Page 23 - Media Expres nr. 1 / ianuarie 2022
P. 23
CABLU
LEGISLAȚIE SATELIT RADIO DTH TV CABLU AUTORITĂȚI
Bilanțul DIGI în CSR responsabilitate
socială în 2021
Făcând un bilanț al activităților de responsabilitate socială, DIGI mai figurează proiectul DIGI CoRRRner (9%),
a comunicat la 31 decembrie faptul că "anul 2021 a reprezentat, Casiopeea Cursa Roz (cros și marș anual pentru
femeile care suferă de cancer la sân, 6%),
cu siguranță, anul comunității și al digitalizării". Rezultatele #amgrijă (5%), campania Școala fără pauză,
chestionarului "Ce înseamnă pentru tine responsa bilitatea?", parteneriat DIGI FM și Asociația Banca de Bine
realizat în 23 noiembrie 20 decembrie, au arătat îmbunătățirea (3%) și acțiunile privind Securitatea Cibernetică
(2%).
percepției publice privind responsabilitatea socială a companiei. Având în vedere mijloacele de comunicare
prin intermediul cărora respondenții au aflat de
acțiunile de responsabilitate socială, 66% au
"La finalul celui deal doilea an de pandemie, proiectului Turul Târgurilor de Crăciun. indicat mediul online ca sursa principală, 29%
prioritățile și tendințele sau schimbat substanțial, În ceea ce privește securitatea cibernetică, radio și 5% televiziunea.
dar au demonstrat că, împreună, #oameniiDIGI au DIGI a sprijinit prima ediție a evenimentului Îmbunătățirea continuă este un procescheie
devenit mai puternici și mai uniți, fapt concretizat și CyberHack 2021 și a desfășurat numeroase în abordarea operațiunilor companiei, astfel
întrun nou studiu DIGI. campanii interne de informare și conștientizare, dar eforturile și inițiativele DIGI au atras progrese
O companie responsabilă în România se și concursul intern Fereștete de ȘiretClick!. recunoscute inclusiv de organizatorii CST Index
implică activ, sprijină comunitatea din care face Inițiativele DIGI au avut ecou, astfel 66% dintre România, care au acordat companiei Bronze Level
parte și acționează la nivelul educației, sănătății și
mediului.
Aceștia sunt pilonii care stau atât la baza unei
strategii solide de dezvoltare durabilă, cât și a
identității sustenabile, construită în mod real și
conștient", se arată în comunicatul DIGI.
Chestionarul „Ce înseamnă pentru tine
RESPONSABILITATEA?” a fost completat online
de 1.050 de respondenți, în perioada 23 noiembrie
– 20 decembrie 2021, la inițiativa Grupului.
Conform rezultatelor, românii învață despre
comportamentul responsabil și asimilează
informațiile în cadrul familiei (49%), iar dacă în
2020 aceștia situau pe a doua poziție școala, în
2021 aceasta a fost înlocuită de comunitate (18%),
urmată de școală (12%), respectiv de toate aceste
situații de interacțiune socială (17%).
În privința domeniilor în care ar trebui să se
implice companiile, în viitor, și pe baza cărora să își
creeze strategiile de responsabilitate socială,
respondenții nominalizează pe primul loc educația
de masă (41%), urmată de sănătate (17%), persoanele care au completat chestionarul Recognition, în cadrul ediției de anul acesta.
protecția mediului (11%). consideră că proiectele derulate de DIGI au adus Aceste rezultate sunt dovada faptului că percepția
Participanții consideră că o companie se poate schimbări la nivelul comunităților din România. publică, în ceea ce privește acțiunile de CSR ale
considera responsabilă doar atunci când, prin În ciuda priorităților pe care pandemia lea companiei, este favorabilă atât în rândul agențiilor
intermediul acțiunilor și politicilor promovate de schimbat, compania șia urmat obiectivele de cu expertiză, cât și printre beneficiarii direcți ai
aceasta, sprijină comunitatea (28%), se preocupă dezvoltare sustenabilă, iar aceste proiecte nu ar fi campaniilor.
de angajați (21%), susține educația (11%) sau fost realizabile fără implicarea și eforturile tuturor DIGI este liderul segmentului de servicii de
pune tehnologia în slujba oamenilor (7%). #oamenilorDIGI, cărora Grupul le mulțumește, internet fix, paytv și telefonie fixă după cotele de
Sprijinirea și încurajarea bunăstării sociale pentru că au ales să rămână conectați la nevoile piață deținute în România și unul dintre operatorii
reprezintă un proces continuu, prin urmare, în societății, respectând, în același timp, normele de europeni de top în domeniul comunicațiilor
2021, DIGI a continuat să se implice în cauze care siguranță. electronice convergente, derulând operațiuni în
au avut impact real asupra angajaților, abonaților Având în vedere acțiunile pe care DIGI lea Spania și Italia.
săi și față de întreaga comunitate. Grupul a realizat întreprins dea lungul anului, 84% dintre Compania deține cea mai modernă și mai
atât proiecte în domeniul sănătății (#DigiWell), cât respondenți au evaluat DIGI drept o companie extinsă rețea de fibră optică din regiune. În
și în cel al educației (#DigiEdu), al sustenabilității „categoric responsabilă” sau „mai degrabă domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a
(#DigiBenefit) și digitalizării, pentru creșterea responsabilă” din punct de vedere social. fost mereu un adept al pionieratului, implementând
șanselor de integrare și dezvoltare socială Comparativ cu anul 2020, compania șia de timpuriu cele mai avansate tehnologii.
(#DigiActiv). îmbunătățit percepția publică privind implicarea în DIGI aduce pe piață cele mai accesibile
Astfel, Grupul a încheiat anul 2021 cu 7 activitățile de CSR. servicii de comunicații electronice, atât în domeniul
campanii de imunizare a cel puțin 1.000 de Acest lucru este demonstrat și de topul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj
angajați și membri ai familiilor acestora, la nivel generat prin menționarea spontană a proiectelor competitiv sa transformat, în timp, întrun
național; 180 de angajați prezenți la centrele de de responsabilitate socială corporativă demarate beneficiu pentru milioane de clienți, care au
donare și cel puțin 440 de vieți salvate prin de companie. dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin
campania DIGI donează viață; extinderea Respondenții au nominalizat următoarele costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
proiectului DIGI CoRRRner în toate cele 458 de inițiative: Digi #EDU (donații de echipamente și Grupul Digi prin divizia de media cuprinde:
magazine din rețeaua companiei; 14 beneficiare servicii de conectivitate pentru copiii din zone televiziunile Digi 24, Digi Sport 1, 2, 3, 4, Digi4K,
ale Asociației Casiopeea sprijinite cu proteze defavorizate sau din comunități izolate/ mediul Film Now (payTV), Digi World, Digi Animal World,
mamare; peste 4.000 de copii conectați cu școala rural, 27%), campaniile de imunizare și de luptă Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music
în urma campaniei Școala fără pauză și peste 400 împotriva COVID19 (22%), și campania de donare Channel, radio Digi FM, Pro FM, Dance FM, Chill
de beneficiari din comunitățile locale, în urma de sânge Digi donează viață (20%). În clasament FM și serviciul de conținut Digi Online.
23