×

Revista presei -- Data și ora publicării: 29.09.2025 10:53:49

REVISTA PRESEI / 29 sep 2025 /



Documentar nominalizat la BAFTA despre mormântul pierdut al Cleopatrei, la National Geographic
Ţinutul Buzăului, prima regiune din România inclusă pe platforma Google Arts & Culture. Colecţia prezintă fotografii cu Vulcanii Noroioşi, Domurile de sare, Focurile vii, Trovanţii de la Ulmet, chihlimbarul roşu de Colţi
Warner TV aduce comedii de nota zece în fiecare duminică din octombrie. Jennifer Aniston și Emma Stone promit hohote de râs
Amazon plătește 2,5 miliarde de dolari, după ce a indus în eroare abonații Prime
Vocea României 2025, sezonul 13: ediția a treia a dominat audiențele. Cine sunt concurenții care au întors toate scaunele
Agenția Rusu+Borțun, câștigătoare la Cresta Awards 2025 cu Monumentul Generației de Aur
Noi fonduri europene în România: Granturi IMM de câte 500.000-3 milioane EUR pentru firme IT și de electronică. Ghidul propus
Meta (Facebook) introduce limite de utilizare a inteligenței artificiale pentru copii
Ringier România lansează „Ce nu știai despre”, noul format video prezentat de Mara Coman
Rețelele sociale ar putea fi INTERZISE copiilor. Ideea „vârstei majoratului digital”, tot mai agreată în Europa. Ce spun psihologii
Box office - Filmul „One Battle After Another” cu Leonardo DiCaprio a debutat pe primul loc cu încasări de 22 de milioane de dolari
Dolby Laboratories a lansat Dolby Vision 2
YouTube lansează noi facilități pentru abonații Premium
Donald Trump „dă undă verde”: TikTok va fi evaluată la 14 miliarde de dolari. Chinezii au la dispoziţie 4 luni să predea operaţiunile americanilor. Cum arată acţionariatul TikTok US?
IT-iştii români pot câştiga în urma taxelor lui Trump. Americanii vin să caute companii în Europa
ZF/PwC La cafea cu Ela Moraru, Google: Eu nu mă consider un fluturaş de salariu, am muncit foarte mult pentru a ajunge aici, nu am ajuns în această poziţie din întâmplare, nu am dat un telefon. Vreau ca acest lucru să-l dau exemplu despre cum îţi construieşti o carieră
SUA vrea să ceară producătorilor de cipuri să fabrice pe plan intern același număr de semiconductori pe care îl importă de la companii străine



...




Documentar nominalizat la BAFTA despre mormântul pierdut al Cleopatrei, la National Geographic

„Cleopatra: Ultimul secret”, documentar National Geographic, urmăreşte eforturile arheologei Kathleen Martinez, fostă avocată devenită exploratoare, care de peste 20 de ani caută mormântul pierdut al celei mai faimoase regine a Egiptului. Convinsă că relatarea romanilor despre ultimele zile ale Cleopatrei a fost menită să inducă în eroare, Kathleen crede că regina a ales să fie înmormântată într-un loc cu profunde semnificaţii spirituale, legate de zeiţa Isis. Cercetările sale au dus-o la Taposiris Magna, un templu aflat la vest de Alexandria, unde s-au descoperit monede cu chipul Cleopatrei, măşti funerare greco-romane, tuneluri subterane şi un sanctuar dedicat zeiţei Isis.
https://www.news.ro/cultura-media/documentar-nominalizat-la-bafta-despre-mormantul-pierdut-al-cleopatrei-la-national-geographic-video-1922404726002025091222178807

Ţinutul Buzăului, prima regiune din România inclusă pe platforma Google Arts & Culture. Colecţia prezintă fotografii cu Vulcanii Noroioşi, Domurile de sare, Focurile vii, Trovanţii de la Ulmet, chihlimbarul roşu de Colţi

Geoparcul Internaţional UNESCO Ţinutul Buzăului a fost inclus de Google pe platforma Google Arts & Culture, devenind astfel prima regiune din România reprezentată cu o colecţie care pune în valoare patrimoniul său natural şi cultural. Această selecţie internaţională prestigioasă, documentată cu sprijinul echipei Geoparcului, creşte semnificativ vizibilitatea regiunii în căutările Google şi plasează Ţinutul Buzăului alături de muzee, oraşe şi situri de patrimoniu din întreaga lume. Colecţia Google Arts dedicată Ţinutului Buzăului prezintă fotografii spectaculoase şi materiale multimedia cu cele mai importante fenomene geologice şi culturale ale regiunii: Vulcanii Noroioşi - cei mai mari din Europa, Domurile de sare, Focurile vii, Trovanţii de la Ulmet, chihlimbarul roşu de Colţi şi aşezările rupestre. În acelaşi timp, colecţia surprinde legătura dintre peisaj şi cultura locală, prin mituri şi legende transmise din generaţie în generaţie. Imaginile conţin descrieri scurte, cu informaţii furnizate şi validate de specialiştii Geoparcului.
https://www.news.ro/cultura-media/tinutul-buzaului-prima-regiune-romania-inclusa-platforma-google-arts-culture-colectia-prezinta-fotografii-vulcanii-noroiosi-domurile-sare-focurile-vii-trovantii-ulmet-chihlimbarul-rosu-colti-video-1922402529082025090922181827

Warner TV aduce comedii de nota zece în fiecare duminică din octombrie. Jennifer Aniston și Emma Stone promit hohote de râs

La Warner TV, duminicile din octombrie vin cu porții generoase de umor negru, aventuri trăsnite și jafuri puse la cale de staruri de top precum Jennifer Aniston, Emma Stone, Matthew McConaughey, Michael Caine și Alan Arkin. Sub titlul „Râzi cu noi, duminică!”, în fiecare săptămână, de la ora 20:00, telespectatorii sunt invitați la o nouă comedie de colecție. 5 octombrie – „Noi suntem familia Miller” („We’re the Millers”, 2013) - Sezonul râsului începe cu o comedie spumoasă în care Jason Sudeikis îl joacă pe David Clark, un traficant de droguri de mâna a doua care, după ce este prădat, se trezește dator vândut șefului său (Ed Helms). Soluția? Un plan nebunesc: să treacă granița cu Mexicul folosind o rulotă și o familie inventată. Așa că apelează la vecina Rose (Jennifer Aniston), o stripteuză ajunsă la fundul sacului, și la doi adolescenți care intră în jocul lui. Rezultatul: o „vacanță de familie” pe cât de falsă, pe atât de amuzantă.
https://www.tvmania.ro/warner-tv-aduce-comedii-de-nota-zece-in-fiecare-duminica-din-octombrie-jennifer-aniston-si-emma-stone-promit-hohote-de-ras-570273

Amazon plătește 2,5 miliarde de dolari, după ce a indus în eroare abonații Prime

Compania Amazon va plăti 2,5 miliarde de dolari pentru a închide un proces privind inducerea în eroare a abonaților Prime. Suma reprezintă amenzi și despăgubiri pentru a soluționa un caz intentat de Comisia Federală pentru Comerț din SUA, care a acuzat compania că a înscris utilizatori în serviciul Prime fără consimțământul lor și că a făcut dificilă anularea abonamentului, transmite Reuters. Din această sumă, 1,5 miliarde de dolari vor fi direcționați către un fond destinat rambursării de bani abonaților Prime eligibili. În cadrul înțelegerii, Amazon nu admite nicio vină, dar este obligată să simplifice procesul de anulare a abonamentului, scrie News.ro.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/amazon-plateste-2-5-miliarde-de-dolari-dupa-ce-a-indus-in-eroare-abonatii-prime-22178445

Vocea României 2025, sezonul 13: ediția a treia a dominat audiențele. Cine sunt concurenții care au întors toate scaunele

„Vocea României” sezonul 13 continuă să cucerească publicul. A treia ediție, difuzată pe 26 septembrie, a dominat topurile de audiență și a adus momente spectaculoase pe scenă. Iată cine sunt concurenții care au impresionat jurații și telespectatorii. Ediția de vineri seară a emisiunii Vocea României a fost un adevărat spectacol de talente și emoții. Conform Pro TV, show-ul a dominat audiențele, înregistrând 6.0 puncte de rating și 21.7% cotă de piață în rândul publicului țintă. Potrivit Pro TV, peste un milion de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea. În minutul de maximă audiență, la ora 20.59, peste 1.4 milioane de români erau cu ochii pe Vocea României, demonstrând popularitatea continuă a acestui format de talent show în România.
https://www.tvmania.ro/vocea-romaniei-2025-noutati-antrenori-concurenti-eliminari-premiu-568440

Agenția Rusu+Borțun, câștigătoare la Cresta Awards 2025 cu Monumentul Generației de Aur

Agenția de strategie și manifestare creativă de brand Rusu+Borțun a fost premiată cu Bronze la Cresta Awards 2025 în categoria Design cu proiectul Made of Goals – The Golden Generation Monument, proiect care a fost de asemenea nominalizat la categoria Brand Storytelling. Cresta Awards, una dintre cele mai importante competiții internaționale de advertising, design și digital, premiază anual excelența și originalitatea campaniilor care reușesc să se facă remarcate dincolo de zgomotul industriei și să genereze impact cultural și de business. Made of Goals – The Golden Generation Monument a fost realizat pentru Monument For – Administrația Monumentelor și transformă golurile legendare ale Generației de Aur într-o poartă de fotbal supradimensionată, de 4 metri înălțime și 10 metri lățime. Proiectul, dezvoltat împreună cu artistul Costin Ioniță, este amplasat lângă Arena Națională din București. Monumentul Generației de Aur a fost susținut de Superbet.
https://www.forbes.ro/agentia-rusubortun-castigatoare-la-cresta-awards-2025-cu-monumentul-generatiei-de-aur-467312

Noi fonduri europene în România: Granturi IMM de câte 500.000-3 milioane EUR pentru firme IT și de electronică. Ghidul propus

Microîntreprinderile și firmele mici și mijlocii din România, cu activități în IT și tehnologii electronice, vor putea obține noi granturi IMM, de câte 500.000-3 milioane EUR pe proiect, pentru dezvoltarea de aplicații și produse inovative, printr-o linie de finanțare europeană, propusă oficial în consultare publică, de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE). MIPE a scos recent în dezbatere publică proiectul de Ghid al solicitantului pentru Acțiunea 2.1 - Dezvoltarea de noi servicii/aplicații/ produse prin inovare și adoptarea de tehnologii avansate, finanțată prin Programul Creștere Inteligentă, Digitalizare și Instrumente Financiare (PoCIDIF) 2021-2027. Viitorul apel de proiecte va avea un buget de 48.813.278 EUR (din care 36,57 milioane EUR de la Uniunea Europeană și restul de la bugetul de stat), pentru IMM-urile de tehnologie din România. Bucureștiul este exclus de la această finanțare. Județul Ilfov are o alocare de aproape 11 milioane de euro, dar nu toate localitățile din județ sunt eligibile. Pentru investiții IMM în restul județelor, bugetul total disponibil va fi de aproape 38 milioane EUR.
https://startupcafe.ro/noi-fonduri-europene-romania-granturi-imm-firme-it-electronica-ghid-87196?
utm_source=hotnews.ro&utm_medium=referral&utm_campaign=feed_startupcafe_ro_feed_sidebar_links

Meta (Facebook) introduce limite de utilizare a inteligenței artificiale pentru copii

Chatboţii de inteligenţă artificială dezvoltaţi de Meta includ acum limitări care vizează potenţiala folosire a acestora pentru abuzarea copiilor şi limitează conversaţii nepotrivite cu cei mici, potrivit News.ro. În luna august, o investigaţie Reuters arăta, printre altele, cum chatboţii dezvoltaţi de Meta permiteau şi încurajau conversaţiile sexuale cu cei mici. Deşi a contestat concluziile studiului, despre care a spus că sunt greşite şi inconsistente, Meta a anunţat la acea vreme că va impune anumite limitări. Între timp, compania şi-a actualizat regulile, făcând distincţii mai clare între ceea este potrivit şi ce este inacceptabil la modul în care răspund chatboţii dezvoltaţi. Conţinutul care facilitează şi încurajează abuzarea sexuală a copiilor, precum şi discuţiile romantice sau sexuale cu utilizatorii minori sunt acum clar interzise. Noile condiţii permit chatboţilor să discute despre abuz, dar aceştia nu au voie să participe la conversaţii care-l şi încurajează.
https://startupcafe.ro/meta-facebook-limite-utilizare-inteligenta-artificiala-copii-87205?
utm_source=hotnews.ro&utm_medium=referral&utm_campaign=feed_startupcafe_ro_feed_sidebar_links

Ringier România lansează „Ce nu știai despre”, noul format video prezentat de Mara Coman

Ringier România Media aduce un nou format video relaxat și interactiv: „Ce nu știai despre”, prezentat de jurnalista Mara Coman. Primul episod va fi difuzat pe 29 septembrie, de la ora 17:00, având-o ca invitată pe Dana Rogoz. „Ce nu știai despre” își propune să apropie publicul de persoane cunoscute din diverse domenii, dezvăluind aspecte mai puțin știute despre viața lor: ce le place, ce nu le place, ce îi enervează și cum arată momentele lor de zi cu zi. Structura emisiunii cuprinde trei rubrici: Întrebări directe – invitații răspund sincer la întrebări provocatoare. Adevărat sau Fals – test de cunoștințe și reacții neașteptate. Răspunsuri-fulger – răspunsuri rapide și spontane pentru a descoperi personalitatea fiecărui invitat. Un element de exclusivitate îl reprezintă fotografia inedită: invitatul aduce o imagine personală, care nu a mai fost publicată, și care ascunde o poveste cu semnificație specială.
https://www.tvmania.ro/ringier-romania-lanseaza-ce-nu-stiai-despre-format-video-prezentat-de-mara-coman-571189

Rețelele sociale ar putea fi INTERZISE copiilor. Ideea „vârstei majoratului digital”, tot mai agreată în Europa. Ce spun psihologii

Ideea unui „majorat digital” câștigă teren în Uniunea Europeană, după ce președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a anunțat că susține stabilirea unei vârste minime sub care accesul pe rețelele sociale să fie interzis. Măsura este sprijinită deja de mai multe state europene. Psihologii trag un semnal de alarma în privința acestei măsuri. Șefa Comisiei Europene, Ursula von der Leyen a declarat că, în calitate de mamă și bunică, împărtășește temerile legate de expunerea minorilor la conținutul online și a promis consultări la nivel european cu părinți, profesori și tineri. „Va fi creat un grup de experți pentru a evalua ce măsuri sunt potrivite la nivelul Uniunii Europene”, a precizat șefa Comisiei. Mai multe țări membre – printre care Franța, Grecia și Spania – susțin introducerea unor restricții, iar Australia a mers și mai departe, interzicând accesul pe rețelele sociale copiilor sub 16 ani.
https://www.gandul.ro/actualitate/retelele-sociale-ar-putea-fi-interzise-copiilor-ideea-varstei-majoratului-digital-tot-mai-agreata-in-europa-ce-spun-psihologii-20648136

Box office - Filmul „One Battle After Another” cu Leonardo DiCaprio a debutat pe primul loc cu încasări de 22 de milioane de dolari

Thrillerul de acţiune şi comedie al regizorului Paul Thomas Anderson, „One Battle After Another”, a ocupat primul loc în box office la debut, încasând 22,4 milioane de dolari din 3.634 de cinematografe din America de Nord în weekend. Filmul, cu Leonardo DiCaprio în rolul unui fost revoluţionar fugar, a mai adunat 26,1 milioane de dolari la nivel internaţional, ajungând la un total global de 48,5 milioane de dolari. Experţii în box office au păreri împărţite cu privire la aceste rezultate iniţiale. Un debut modest, de 20 de milioane de dolari, este dezamăgitor pentru un film care a costat peste 130 de milioane de dolari pentru producţie şi încă 70 de milioane de dolari pentru promovare. Şi „One Battle After Another” are cu siguranţă nevoie de o audienţă uriaşă - aproximativ 300 de milioane de dolari la nivel global - pentru a-şi recupera investiţia în cinematografe. Acest lucru se datorează faptului că vânzările de bilete sunt de obicei împărţite în proporţie de 50-50 între studiouri şi operatorii de cinematografe, potrivit Variety.
https://www.news.ro/entertainment/box-office-filmul-one-battle-after-another-cu-leonardo-dicaprio-a-debutat-pe-primul-loc-cu-incasari-de-22-de-milioane-de-dolari-video-1922405029552025090822181749

Dolby Laboratories a lansat Dolby Vision 2

Dolby Laboratories a anunțat la începutul lunii septembrie 2025 lansarea Dolby Vision 2, o evoluție considerată de companie ca fiind una dintre cele mai importante din istoria standardului său HDR. După mai bine de un deceniu în care Dolby Vision a devenit reperul industriei pentru calitatea imaginii premium, noua generație este construită pentru a valorifica tehnologiile de afișare actuale și pentru a integra instrumente de optimizare bazate pe inteligență artificială. Noutățile sunt concentrate în special în jurul unui motor de imagine reproiectat și mult mai puternic, dar și prin introducerea unei platforme denumite Content Intelligence, care leagă mai bine procesarea televizorului de mediul de vizionare și de specificul conținutului redat.
https://www.hdsatelit.com/2025/09/dolby-laboratories-lansat-dolby-vision-2.html

YouTube lansează noi facilități pentru abonații Premium

Într-un nou efort de a face mai interesante abonamentele Premium, YouTube anunță mai multe noutăți, menite să convingă utilizatorii să plătească abonament lunar. În primul rând, doar pentru abonați, va exista o setarea High în ceea ce privește sunetul, care promite o calitate mai bună decât ceea ce au restul utilizatorilor, care nu plătesc abonament. În realitate, High pe YouTube va însemna 256kbps, care era o calitate ridicată acum mulți ani, când MP3-urile reprezentau o noutate. Între timp, alte platforme, precum Apple Music și Amazon Music, au trecut de mult la sunet lossless.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/youtube-lanseaza-noi-facilitati-pentru-abonatii-premium-22179832

Donald Trump „dă undă verde”: TikTok va fi evaluată la 14 miliarde de dolari. Chinezii au la dispoziţie 4 luni să predea operaţiunile americanilor. Cum arată acţionariatul TikTok US?

TikTok US va fi evaluată la aproximativ 14 miliarde de dolari în urma acordului negociat de administraţia Trump pentru separarea de grupul chinez ByteDance, a declarat vicepreşedintele american JD Vance. Anunţul a venit chiar în momentul în care preşedintele Donald Trump a semnat, în Biroul Oval, un ordin executiv care aprobă tranzacţia şi stabileşte un termen de 120 de zile pentru definitivarea detaliilor. Conform surselor apropiate dosarului, 45% din TikTok US va fi împărţit între Oracle, prin fondul de investiţii Silver Lake, şi grupul MGX din Abu Dhabi. ByteDance va păstra 19,9% din acţiuni. Trump a precizat că a discutat direct cu Xi Jinping despre acord: „Am avut o discuţie bună. Ne-a dat undă verde.” Beijingul nu a confirmat însă public dacă a aprobat tranzacţia.
https://www.zf.ro/business-international/donald-trump-da-unda-verde-tiktok-va-fi-evaluata-la-14-miliarde-de-22912385

IT-iştii români pot câştiga în urma taxelor lui Trump. Americanii vin să caute companii în Europa

Decizia administraţiei Trump de a impune o taxă de 100.000 de dolari pentru viza H1B, principalul instrument legal prin care companiile americane atrăgeau specialişti din străinătate, ar putea deschide noi oportunităţi pentru piaţa de IT din România, a spus Ionuţ Antiu, principal software architect, Antiu Consulting. „Eu cred că decizia lui Donald Trump va avea un impact pozitiv asupra companiilor româneşti. Pentru că vizele H1B sunt plătite de companii din SUA pentru a aduce specialişti pe diferite domenii în SUA. Este o modalitate legală prin care specialişti în IT, medicină se pot muta în SUA, spre exemplu. Până acum era o viză pe trei ani, care putea fi reînnoită şi costa câteva mii de dolari. De asemenea, printre colegii mei din Statele Unite asta era principala modalitate prin care ei puteau după aceea să aibă green card şi să devină cetăţeni. Deci era o manieră legală de a te muta în SUA la care companiile apelau pentru că există un deficit de forţă de muncă specializată“, a explicat Ionuţ Antiu în cadrul emisiunii de business ZF Live.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/it-istii-romani-pot-castiga-in-urma-taxelor-lui-trump-americanii-vin-22913430

ZF/PwC La cafea cu Ela Moraru, Google: Eu nu mă consider un fluturaş de salariu, am muncit foarte mult pentru a ajunge aici, nu am ajuns în această poziţie din întâmplare, nu am dat un telefon. Vreau ca acest lucru să-l dau exemplu despre cum îţi construieşti o carieră

„La cum evoluează joburile, după patru ani într-o poziţie trebuie să o schimbi. Eu aş putea spune că am avut patru-cinci joburi în Google până acum, iar odată la doi-trei ani am schimbat rolul. De doi ani am mai adăugat Moldova, Bulgaria, Ungaria“. Probabil că, dacă în decembrie 2011 nu l-ar fi sunat pe Dan Bulucea de la Google să-i ureze La mulţi ani pentru anul următor, iar el nu i-ar fi spus să aplice pentru o poziţie la Google România, această discuţie de la finalul lunii august „La cafea“ cu Elisabeta (Ela) Moraru, country manager, Google România nu ar fi avut loc. Sau poate ar fi avut loc discuţia, dar cu Ela la o altă companie. După nouă interviuri, la începutul lui 2012, cu diverşi reprezentanţi ai Google, pe 6 apri­lie 2012, Ela Moraru a plecat de la Microsoft şi a venit la Google România, po­ziţie în care este şi astăzi, dar cu respon­sa­bi­lităţi extinse în Moldova, Bulgaria şi Ungaria. Ce îţi aminteşti de la interviu, de fapt de la cele nouă interviuri? Acum se dau numai patru interviuri, replică ea. La Google nu este vorba despre ce ştii, ci despre cum gândeşti, ei vor să vadă cum poţi să afli răspunsul la o întrebare, mai degrabă decât să ştii un răspuns sau altul. Acea întrebare cunoscută că se dă la Google – Câte avioane sunt pe cer într-un anumit moment – este reală. La interviuri mi-a plăcut că nu erau întrebări grilă, ci au fost discuţii, îşi aminteşte ea. Ai negociat salariul? Nu am negociat niciodată salariul, faptul că mi se oferea posibilitatea să învăţ undeva îmi era de ajuns pentru plata facturilor. În carieră, o parte din lucruri, la început, ţin de şansă, de o anumită oportunitate care apare, dar, în final, cel mai mult ţine de muncă, de ceea ce faci. Eu nu sunt aici la Google din întâmplare, nu am dat un telefon şi am fost angajată, aici vorbim de foarte multă muncă, nu despre noroc. Şi vreau să se ştie că există astfel de exemple, spune ea. Eu nu mă consider un fluturaş de salariu. Am şi fac foarte multe proiecte, mă implic 100%, sunt foarte bună în a obţine bugete pentru România, pentru proiecte intere­sante, a adăugat ea. Spre exemplu, am pus Via Transilvanica pe Street View în mai puţin de patru luni, optimizăm cu Waze traficul din Budapesta şi vrem să extindem proiectul în alte oraşe. Suntem extrem de implicaţi în proiecte de educaţie în România şi în şcolile din Republica Moldova, şi ca să se ştie, Moldova este peste România când vine vorba de digitalizare şi de proiecte în digitalizare. Fac foarte multe proiecte interesante la Google care pot să schimbe şi chiar schimbă lumea şi ne îmbunătăţesc viaţa.
https://www.zf.ro/zf-pwc-la-o-cafea-cu/zf-pwc-cafea-ela-moraru-google-ma-
consider-fluturas-salariu-muncit-22913422

SUA vrea să ceară producătorilor de cipuri să fabrice pe plan intern același număr de semiconductori pe care îl importă de la companii străine

Statele Unite intenționează să solicite companiilor producătoare de cipuri să fabrice pe plan intern același număr de semiconductori pe care clienții lor îl importă de la producătorii străini, a relatează Wall Street Journal, citat de Reuters. Companiile care nu mențin un raport de 1:1 în timp vor trebui să plătească o taxă, arată WSJ, citând persoane familiarizate cu planul. Președintele SUA, Donald Trump, a declarat luna trecută că administrația sa va impune o taxă vamală de aproximativ 100% asupra importurilor de semiconductori, dar că aceasta nu se va aplica companiilor care produc în SUA sau care s-au angajat să facă acest lucru.
https://techrider.ro/business/tech/sua-vrea-sa-ceara-producatorilor-de-cipuri-sa-fabrice-pe-plan-intern-acelasi-numar-de-semiconductori-pe-care-il-importa-de-la-companii-straine/

(MEDIA EXPRES)



Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine.
Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL