Page 22 - Media Expres nr. 1 (275) / ianuarie 2023
P. 22

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE






                   Este negură și în nișa tele­
             viziunilor  de  sport,  unde  au  rămas
             tot  mai  puțini  telespectatori,  au
             pier dut masiv în pandemie, dar nici
             nu  s­au  mai  întors  în  așa­zisul  an
             plin 2022, când colac­peste­pupăză
             meciurile  din  Campionatul  Mondial
             de  Fotbal  din  Dubai  au  fost  trans ­
             mise exclusiv de televiziunea publi­
             că.
                   Digi Sport 1 a condus și în
             2022  DE  DEPARTE  nișa  televiziu­
             nilor  de  sport  și  depinde  cum  pri­
             vești  lucrurile,  pozitiv  sau  negativ,
             la  cam  aceleași  audiențe  ca  în
             2021.
                   După ce în 2021 maximele
             DigiSport 1 au crescut în lunile cele
             mai  bune  la  80.000,  depășind  cei
             75.000  de  telespectatori  pe  minut
             în național, maximum la cât ajunse­
             se în 2020, și atingea 50.000 în ur­
             ban,  anul  trecut  prima  televiziune
             de  sport  nu  a  mai  ajuns  la  80.000
             în  nicio  lună,  și  nici  în  urban  la
             50.000.  E  adevărat  că  nu  cu  mult,   viciată  de  distribuția  diferită,  deoa­  nia.  național  a  mers  înafara  nișei  de
             dar totuși se remarcă o scădere.  rece DigiSport și Eurosport nu erau   Tot în 2022, din aprilie, ce­  televiziuni sportive la... TVR 1 și 2
                   În  contrast  cu  2021,  locul   distribuite  prin  rețeaua  fixă  Tele ­  lelalte două televiziuni de sport de­  din  cauza  Campionatului  Mondial
             al doilea a fost ocupat cam tot tim­  kom,  devenită  între  timp  Orange,   numite Look au devenit Prima Sport   de Fotbal din Dubai, luni în care te­
             pul anului și în național și în urban   iar  Telekom  Sport  1  și  2,  care  din   1 și Prima Sport 2, fără însă ca re­  leviziunea  publică  a  devenit  o  su­
             de  Digi  Sport  2,  Eurosport  1,  Pro   martie  2022  se  cheamă  Orange   brandingul  să  influențeze  în  vreun   perteleviziune de fotbal, cu aproape
             Arena  și  Eurosport  2,  făcând  rare­  Sport  1  și  2,  nu  se  văd  în  rețelele   fel audiența acestora.  dublul  audienței  maxime  a  Digi
             ori pasul peste, pe locul al doilea.   Digi. Reamintim că Digi domină cu   Scăderea  de  audiență  la   Sport 1 la nivel național.
                    Ca  și  în  2021,  audiența   aproximativ  6  milioane  de  abonați   Digi Sport 1, 2 și 3, și Pro Arena în
             din  nișa  televiziunilor  sportive  este   distribuția de televiziune din Româ­  noiembrie și decembrie în urban și











































           22                                                                                IANUARIE 2023
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27