Page 41 - ANUARUL MEDIA EXPRES 2023
P. 41
41
Expansiunea digitală a regiei
Thematic Channels
de Mihai Pavelescu Editor MEDIA EXPRES
După listele de televiziune și cablu care fac parte din tradiția Anuarului
Media Expres, publicăm în continuare informații din industria de publicitate,
sursa principală a veniturilor televiziunilor. Secțiunile care urmează au la bază
munca sistematică a colegului nostru ziarist specializat în publicitate Petre
Barbu, dar scriem înainte acest articol de sine stătător care descrie o singură
companie specializată în vânzarea de publicitate pentru televiziunile de nișă:
Thematic Channels.
Facem asta pentru că, în primul rând, compania nu se regăsește în listele
de agenții de publicitate, agenții de media și agenții digitale. Întro discuție cu
Petre Barbu pe care lam întrebat cam pe unde ar fi locul acestei companii, mi
a spus că este o regie de publicitate Și cum nu avem un capitol dedicat regiilor
de publicitate, am decis să scriu acest articol.
În al doilea rând, Thematic Channels a anunțat anul trecut intrarea în
vânzarea de publicitate pentru mediul digital, fapt care reprezintă o evoluție semnificativă în istoria companiei.
Potrivit unui articol din august 2022 publicat pe siteul agenției, începând cu luna iulie 2022 Thematic Digital a
"deschis ușile" către o abordare nouă în ceea ce privește vânzările de publicitate digitală în România, auto
introducânduse ca un nou format de regie în peisajul publicitar local, prin poziționarea sa ca "Adnetwork
Inovator", redefinind așadar paradigma tradițională a regiilor de vânzări. Compania a introdus o secțiune nouă,
Thematic Digital, oferind în prezent o colaborare între mediul TV, conținutul digital, display și folosirea
influencerilor în campaniile de marketing.
Thematic Digital se redefinește așadar nu ca doar o regie de vânzări, ci ca "un catalizatoar conectat la
lumea digitală în continuă schimbare".
Trecând peste exprimarea epitetică care însoțește autoprezentarea din siteul https://thematicdigital.ro/, am
reținut ideea depășirii limitelor tradiționale ale publicității la TV și deschiderea către colaborări creative și
sinergii între mediul TV, conținut, display și influencer marketing.
Asta ar face din Thematic Channels o agenție care, cu excepția creației publicitare, ar putea să intre la
oricare dintre capitolele regie de publicitate pentru care nu avem capitol agenție digitală și agenție de media.
O scurtă trecere în revista suporturilor digitale pe care le folosește Thematic Channels vedem în imaginea de
mai jos.
Am scos din rate cardul agenției care poate fi descărcat de pe site lista de influenceri și prețurile lor, pe
care le puteți regăsi în pagina următoare. (Imaginea este ilustrativă și pentru felul în care creatorii de conținut
online se autoevaluează)
Anuarul 20232024