×

Revista presei -- Data și ora publicării: 30.07.2025 09:49:18

REVISTA PRESEI / 30 iul 2025 /



Orange România raportează o cifră de afaceri consolidată de 684 de milioane de euro în primul semestru al anului 2025
Digi anunță că actualizează tarifele în urma creșterii cotei TVA de la 19% la 21% / Compania este lider pe multe segmente ale pieței locale de telecomunicații
Orange Romania va asigura securitatea cibernetică a cloud-ului guvernamental. Pentru ce sumă a fost semnat contractul
Hulk Hogan: o carieră unică, marcată de producții difuzate pe FilmBox și FilmBox+
Ce aduce HBO Max în august: filme (inclusiv românești), seriale, sport și documentare
FCSB – Shkendija, meciul decisiv pentru turul 3 din Champions League, live la tv pe Antena 1 și online pe AntenaPlay
Sancţiuni pentru Realitatea Plus: suspendarea emisiei, două amenzi şi o somaţie după atacuri repetate la Ponta, Burduja şi Becali. Plus o ştire falsă despre castori şi salina Praid
România TV, sancţiune de la CNA pentru o emisiune cu conţinut xenofob: „Rolul străinilor în distrugerea salinei de la Praid”
Nou pe Netflix. Buzz House: The Movie 2, comedia horror produsă de Selly, va intra pe platformă
Ministerul de Interne avertizează: Clipuri false despre intrarea României în război circulă online. Este folosită imaginea lui Ilie Bolojan
Jurnalista Iulia Petcu părăseşte Pro TV după aproape două decenii. Ce va face
Insula Iubirii nu se mai difuzează miercuri. Ce s-a întâmplat cu emisiunea
Cum se folosește Digi RCS-RDS România de Insula Iubirii pentru a-și promova produsele. Și cum li s-a întors împotrivă
Orange Romania anunță investiții de peste 200 milioane de euro în rețele până la finalul anului. Afacerile au scăzut în primul semestru
YouTube va fi inclus în interdicţia australiană privind reţelele sociale pentru adolescenţi / Australia limitează accesul copiilor sub 16 ani la TikTok, Instagram, Facebook, X şi Snapchat, din decembrie
Warner Bros. Discovery a anunţat numele companiilor după divizare: ”Warner Bros.” şi ”Discovery Global”
Filme, seriale, competiţii sportive, în luna august la HBO Max
„Frankenstein” al lui Guillermo del Toro, cu Jacob Elrodi în rolul creaturii, va fi pe Netflix din noiembrie
DOCUMENT Hidroelectrica vrea campanie publicitară de 3 ani, cu rebranding, pe toate canalele media. Câți bani pune pe masă
Concedieri masive în cel mai mare hub IT din lume din cauza AI







Orange România raportează o cifră de afaceri consolidată de 684 de milioane de euro în primul semestru al anului 2025

În primele șase luni din 2025, Orange Romania a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 684 de milioane de euro, în scădere cu 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. La finalul acestei perioade, operatorul oferea servicii mobile pentru peste 9 milioane de clienți, internet fix în bandă largă pentru peste 1 milion de clienți și servicii de televiziune prin cablu și satelit pentru peste 1 milion de clienți. În prima parte a anului, Orange și-a continuat planurile de extindere și îmbunătățire a rețelelor mobile și fixe. Investițiile vor depăși 200 milioane de EUR până la finalul lui 2025, menținând același ritm ca și până acum, în ciuda presiunilor economice și a unor dezechilibre semnificative în piața de telecomunicații. De la finalul lui iunie 2025, rețeaua 5G/5G+ este disponibilă în 58 de orașe, cu viteze de transfer ce ajung până la 1,5 Gbps. Lista orașelor acoperite 100% este în continuă creștere, printre ele numărându-se în prezent București, Iași, Arad, Baia Mare, Miercurea-Ciuc, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș. Tot mai mulți clienți aleg soluții bazate pe infrastructură modernă – 4G, 5G și fibră optică – în timp ce utilizarea serviciilor de generație veche, precum DTH și xDSL, continuă să scadă, reflectând tranziția naturală către noile tehnologii.
https://www.forbes.ro/orange-romania-raporteaza-o-cifra-de-afaceri-consolidata-de-684-de-milioane-de-euro-in-primul-semestru-al-anului-2025-457957

Digi anunță că actualizează tarifele în urma creșterii cotei TVA de la 19% la 21% / Compania este lider pe multe segmente ale pieței locale de telecomunicații

Digi România modifică, de la 1 august, tarifele serviciilor furnizate și bunurilor livrate, aplicând noul procent al TVA de 21%, potrivit Legii nr. 141/2025, prin care se modifică cota generală de TVA, de la 19% la 21%. Valorile actualizate ale tarifelor și prețurilor practicate vor fi disponibile pe pagina oficială www.digi.ro, în secțiunea specifică fiecărui serviciu, în punctele de prezență DIGI sau prin apelarea serviciului de relații cu clienții (031.400.4600), precizează compania într-un comunicat remis, marți, AGERPRES, transmite Agerpres. DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia, Portugalia și Belgia.
https://techrider.ro/tehnologie/telecom/digi-anunta-ca-actualizeaza-tarifele-in-urma-cresterii-cotei-tva-de-la-19-la-21-compania-este-lider-pe-multe-segmente-ale-pietei-locale-de-telecomunicatii/?uord=moz/Qsb0tHcWmm%3DAQ74tPqUZ-hDrXtB25GX4npB2S2GCtUg/lSCvQb2HQqkzThIMLeaBZsnUnaR/R2cHlU2dqECv7G2iQV9PPBHrYICjSbX4mcCIPsb8s%3DkSlSHlSuot7FIPO6k9

Orange Romania va asigura securitatea cibernetică a cloud-ului guvernamental. Pentru ce sumă a fost semnat contractul

Orange Romania, liderul pieței de telecomunicații, a câștigat o licitație organizată de Serviciul Român de Informații (SRI) pentru achiziționarea unei soluții de securitate cibernetică în vederea implementării proiectului "Implementarea infrastructurii de cloud guvernamental". Estimat la 149,4 milioane de lei, fără TVA, contractul a fost semnat pentru 149,065 milioane de lei, fără TVA, conform datelor Profit.ro. Beneficiarul achiziției va fi Centrul Național Cyberint. La procedură s-a înscris și asocierea formată din Metaminds (lider) și Trencadis Corp. "Unitatea Militară 0929 București (SRI - n.r.) este partener în cadrul proiectului Implementarea infrastructurii de cloud guvernamental, finanțat în baza contractului nr. 3131/30.06.2022, prin Planul Național de Redresare și Reziliență (...). Proiectul vizează realizarea infrastructurii cloudului guvernamental, folosind tehnologii de ultimă generație, cu un înalt grad de securitate cibernetică, eficiente din punct de vedere energetic, necesare asigurării găzduirii de sisteme informatice publice centrale și interoperabilității acestora, într-un mod unitar și standardizat. Prezenta investiție este implementată, în baza Acordului de parteneriat nr. 2279/27.06.2022 - 355947/27.06.2022 - 154824/28.06.2022, de Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), în calitate de lider de parteneriat/partener 1 și beneficiar, de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), în calitate de partener 2 și beneficiar și de Serviciul Român de Informații – Centrul Național Cyberint prin Unitatea Militară 0929 București în calitate de partener 3 și beneficiar", scrie în caietul de sarcini.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/orange-romania-va-asigura-securitatea-cibernetica-a-cloud-ului-guvernamental-pentru-ce-suma-a-fost-semnat-contractul-22112885

Hulk Hogan: o carieră unică, marcată de producții difuzate pe FilmBox și FilmBox+

Potrivit unui comunicat remis de SPI International către HD Satelit România, FilmBox și FilmBox+ aduc în prim-plan două producții cu Hulk Hogan, marcând astfel o carieră de peste cinci decenii în divertisment, sport și film. Cunoscut nu doar pentru imaginea sa din ringul de wrestling, ci și pentru prezența în filme, show-uri TV și jocuri video, Hulk Hogan a devenit, în timp, un simbol al culturii pop globale. Pe numele său real Terry Gene Bollea, Hulk Hogan s-a născut în 1953, în orașul Augusta, statul Georgia, din Statele Unite. Cariera sa a fost tot timpul departe de a fi obișnuită: fizicul impunător, vocea inconfundabilă și stilul de promovare direct, dar cu accente de umor, l-au propulsat rapid din lumea luptelor profesioniste spre scena mare a divertismentului internațional. Cu o mustață inconfundabilă, o atitudine intransigentă în fața adversarilor din ring și o personalitate jovială în afara acestuia, Hogan a fost unul dintre pionierii care au transformat wrestlingul într-un spectacol global. Iar odată cu faima acumulată în sport, au venit și rolurile în producții de televiziune și film, unde și-a pus în valoare prezența scenică.
https://www.hdsatelit.com/2025/07/hulk-hogan-o-cariera-unica-marcata-de.html

Ce aduce HBO Max în august: filme (inclusiv românești), seriale, sport și documentare

Potrivit unui comunicat remis de Warner Bros. Discovery România către HD Satelit România, luna august vine pe HBO Max cu o ofertă variată de conținut, de la thrillere și comedii, până la mari competiții sportive și documentare captivante. Chiar din prima zi a lunii, HBO Max aduce un nou titlu din seria horror „Destinație finală: Succesorii”, urmat de lansarea sezonului doi al serialului „Peacemaker” pe 22 august. Tot în această lună, abonații pot urmări „Crimele de la magazinul cu iaurturi”, o producție originală HBO cu elemente de investigație și dramă. În plan sportiv, serviciul de streaming transmite US Open, ultimul turneu de Grand Slam al anului, precum și Turul Spaniei, competiția finală din seria marilor tururi de ciclism.
https://www.hdsatelit.com/2025/07/ce-aduce-hbo-max-in-august-filme.html

FCSB – Shkendija, meciul decisiv pentru turul 3 din Champions League, live la tv pe Antena 1 și online pe AntenaPlay

Meciul care va decide echipa calificată în turul al treilea preliminar al UEFA Champions League se va disputa miercuri, 30 iulie, cu începere de la ora 20:30, pe Arena Națională din București. Partida va fi transmisă în direct de postul de televiziune Antena 1, care a oferit și primele două meciuri ale FCSB-ului din această competiție, în dubla cu campioana din Andorra, Inter Club d’Escaldes. Inițial, clubul anunțase ca locație stadionul din Ghencea, însă, în urma solicitării făcute și cu acordul UEFA, confruntarea a fost mutată pe Arena Națională. Decizia a fost luată pentru a permite accesul unui număr mai mare de spectatori și pentru a asigura condiții logistice mai bune. FCSB are nevoie de o victorie la București pentru a întoarce rezultatul din tur, în care Shkendija s-a impus cu 1–0 (meciul a fost exclusiv în România de către platforma VOYO) . În cazul unei calificări, campioana României ar urma să întâlnească, în turul al treilea, echipa câștigătoare dintre Qarabag și Shelbourne, cu formația din Azerbaidjan având prima șansă la calificare.
https://www.hdsatelit.com/2025/07/fcsb-shkendija-meciul-decisiv-pentru.html

Sancţiuni pentru Realitatea Plus: suspendarea emisiei, două amenzi şi o somaţie după atacuri repetate la Ponta, Burduja şi Becali. Plus o ştire falsă despre castori şi salina Praid

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis în şedinţa de marţi aplicarea mai multor sancţiuni postului Realitatea Plus, difuzate în luna iunie, care au vizat în mod repetat şi lipsit de echilibru mai multe persoane şi organizaţii. Somaţie publică pentru atacurile repetate la adresa lui Victor Ponta. Mircea Toma, membru CNA, a comentat în glumă că „ar trebui să sancţionăm emisiunile în care nu a fost prezent domnul Ponta”. Amendă de 10.000 de lei pentru emisiuni dedicate fostului ministru Sebastian Burduja. Obligaţia de a difuza timp de 10 minute textului sancţiunii pentru campaniile împotriva lui Gigi Becali. Textul va fi difuzat miercuri, 6 august. Amendă de 30.000 de lei amendă pentru mai multe ştiri care spuneau că Fundaţia Cobservation Carpathia ar fi dus familii de castori în zona Harghitei care ar fi dus la dezastrul de la salina Praid. În realitate, respectiva organizaţie nu are activitate în zona Harghitei.
https://www.paginademedia.ro/cna/realitatea-plus-sanctiuni-cna-suspendarea-emisiei-22113420

România TV, sancţiune de la CNA pentru o emisiune cu conţinut xenofob: „Rolul străinilor în distrugerea salinei de la Praid”

Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat România TV cu o somaţie publică, pentru afirmaţiile cu caracter xenofob difuzate în cadrul emisiunii Cutia Neagră, prezentată de Silviu Mănăstrie, din 6 iunie, dar şi pentru o ştire pe acelaşi subiect tot din 6 iunie. Emisiunea a abordat, ca şi Realitatea Plus, tema falsă castorilor care ar fi fost aduşi de fundaţia Conservation Carpathia şi care ar fi cauzat dezastrul de la Praid, subiect care a atras şi o amendă de 30.000 de lei postului Realitata Plus. Diferenţa este că România TV, spre deosebire de Realitatea Plus, a difuzat dreptul la replică al fundaţiei chiar a doua zi de patru ori. Astfel că CNA a considerat că nu mai poate sancţiona televiziunea pe această speţă a dezinformării.
https://www.paginademedia.ro/cna/romania-tv-somatie-continut-xenofob-22114032

Nou pe Netflix. Buzz House: The Movie 2, comedia horror produsă de Selly, va intra pe platformă

Nou pe Netflix în august. Comedia horror Buzz House: The Movie 2 se pregăteşte să intre pe platforma de streaming. Lansat în cinematografele din ţară în aprilie, filmul ajunge din 27 august pe Netflix. Filmul aduce o nouă serie de influenceri. Andrei Şelaru revine în rolul lui Selly, alături de Tina Duceac (care a jucat în serialul Lia - soţia soţului meu de la Antena 1 şi în filmul Mentorii), în rolul Tinei. Distribuţia este completată de Albert Constantin (Albert NBN), Marius Neagu (Imogen) şi Miruna Rumina. Reality-show-ul Buzz House, formatul de la care a plecat ideea filmului, poate fi urmărit integral pe canalul de YouTube al lui Selly. De asemenea, Buzz House: The Movie este acum pe Netflix.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/buzz-house-the-movie-2-intra-pe-netflix-22113807

Ministerul de Interne avertizează: Clipuri false despre intrarea României în război circulă online. Este folosită imaginea lui Ilie Bolojan

Ministerul de Interne avertizează asupra unor videoclipuri false care circulă online, în care premierul Ilie Bolojan ar anunţa intrarea României în război în septembrie. Clipurile sunt false şi sunt realizate cu inteligenţă artificială, scrie news.ro. „Atenţie! Semnalăm existenţa unei campanii de răspândire a unor informaţii false, prin care sunt prezentate ca fiind veritabile clipuri false, realizate cu ajutorul programelor de inteligenţă artificială, din care reiese că prim-ministrul Ilie Bolojan anunţă intrarea României în război, începând cu luna septembrie 2025”, a transmis Ministerul de Interne.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/ministerul-de-interne-avertizeaza-asupra-unor-clipuri-false-in-online-despre-intrarea-romaniei-in-razboi-22113488

Jurnalista Iulia Petcu părăseşte Pro TV după aproape două decenii. Ce va face

De la presă, la comunicare. Iulia Petcu, jurnalist cu peste două decenii de experienţă, face tercerea din presă în zona de comunicare. După 18 ani de Pro TV, Iulia Petcu a fost numită, din luna iulie, Head of Communication la ACUE - Federaţia Asociaţiilor Companiilor de Utilităţi din Energie. „Începând cu luna iulie 2025, Iulia Petcu preia responsabilitatea coordonării activităţilor de comunicare ale organizaţiei. În noul său rol, gestionează relaţia cu mass-media şi contribuie la definirea şi implementarea strategiilor de comunicare internă şi externă ale ACUE”, este anunţul organizaţiei. A lucrat aproape două decenii în televiziune, ca senior corespondent Pro TV, unde a acoperit domenii politice, Parlamentul şi Administraţia Prezidenţială. Înainte de Pro TV, şi-a început cariera la agenţia Mediafax şi este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării. (Universitatea Bucureşti).
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/iulia-petcu-plecare-pro-tv-22113497

Insula Iubirii nu se mai difuzează miercuri. Ce s-a întâmplat cu emisiunea

Postul de televiziune Antena 1 a anunțat că miercuri vor fi modificări în programul obișnuit de difuzare al emisiunii Insula Iubirii. Diseară, postul TV va difuza meciul FCSB din preliminariile Champions League. Insula Iubirii se va vedea la Antena 1 joi, în loc de miercuri, de la ora 20:30. Miercuri, Antena 1 va difuza meciul FCSB din preliminariile Champions League. Primele trei ediții din sezonul 9 Insula Iubirii, difuzate săptămâna aceasta, au fost lider de audiență, conform Antena 1. Ediția de miercuri, în minutul de maximă audiență, la ora 21:59, emisiunea a fost urmărită de peste 1 milion de telespectatori. „Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20:29 – 24:20, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea noii ediții din sezonul 9 a înregistrat 6.2 puncte de rating şi 27.3 % cotă de piaţă, în timp ce, postul secund, PRO TV, avea 4.0 puncte de rating şi 17.7% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului urban, unde Antena 1 a condus clasamentul cu 5.0 puncte de rating şi 17.8% cota de piaţă, PRO TV, postul secund având 4.3 rating şi 15.2% cota de piaţă”, conform Antena 1.
https://hotnews.ro/insula-iubirii-miercuri-antena-1-emisiune-cand-se-difuzeaza-2034359?utm_source=hotnews&utm_medium=homepage&utm_campaign=ultima-ora-widget

Cum se folosește Digi RCS-RDS România de Insula Iubirii pentru a-și promova produsele. Și cum li s-a întors împotrivă

Digi RCS-RDS România a postat o imagine pe pagina de Facebook, recent, care a stârnit un val de comentarii. Imaginea respectivă conține și un element specific emisiunii Insula Iubirii de la Antena 1, dar care s-a transformat într-un mod al gigantului de pe piața de telecomunicații de a-și promova produsele. În urmă cu câteva zile, Digi RCS-RDS România a încărcat o imagine, pe pagina oficială de Facebook, care a generat, însă, un val de reacții din partea utilizatorilor. Reprezentanții companiei de telecomunicații au încărcat o imagine prin care își promovează produsele. Imaginea postată pe Facebook de Digi RCS-RDS România conține un element specific show-ului Insula Iubirii de la Antena 1, și anume insula în formă de inimă. „Relațiile trebuie să fie ca semnalul: stabile, constante și de neclintit pe orice insulă”, se arată în postarea făcută de Digi România. Postarea a generat mai multe reacții din partea utilizatorilor. „Numai că la voi… Digi România nu am semnal în propria casă… dar mai ales pe o insulă”, a notat un utilizator. Mesajul nu a fost ignorat de reprezentanții companiei. La rândul lor, au răspuns: „Ne pare rău să auzim feedback-ul dvs. Vă rugăm să ne contactați în privat sau la numărul de telefon 0314004401 sau *777 pentru a vă oferi suport”. „În general sunt mulțumită de serviciile Digi. Au prețuri bune. Însă un lucru care se poate îmbunătăți este calitatea semnalului”, „Iar aveți probleme cu semnalul în zona Biruinței-Acumulatorul? Nu mi se încarcă nicio pagină de internet, trebuie tot timpul să am ca backup o altă cartelă pentru a putea comunica”, sunt alte două comentarii.
https://www.gandul.ro/actualitate/cum-se-foloseste-digi-rcs-rds-romania-de-insula-iubirii-pentru-a-si-promova-produsele-si-cum-li-s-a-intors-impotriva-20588305

Orange Romania anunță investiții de peste 200 milioane de euro în rețele până la finalul anului. Afacerile au scăzut în primul semestru

Orange Romania anunță investiții de peste 200 milioane de euro până la finalul anului pentru extinderea și îmbunătățirea rețelelor mobile și fixe. În primele șase luni din 2025, Orange Romania a realizat o cifră de afaceri consolidată de 684 de milioane de euro, în scădere cu 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. La finalul acestei perioade, operatorul oferea servicii mobile pentru peste 9 milioane de clienți, internet fix în bandă largă pentru peste 1 milion de clienți și servicii de televiziune prin cablu și satelit pentru peste 1 milion de clienți. ”În prima parte a anului, Orange și-a continuat planurile de extindere și îmbunătățire a rețelelor mobile și fixe. Investițiile vor depăși 200 milioane de euro până la finalul lui 2025, menținând același ritm ca și până acum, în ciuda presiunilor economice și a unor dezechilibre semnificative în piața de telecomunicații”, anunță compania într-un comunicat.
https://www.economica.net/orange-romania-anunta-investitii-de-peste-200-milioane-de-euro-in-retele-pana-la-finalul-anului-afacerile-au-scazut-in-primul-semestru_859032.html

YouTube va fi inclus în interdicţia australiană privind reţelele sociale pentru adolescenţi / Australia limitează accesul copiilor sub 16 ani la TikTok, Instagram, Facebook, X şi Snapchat, din decembrie

YouTube va fi inclus în prima interdicţie din lume privind reţelele sociale pentru copiii sub 16 ani, după ce guvernul din Australia a renunţat la o excepţie anterioară pentru această platformă, transmite BBC. Site-ul de partajare a videoclipurilor urma să fie exclus din interdicţie, care va limita accesul la TikTok, Instagram, Facebook, X şi Snapchat şi care va intra în vigoare în decembrie. În conformitate cu interdicţia, adolescenţii vor putea în continuare să vizioneze videoclipuri pe YouTube, dar nu vor avea voie să deţină un cont, care este necesar pentru a încărca conţinut sau pentru a interacţiona pe platformă.
https://www.news.ro/edu-news/youtube-va-fi-inclus-in-interdictia-australiana-privind-retelele-sociale-pentru-adolescenti-australia-limiteaza-accesul-copiilor-sub-16-ani-la-tiktok-instagram-facebook-x-si-snapchat-din-decembrie-1922405130002025070522114325

Warner Bros. Discovery a anunţat numele companiilor după divizare: ”Warner Bros.” şi ”Discovery Global”

Warner Bros. Discovery a anunţat denumirile oficiale şi echipele de conducere pentru cele două entităţi care vor rezulta în urma divizării planificate pentru mijlocul anului 2026. Astfel, divizia de streaming şi producţie cinematografică va purta numele ”Warner Bros.”, iar segmentul de reţele globale va deveni ”Discovery Global”, relatează CNBC. Noua companie Warner Bros. va include studiourile de film — printre care DC Studios, precum şi platforma HBO Max. De cealaltă parte, Discovery Global va reuni reţelele de divertisment, sport şi ştiri ale grupului, precum CNN, TNT Sports, Discovery, Discovery+ şi Bleacher Report. ”În ultimii ani am făcut progrese importante, lansând un serviciu global de streaming profitabil şi revitalizând studiourile pentru a le readuce în fruntea industriei”, a declarat David Zaslav, preşedinte şi CEO WBD, care va conduce viitoarea companie Warner Bros.
https://www.news.ro/economic/warner-bros-discovery-a-anuntat-numele-companiilor-dupa-divizare-warner-bros-si-discovery-global-1922402830002025070722114153

Filme, seriale, competiţii sportive, în luna august la HBO Max

Începutul lui august aduce pe HBO Max un clasic al genului horror, noul „Destinaţie finală: Succesorii”. Pentru iubitorii universului DC, august vine cu noul sezon din „Peacemaker”, iar pentru fanii misterelor, producţia originală HBO „Crimele de la magazinul cu iaurturi” vine cu toate elementele necesare unui documentar de neratat: dramă şi o investigaţie întortocheată. Ultimul turneu de Grand Slam al anului, US Open, şi ultimul mare tur de ciclism al anului, Turul Spaniei, vor fi transmise pe platformă. „Străina: Sânge din sângele meu” („Outlander: Blood of my Blood”) are premiera în 9 august. Serialul, un prequel al producţiei „Outlander”, se concentrează pe vieţile părinţilor lui Jamie, Brian Fraser şi Ellen MacKenzie, şi pe relaţia dintre ei. Din 18 august este lansată producţia Adult Swim „Femei în uniformă” („Women Wearing Shoulder Pads”), despre o femeie bogată care călătoreşte în Ecuador pentru a creşte porcuşori de Guineea pentru profit, însă un hărţuitor misterios îi complică viaţa.
https://www.news.ro/cultura-media/filme-seriale-competitii-sportive-in-luna-august-la-hbo-max-1922400829032025071422113616

„Frankenstein” al lui Guillermo del Toro, cu Jacob Elrodi în rolul creaturii, va fi pe Netflix din noiembrie

„Frankenstein”, în regia lui Guillermo del Toro, cu Jacob Elordi în rolul creaturii, va putea fi văzut pe Netflix din noiembrie. Regizorul premiat cu Oscar Guillermo del Toro („Pinocchio”, „Cabinet of Curiosities”, „The Shape of Water”) adaptează povestea clasică a lui Mary Shelley despre Victor Frankenstein, un om de ştiinţă genial, dar egoist, care aduce la viaţă o creatură într-un experiment monstruos care duce în cele din urmă la distrugerea atât a creatorului, cât şi a creaţiei sale tragice. Del Toro lucrează la filmul despre Frankenstein de mai bine de un deceniu. https://www.news.ro/entertainment/frankenstein-al-lui-guillermo-del-toro-cu-jacob-elrodi-in-rolul-creaturii-va-fi-pe-netflix-din-noiembrie-foto-video-1922402029432025071122113381

DOCUMENT Hidroelectrica vrea campanie publicitară de 3 ani, cu rebranding, pe toate canalele media. Câți bani pune pe masă

Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, cel mai mare emitent de la Bursa de Valori București (BVB), furnizorul de electricitate pentru clienți finali cu cea mai avantajoasă ofertă pentru populație, pentru care este asaltată literalmente cu cereri de contracte după re-liberalizarea pieței de energie, și una dintre cele mai importante societăți comerciale din economia românească, vrea să deruleze o campanie publicitară cu rebranding, în baza unui contract cu durata de 3 ani. ″Se dorește elaborarea, realizarea și implementarea unei strategii de informare publică cu privire la activitatea Hidroelectrica, scopul fiind acela de a crește notorietatea companiei și a serviciilor oferite de aceasta în rândul clienților existenți și potențiali. Obiectivul general al contractului este de consolidare a imaginii generale a companiei, cu accent pe activitatea de informare și publicitate cu privire la produsele, serviciile și facilitățile oferite de Hidroelectrica pe piața de furnizare a energiei electrice.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/energie/document-hidroelectrica-vrea-campanie-publicitara-de-3-ani-cu-rebranding-pe-toate-canalele-media-cati-bani-pune-pe-masa-22113663

Concedieri masive în cel mai mare hub IT din lume din cauza AI

Gigantul IT indian Tata Consultancy Services a anunțat că va concedia peste 12.000 de angajați din India considerați redundanți, în contextul în care inteligența artificială (AI) și cerințele pentru soluții mai rapide și eficiente au început să schimbe modelul tradițional de afaceri din sectorul IT. Angajații care nu au dobândit competențele necesare au început deja să își piardă locurile de muncă, iar acest fenomen amenință stabilitatea clasei de mijloc din India, esențială pentru creșterea economică a țării, scrie BBC.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/concedieri-masive-in-cel-mai-mare-hub-it-din-lume-din-cauza-ai-22113827

(MEDIA EXPRES)



Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL