×

Advertising -- Data și ora publicării: 27.02.2008 14:59:59

DISCOVERY-CHANGES / Discovery Romania has a new target audience



Bucharest (MEDIA EXPRES) / February 22, 2008 / Discovery Romania announced the change of its target audience to people aged 18 to 49 years old. The channel also changed its sales strategy, including the cable and DTH owners among its clients.

Also, Discovery created, at the beginning of this year, an in-house advertising sales department, naming Vlad Tudosie as its Manager. The channel also hired a Channel Manager for Romania, namely the TV producer Ada Roseti.

According to statistics presented by Vlad Tudosie, Discovery is distributed throughout Romania in 5.9 million households. The station sells advertising in Romania since 2001. (AC)
(MEDIA EXPRES)






Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL