Page 19 - Media Expres nr. 1 (275) / ianuarie 2023
P. 19

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI




                 Televiziunile  de  documen­  sărbătorilor  regalității  au  ținut  și  în   National Geographic este acum pe   uă  rivale  și­au  împărțit  locurile  2­3
            tare prezente pe piața din România   2022, ca și în 2021, History pe pri­  Disney+, în oferta online.  în tot semestrul al doilea.
            și  incluse  în  raportarea  oficială  de   mul loc.     În  această  nișă,  din  mai   După  ce  Animal  Planet  a
            către  ARMA  pe  baza  plăților  coti­  Mai  mult,  History  a  re­  2022  a  intrat  în  măsurătoarea  ofi­  fost  înlocuită  din  iulie  2020  cu
                                        l
            zațiilor anuale au fost conduse și în   a na izat și o nouă serie, cu aventu­  cială CBS Reality, pe ultimul loc sau   HGTV,  televiziunea  pentru  casă  și

            2022  de  aparent  inepuizabila  tele­  rieri  și  actori  români,  despre  aurul   împărțind  ultimul  loc  atât  în  națio­  grădină  a  grupului  Discovery,  ace­
            viziune History, atât în național, cât   dacic.  Supremația  History  în  națio­  nal, cât și în urban cu Travel Chan­  asta nu "prindea tracțiune" în 2021,
            și  în  urban.  Combinația  dintre  do­  nal  a  fost  zdruncinată  în  urban  de   nel.  CBS  Reality  este  în  prezent   dar iată că în 2022 a ieșit soarele și
            cumentarul  factual  despre  busi­  Național  Geographic  și  Discovery   parte  din  grupul  AMC  Networks,   pe strada lor. Mai puțin în național,
            ness­uri  contemporane  legate  de   doar în iunie, dar acum este tot mai   alături de TV Paprika.  unde încă are probleme să ajungă
            artă și cultura modernă americană,   puțin  probabil  ca  National  Geo­  Discovery  Channel  a  de­  încă  TV  Paprika,  dar  în  urban  a
            extratereștrii antici și "cârligul local"   graphic  să  reușească  să  mai  fie   pășit  National  Geographic  în  lupta   ajuns în septembrie pe un merituos
            reprezentat  de  documentarele  de­  vreodată  pe  primul  loc  în  televiziu­  pentru locul al doilea, remarcabil, în   loc patru în clasamentul nișei, ime­
            dicate Casei Regale a României di­  nea  lineară  pe  această  nișă,  din   clasamentul  audiențelor  în  urban,   diat sub National Geographic.
            fuzate  în  momentele  cheie  ale   moment  ce  librăria  de  programe   dar nu și în național, unde cele do­






































































                                                                                                              19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24