarul tău”, un instrument de control al populaţiei al regimului paria al dictatorului Kim Jong Un. La scrierea unui mesaj, de exmplu, anumite cuvinte sunt cenzurate. Astfel, cuvântul ”oppa”, care înseamnă ”frate mai mare”, foarte popular în Coreea de Sud, folosit pentru a desemna un prieten, este înlocuit în mod automat cu ”tovarăş”.
https://www.news.ro/externe/bbc-isi-procura-un-smartphone-din-coreea-de-nord-o-adevarata-dictatura-de-buzunar-1922400903002025062122055735

Campanii de dezinformare similare cu cele din România asociate cu Călin Georgescu au loc și în Republica Moldova, în preajma alegerilor parlamentare, avertizează experții

Rusia încearcă să influențeze procesele politice din Republica Moldova, prin intermediul unor pagini care promovează dezinformarea pe Facebook, asociate oligarhului fugar Ilan Șor, arată o analiză publicată de Comunitatea WatchDog. Experții avertizează că este de așteptat ca agenții Kremlinului să își amplifice campaniile de dezinformare în perioada alegerilor parlamentare din 28 septembrie. Potrivit analiștilor, autoritățile din Republica Moldova trebuie să își amelioreze comunicarea strategică și le recomandă cetățenilor să se informeze doar din surse oficiale, transmite Radio Chișinău. Potrivit raportului WatchDog, 146 de pagini anonime afiliate oligarhului fugar Ilan Șor sunt utilizate pentru plasarea reclamelor politice. Adițional, încă 315 pagini anonime din aceeași rețea sunt în regim de „stand-by” – nu-și afișează locația, dar sunt pregătite să ruleze reclame.
https://www.g4media.ro/campanii-de-dezinformare-similare-cu-cele-din-romania-asociate-cu-calin-georgescu-au-loc-si-in-republica-moldova-in-preajma-alegerilor-parlamentare-avertizeaza-expertii.html

Apple contestă ordinul UE de a deschide ecosistemul său către rivali: ”cerințe nerezonabile și riscante”

Apple a depus o contestație legală împotriva ordinului emis de Comisia Europeană care obligă compania să deschidă ecosistemul său către rivali precum Meta și Google, susținând că cerințele sunt nerezonabile și afectează inovația, transmite Reuters. În martie, Comisia Europeană a detaliat modul în care Apple trebuie să se conformeze Legii Piețelor Digitale (Digital Markets Act), care are ca scop limitarea puterii giganților tehnologici, scrie News.ro. Apple a argumentat că cerințele de interoperabilitate impuse de UE creează ”un proces nerezonabil, costisitor și care frânează inovația”. ”Aceste cerințe vor oferi, de asemenea, companiilor avide de date informații sensibile, ceea ce reprezintă riscuri uriașe de confidențialitate și securitate pentru utilizatorii noștri din UE”, a spus compania într-un comunicat.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/apple-contesta-ordinul-ue-de-a-deschide-ecosistemul-sau-catre-rivali-cerinte-nerezonabile-si-riscante-22054700

AUDIENŢE. Luna alegerilor a crescut posturile de ştiri. B1, salt de aproape zece locuri la oraşe. Canal 33, pas de zeci de locuri cu show-ul tabloid al lui Dan Diaconescu

AUDIENŢE PRIME-TIME. Luna mai, luna alegerilor pentru preşedinţie se vede cel mai bine în audienţele posturilor TV de ştiri. Dacă posturile generaliste au scăut în Prime-Time, toate canalele de ştiri au date peste luna aprilie, iar asta se vede şi în locurile din top. De exemplu, Realitatea (post care s-a poziţionat pro-suveranism şi pro-George Simion) este, în mai, între primele cinci posturi TV de la nivel naţional. La oraşe, trei posturi de ştiri sunt imediat după generaliste: România TV, Antena 3 şi Realitatea. Şi Digi prinde Top 10. De notat saltul mare al B1 TV: aproape zece locuri este mai sus în luna mai. Interesul pentru ştiri se vede şi pe publicul comercial, cu cinci staţii de ştiri în primele opt televiziuni. Tot în luna mai, de semnalat un alt tip de show de actualitate - unul tabloid. Dan Diaconescu în Direct, emisiune dată de Canal 33, nu face audienţe fulminante (până în 20.000), dar îndeajuns să ridice televiziunea (pe naţional), cu nu mai puţin de 20 de locuri! Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV în luna mai, după media în intervalul de maximă audienţă (seara, în Prime-Time): Naţional. În luna în care Nicuşor Dan a câştigat alegerile pentru Preşedinţie, posturile de ştiri au fost cele câştigătoare în audienţe. La nivelul întregii ţări, primele cele mai urmărite TV sunt tot cele generaliste - Pro TV, Antena 1 şi Kanal D, însă toate au (ceva) mai puţin telespectatori în mai, în timp ce canalele de ştiri sunt pe plus. De exemplu, scăderea Pro TV (care rămâne la peste un milion) este de aproape 100.000 de telespectatori, la fel a Antenei 1. În schimb, România TV câştigă 50.000, iar Realitatea şi mai mult. Postul unde seara Anca Alexandrescu a fost gazdă a sărit în mai pe locul patru (faţă de opt), cu aproape 75.000 de telespectatori câştigaţi. Mai sus puţin este şi Digi 24 în mai, dar şi B1 (cu cinci locuri câştigate). EuroNews a avut, de asemenea, o audienţă dublă în mai faţă de aprilie). Deşi ca număr de telespectatori nu este spectaculos, este de notat cazul Canal 33. Ca audienţă, vorbim de 17.000 de persoane (faţă de 9.000). Ca salt însă, vorbim de 20 de locuri.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-mai-2025-alegeri-22055201

Lansarea Bucătăria TV, televiziunea anunţată cu Robert Turcescu şi Liviu Mihaiu, din nou amânată

Consiliul Naţional al Audiovizualului a dat o ultimă păsuire pentru lansarea televiziunii generaliste Bucătăria TV. Postul de televiziune a primit licenţă în inanuarie 2024 şi promitea în grilă nume precum Robert Turcescu şi Liviu Mihaiu. De altfel, cele două personalităţi au venit la momentul respectiv în faţa CNA pentru a primi licenţă audiovizuală. Venit în faţa CNA, Alexandru Răducanu, patronul televiziunii, a dat de înţeles că prezenţa celor doi în viitoarea televiziune este incertă. Ca procedură, o televiziune are termen de lansare de un an de la momentul obţinerii licenţei, cu prosibilitatea de a primi de la CNA maximum două prelungiri de câte şase luni. Bucătăria TV a primit astăzi a doua (şi ultima) prelungire de şase luni pentru a se lansa. Dacă până la începutul lunii ianuarie 2026 televiziunea nu va începe să emită, CNA îi va retrage licenţa.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/bucataria-tv-lansare-cna-22055085

Interviu cu Adrian Enache, Ovi şi Ilinca Băcilă, gazdele emisiunii Duelul pianelor de la TVR 2: „Nu mă aşteptam ca emisiunea să revină”

INTERVIU. „Nu mă aşteptam ca emisiunea să revină, dar mă bucur enorm că publicul şi-a dorit asta şi că TVR a avut încredere să relanseze un format care a adus atâta bucurie”, povesteşte Ovi, unul dintre coprezentatorii emisiunii Duelul pianelor de la TVR 2. După o pauză de şapte ani, emisiunea Duelul painelor a revenit în grila TVR 2. În acest sezon, Adrian Enache şi Ovi o au alături pe Ilinca Băcilă, fostă concurentă Vocea României în 2014. Ani mai târziu, Ilinca a reprezentant România în 2017 la Eurovision şi a mai făcut parte din echipa de prezentatori a Finalei Eurovision România în 2022. „Până acum am cochetat cu genul acesta de proiecte doar în cadrul Eurovision-ului, dar niciodată nu am fost gazda unei emisiuni de acest gen”, spune Ilinca. Adrian Enache şi Ovi sunt gazdele emisiunii încă de la începutul proiectului. Duelul pianelor a debutat în 2016 în grila TVR 2, iar în 2018 a fost utimul sezon.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/adrian-enache-ovi-ilinca-bacila-duelul-pianelor-interviu-22056063

Virgil Ianțu revine la „Câștigă România” cu sezonul 15. Tot ce trebuie să știi despre preselecții

Cei care visează să devină concurenți la „Câștigă România!” au acum șansa perfectă: preselecțiile pentru sezonul 15 au fost anunțate oficial! Prezentatorul Virgil Ianțu revine din toamnă la TVR 1 cu noi ediții. Emisiunea „Câștigă România!” se pregătește de sezonul cu numărul 15. Prezentatorul Virgil Ianțu revine din toamnă la TVR 1 cu noi ediții, iar cei care doresc să devină concurenți sunt așteptați la preselecții. Potrivit unui anunț publicat pe pagina oficială a emisiunii, preselecțiile vor avea loc vineri, 20 iunie 2025, între orele 14:00 și 19:00, la sediul Televiziunii Române din București, pe Strada Ermil Pangrati nr. 28.
https://www.tvmania.ro/castiga-romania-revine-cu-sezonul-15-virgil-iantu-tvr-1-551394

Grupul eMAG a avut în perioada aprilie 2024 - martie 2025 afaceri de 11,4 miliarde lei, în creştere cu 11%, cu investiţii de 900 de milioane de lei. Numărul de comenzi a trecut de 62 de milioane

Cifra de afaceri a grupului eMAG a crescut în anul fiscal 2025 (aprilie 2024 – martie 2025) cu 11% la 11,4 miliarde de lei, a declarat Tudor Manea, CEO al grupului în cadrul unei conferinţe de presă. „Din punct de vedere cifre, anul trecut am avut 62 de milioane de comenzi. Cifra de afaceri la nivelul întregului grup, toate businessurile împreună, au fost de 11,4 miliarde de lei, o creştere de circa 11%”, a declarat Tudor Manea. Nivelul taxelor achitat de grup către statul român a fost de 900 de milioane de lei. Şi nivelul investiţiilor realizate de grup s-a ridicat la 900 de milioane de lei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-emag-a-avut-in-perioada-aprilie-2024-martie-2025-afaceri-de-22824431

O nouă companie a intrat în clubul miliardarilor din economie: Vodafone Romania Technologies, centru de servicii şi IT al gigantului britanic din telecomunicaţii

Vodafone Romania Technologies SRL, centru de servicii şi IT al gigantului britanic Vodafone, a intrat în clubul miliardarilor din economia locală după ce a încheiat 2024 cu o creştere de 17% a businessului. Mai exact cifra de afaceri a companiei a crescut la 1.054,2 mil. lei, în creştere cu 17,0 % faţă de 2023, însă profitul net a coborât la 32,1 mil. lei, cu 23,3 % sub nivelul precedent, arată bilanţul depus la Ministerul Finanţelor. Datoriile totale au scăzut la 197,2 mil. lei (-18,1 %), iar numărul mediu de angajaţi a crescut cu 117 persoane, la 3.684. Comparativ cu 2020, veniturile companiei sunt cu 107 % mai mari, profitul net este de peste cinci ori mai ridicat iar efectivul de personal a crescut cu 1.386 de angajaţi.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/o-noua-companie-a-intrat-in-clubul-miliardarilor-din-economie-22824093

IBM România şi-a triplat profitul în 2024, pe fondul unei creşteri accelerate a afacerilor şi extinderii echipei

IBM România a încheiat anul 2024 cu un profit net de 102,8 milioane RON, de peste trei ori mai mare decât cel raportat în 2023, conform datelor din bilanţul companiei, depus la Ministerul Finanţelor. Cifra de afaceri a urcat la 1,268 miliarde RON, cu 17,9 % peste nivelul din 2023, în timp ce numărul mediu de angajaţi s-a mărit cu 234 persoane, până la 3.307. Datoriile totale au crescut la 148,3 milioane RON (+17,7 %), menţinându-se totuşi sub ritmul de avans al profitului. Faţă de 2020, subsidiara locală a gigantului american IBM – unul dintre cei mai mari furnizori globali de software şi servicii IT – şi-a majorat veniturile cu aproximativ o treime, iar profitul net este cu 33 % mai ridicat, dar efectivul de personal a rămas aproape constant, cu doar 16 angajaţi în plus.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/ibm-romania-si-a-triplat-profitul-in-2024-pe-fondul-unei-cresteri-22823746

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL