Page 20 - Media Expres nr. 7 (269) / iulie 2022
P. 20
AUTORITĂȚI CABLU TV DTH RADIO SATELIT LEGISLAȚIE
Campanie de brand "Redeseneazăți
lumea" la Cartoon Network
Cartoon Network lansează, în această vară, o nouă campanie și televiziunea de desene animate numărul 1 la
de brand la nivelul regiunii EMEA. "Redeseneazăți lumea" este nivel mondial, oferind cel mai bun conținut original
pentru copii și familii, cu seriale precum Ben 10,
o campanie care celebrează unicitatea fiecărui copil și îi Craig și dumbrava, Steven Univers, Uimitoarea
încurajează, totodată, pe cei mici, să fie încrezători și fericiți așa lume a lui Gumball, Fetițele Powerpuff și
cum sunt ei înșiși. Aventurile fraților urși.
Cu o distribuție extinsă în 187 de țări, în peste
Campania vibrantă și distractivă se va „În fiecare zi, suntem inspirați și motivați de 450 de milioane de case și în 33 de limbi, Cartoon
desfășura pe mai multe platforme. Aceasta va fanii noștri, iar acum Cartoon Network vrea să îi Network inspiră următoarea generație de creatori
prezenta copii care fac lucruri uimitoare în viața lor încurajeze pe fiecare dintre ei să se celebreze pe și inovatori prin implicarea publicului său la granița
de zi cu zi: de la stăpânirea desăvârșită a ei înșiși: oricine ar fi, orice ar face și oricum ar dintre creativitate și tehnologie.
patinajului pe role sau a antrenamentului în artele faceo. Campania Redeseneazăți lumea a fost
marțiale până la echilibrarea perfectă a unei mingi creată pentru ai încuraja pe copii să se bucure de Inițiativele sale sociale premiate, cum ar fi
în timp ce se spală pe dinți sau exersarea propria autenticitate și pentru ai asigura că toată Cartoon Network Clubul Prieteniei, sunt resurse
consecventă a aruncării mingii de baschet. lumea contează. Stilul vesel, amuzant și incluziv al recunoscute și deseori utilizate de copii și adulți
lui Cartoon Network se reflectă în mesajul care caută ajutor în rezolvarea problemelor de
Multe dintre personajele îndrăgite de la campaniei, care oferă șansa și spațiul de a bullying.
Cartoon Network Gumball, Darwin, trioul din prezenta lumii copiii zilelor noastre absolut
„Între noi, urșii" și Tinerii Titani vor apărea în extraordinari”, a declarat Monika Oomen, WarnerMedia este o companie lider în
această campanie și vor răspunde la vicepreședinte, Brand Communications and domeniul massmedia și al divertismentului, care
demonstrațiile de talent inspiraționale ale fanilor Franchise Management, Kids, EMEA. creează și distribuie conținut premium și popular
lor de pretutindeni. dintro gamă diversă de povestitori și jurnaliști
Spotul campaniei „Redeseneazăți lumea” talentați, către audiențe globale, prin brandurile
Nandi Bushell, senzație muzicală virală și în este dipsonibil la adresa: https://we.tl/t sale, inclusiv: HBO, HBO Now, HBO Max, Warner
vogă, în vârstă de 12 ani, se află la bordul pq24K6z3fW. Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC. WarnerMedia
campaniei pentru a contribui la realizarea noii face parte din AT&T Inc. (NYSE: T).
poziționări a brandului și va apărea în cadrul Cartoon Network este o divizie a WarnerMedia
conținutului de pe platformele de comunicare.
20 IULIE 2022