Primul site de știri despre
cablu și televiziune din România.
Despre audiovizual din anul 2001.
Advertisement
  Login    Creează cont

Data:25.06.2019
Data ultimei ştiri: 25.06.2019 18:54:04
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
Externe
NewMedia / OTT
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată

:

Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar

 Profil 30.04.2013 00:04:24
NEM-CONFERINȚĂ DE PRESĂ / Evenimentul New Europe Market a fost prezentat oficial în cadrul unei conferințe de presă de la Zagreb
Zagreb, Croația / 29 aprilie 2013 / Noul eveniment media din Europa, New Market Europa (NEM), care va avea loc la Dubrovnik în perioada 8 -11 mai, a fost prezentat la 29 aprilie, pe terasa hotelului Esplanade din Zagreb, potrivit unui comunicat de presă difuzat de organizatori.

Sanja Božić-Ljubičić, director NEM și MEDIAVISION, compania care organizează NEM, Tomislav Pisk, director MEDIAVISION, și reprezentanții companiei Eutelsat, în calitate de sponsor de diamant al NEM, Apostolos Triantafyllou și Sabrina Pluvinage, au luat parte la conferința de presă.

"Ambianța frumoasă de la Dubrovnik, pe care am ales-o pentru prima ediție a New Market Europa (NEM), a fost centrul pentru schimburi de secole. Acesta a fost locul de întâlnire dintre Est și Vest, unde comercianții vând produsele și culturile și religiile învață unele de la altele. Dacă oamenii au rămas acolo sau au plecat, un lucru a fost întotdeauna sigur: experiența din Dubrovnik i-a îmbogățit pe toți.

Aceeași dorință ne-a adus în acestă minunată aventură: New Europe Market (NEM) va fi locul unde profesioniștii din mass-media se vor întâlni, vor schimba idei, cor învăța unii de la alții, vor câștiga noi experiențe și vor primi noi cunoștințe. Această regiune are nevoie de un astfel de eveniment. Există atât de mulți oameni talentați aici care ar putea trece neobservați într-un cadru mai mare, și în condițiile de recesiune globală nimeni nu poate minimaliza marele potențial de dezvoltare pe care-l putem oferi companiilor mari. În același timp, există multe lucruri pe care le avem de învățat. Există o modalitate mai bună pentru aceasta decât să invităm experți-lideri mondial în domenii relevante pentru a împărtăși cunoștințele și opiniile lor? Suntem extrem de mândri că atât de mulți profesioniști în domeniile relevante ale activității mass-media au acceptat invitația noastră de a participa la discuțiile. Fapt ce arăta că indiferent dacă NEM a putut să pară, uneori, un efort care presupune prea multe riscuri, nu am fost singurii care au crezut că ne îndreptăm în direcția cea bună.

Această direcție, desigur, include dorința noastră de a organiza New Europe Market în fiecare an. Prin urmare, doresc să vă mulțumesc pentru că ați venit la prima ediție a NEM și vă invităm alături de noi la NEM 2014 ", a spus Sanja Božić-Ljubičić, directorul NEM și MEDIAVISION.

În afara pieței de conținut și servicii pentru televiziune, precum și a celor 14 paneluri de discuții, NEM este, de asemenea, un loc minunat pentru networking, deoarece va permite participanților numeroase șanse de contact pentru noi oportunități de afaceri.

Puteți găsi informații suplimentare despre NEM, subiectele de discuții și vorbitori pe site-ul oficial al târgului www.neweumarket.com.

Media Expres este partener media al acestui eveniment.
(MEDIA EXPRES)


Dacă ați ajuns aici… Tot mai mulți cititori vin în online, dar publicitatea scade în toată presa scrisă. După ani buni de știri cu parolă acum publicăm știrile la liber – vrem ca articolele să fie cât mai accesibile pentru toată lumea. De aceea avem nevoie de ajutorul Dvs.! Jurnalismul practicat de Media Expres este independent și uneori de investigație și necesită timp, bani și muncă pentru a fi produs. O facem în continuare pentru că perspectiva independentă contează cel mai mult și ar putea să fie chiar perspectiva Dvs., ca cititor. O presă care oferă știrile la liber este considerată mai democratică, ar trebui să fie gratuită și nu o marfă pe care doar puțini și-o pot permite. Abonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici

Since you’re here… we have a big favour to ask. More people are reading Media Expres online than ever but advertising revenues across the media are falling fast. And like many news organisations, we put up a paywall but not for the news, as we want to keep our journalism as much open as we can. So you can see why we need to ask for your help. The Media Expres’ independent, and sometimes investigative journalism takes a lot of time, money and hard work to produce. But we do it because we believe independent perspective matters – because it might well be your perspective, too. News not being under a paywall it is more democratic, the media should be available for all and not a commodity to be purchased by a few. Subscription contributions provide access to News Alerts on e-mail, free Yearbook online, and the daily Press Review, but perhaps more important help us so others with less means still have access to information. If everyone who reads our reporting, who likes it, helps to support it, our existence would be secured. Subscribe click here


MEDIA EXPRES
pe Web, Android și IOS




Răsfoiește Anuarul 2018
de la pag. 10 necesită cont și parolă


Click aici pentru comenzi online




www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2019    Media Expres S.R.L.