Page 22 - Media Expres nr. 1 / ianuarie 2022
P. 22

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE
                                      TV



           Discovery a lansat ”Change Drivers”

           despre activiști și teme de mediu





           Discovery difuzează din noiembrie, pe mai multe televiziuni din
           portofoliul său, o serie video în cinci episoade denumită „Change
           Drivers”,  care  acoperă  teme  de  mediu:  Protecția  Oceanelor,
           Conservarea Naturii, Puritatea Aerului, Reducerea Deșeurilor și
           Schimbările Climatice.
              Episodul 1 din "Change Drivers" rulează deja  influențează atât viața în apă, cât și ființele umane,
           pe Discovery, TLC, Investigation Discovery, HGTV,  primul episod (disponibil și online la adresa https://
           Food Network, Travel Channel, Discovery Science,  www.youtube.com/watch?v=KamO15iytr0) o are în
           Animal  Planet,  Discovery  Family  și  Real  Time  în  centru  pe  Emily  Penn,  căpitan  și  un  avocat  al
           mai  multe  regiuni,  inclusiv  România,  Europa  oceanelor, dedicată studierii provocărilor de mediu
           Centrală, Africa de Sud, Orientul Mijlociu, Arabia și  în cele mai îndepărtate părți ale planetei noastre.
           Balcani.  Seria  a  fost  produsă  în  parteneriat  cu   În episodul de trei minute care deschide seria
           Studio  Birthplace,  o  companie  de  producție  video,  ea  vorbește  despre  poluarea  toxică  cu
           orientată spre ecologie și acțiuni umanitare.  plastic și poluarea chimică din oceane.
              „Change  Drivers”  a  fost  produs  sub  umbrela   Emily  și  echipa  ei  testează  constant  apa
           Discovery  RISE  (acronim  de  la  “Reducing  pentru  a  determina  cât  plastic  conține,  dar  și  de
           Inequality   and   Supporting   Empowerment”),  unde  provine  acesta.  Sângele  ei  a  fost  testat
           inițiativă  care  conectează  audiența  globală  a  pentru 35 de substanțe chimice interzise de ONU,
           brandurilor  Discovery  cu  oportunități  de  a  iar  rezultatele  au  arătat  că  29  dintre  acestea  au
           transforma   compasiunea   în   impact,   prin  fost  prezente,  ceea  ce  ridică  semne  de  întrebare
           intermediul  partenerilor  non­profit  specializați  în  a  importante și care trebuie rezolvate.
           combate pericolele existențiale ale zilelor noastre.   Primul  episod  a  fost  regizat  de  Stephane
              Această  nouă  serie  video  este  menită  să  Ridard  de  la  Studio  Birthplace,  un  birou  creativ   Emily Penn. Foto:  © Discovery
           crească   nivelul   de   conștientizare   asupra  axat  pe  probleme  de  mediu  cu  sedii  în  Olanda,
           schimbărilor pe care le putem face în lume.  Malaiezia și Indonezia.
              Dedicat Oceanului și modului în care plasticul




           urmare din pag. 21
                  Locul al doilea în nișă a fost ocupat în
           2021,  la  nivel  național,  de  Zu TV,  primele  două
           poziții  în  clasament  fiind  urmate  de  un  pluton
           amestecat de trei, format din U TV, Music Chan­
           nel și Magic TV, însoțite până în mai de Hit Music,
           care apoi a căzut pe ultimul loc, alături de Rock
           TV, în ultimele patru luni ale anului 2021.
                  La nivel urban, televiziunile de muzică
           au ajuns la minime istorice ale numărului de te­
           lespectatori,  cu  audiențe  sub  jumătate  din  cele
           înregistrate în 2020, când și așa erau extrem de
           mici.
                  Kiss TV și ZU TV au fost singurele te­
           leviziuni din această nișă care au atins doar câte
           trei luni din an limita maximă de 4.000 de ascultă­
           tori în medie pe minut, U TV a atins doar în două
           luni  un  maximum  de  3.000  de  telespectatori  pe
           minut, ca să nu mai vorbim despre faptul că Rock
           TV este ca și cum nu ar fi fost deschisă de nimeni
           din martie și până în septembrie 2021.
                  Reamintim că, pe lângă discuțiile care
           se pot face la nivelul financiar ­ al veniturilor sau   muzică modernă și televiziunile pentru copii, dar   artificial cu fonduri venite dinafara pieței de distri­
           al volumului de publicitate cheltuită la TV, efectul   și televiziunile de filme și documentare, în vreme   buție TV sau de publicitate din televiziune, este
           pandemiei de COVID­19 a fost de încetinire a de­  ce televiziunile generaliste și cele de știri sau cele   de așteptat ca distribuția de televiziuni lineare on­
           clinului audiențelor televiziunilor lineare, care însă   care  au  și  un  conținut  mai  puternic  ancorat  în   line și concurența tot mai mare în rândul tinerilor
           în 2021 și­a reluat cursul inexorabil.  universul  local  românesc  au  tendința  să­și  con­  a conținutului video de pe rețelele de socializare
                  Din  parcurgerea  vitezelor  diferite  de   serve publicul.    să ducă într­un final la scăderea numărului de te­
           declin a audiențelor televiziunilor lineare pe diferi­  Deși audiențele microscopice încă nu   leviziuni retransmise prin cablu și satelit.
           tele  nișe  se  poate  vedea  că  cele  mai  afectate   au dus la închiderea unui număr semnificativ de
           sunt televiziunile cu un public țintă tânăr ­ cele de   televiziuni  din  România,  acestea  fiind  întreținute




           22                                                                                IANUARIE 2022
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27