Page 41 - ANUARUL MEDIA EXPRES 2023
P. 41

41
                  Expansiunea digitală a regiei

                            Thematic Channels


                de Mihai Pavelescu Editor MEDIA EXPRES


                După listele de televiziune și cablu care fac parte din tradiția Anuarului
             Media Expres, publicăm în continuare informații din industria de publicitate,
             sursa principală a veniturilor televiziunilor. Secțiunile care urmează au la bază
             munca sistematică a colegului nostru ziarist specializat în publicitate Petre
             Barbu, dar scriem înainte acest articol de sine stătător care descrie o singură
             companie specializată în vânzarea de publicitate pentru televiziunile de nișă:
             Thematic Channels.
                Facem asta pentru că, în primul rând, compania nu se regăsește în listele
             de agenții de publicitate, agenții de media și agenții digitale. Într­o discuție cu
             Petre Barbu pe care l­am întrebat cam pe unde ar fi locul acestei companii, mi­
             a spus că este o regie de publicitate Și cum nu avem un capitol dedicat regiilor
             de publicitate, am decis să scriu acest articol.
                În al doilea rând, Thematic Channels a anunțat anul trecut intrarea în
             vânzarea de publicitate pentru mediul digital, fapt care reprezintă o evoluție semnificativă în istoria companiei.
             Potrivit unui articol din august 2022 publicat pe site­ul agenției, începând cu luna iulie 2022 Thematic Digital a
             "deschis ușile" către o abordare nouă în ceea ce privește vânzările de publicitate digitală în România, auto­
             introducându­se ca un nou format de regie în peisajul publicitar local, prin poziționarea sa ca "Adnetwork
             Inovator", redefinind așadar paradigma tradițională a regiilor de vânzări. Compania a introdus o secțiune nouă,
             Thematic Digital, oferind în prezent o colaborare între mediul TV, conținutul digital, display și folosirea
             influencerilor în campaniile de marketing.
                Thematic Digital se redefinește așadar nu ca doar o regie de vânzări, ci ca "un catalizatoar conectat la
             lumea digitală în continuă schimbare".
                Trecând peste exprimarea epitetică care însoțește autoprezentarea din siteul https://thematicdigital.ro/, am
             reținut ideea depășirii limitelor tradiționale ale publicității la TV și deschiderea către colaborări creative și
             sinergii între mediul TV, conținut, display și influencer marketing.
                Asta ar face din Thematic Channels o agenție care, cu excepția creației publicitare, ar putea să intre la
             oricare dintre capitolele regie de publicitate ­ pentru care nu avem capitol ­ agenție digitală și agenție de media.
             O scurtă trecere în revista suporturilor digitale pe care le folosește Thematic Channels vedem în imaginea de
             mai jos.

























                Am scos din rate cardul agenției care poate fi descărcat de pe site lista de influenceri și prețurile lor, pe
             care le puteți regăsi în pagina următoare. (Imaginea este ilustrativă și pentru felul în care creatorii de conținut
             online se autoevaluează)

                                                  Anuarul                                            2023­2024
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46