Page 23 - Media Expres nr. 1 / ianuarie 2022
P. 23

CABLU
                                          LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI




           Bilanțul DIGI în CSR ­ responsabilitate


           socială ­ în 2021




           Făcând un bilanț al activităților de responsabilitate socială, DIGI   mai  figurează  proiectul  DIGI  CoRRRner  (9%),
           a comunicat la 31 decembrie faptul că "anul 2021 a reprezentat,       Casiopeea ­ Cursa Roz (cros și marș anual pentru
                                                                                 femeile  care  suferă  de  cancer  la  sân,  6%),
           cu  siguranță,  anul  comunității  și  al  digitalizării".  Rezultatele   #amgrijă  (5%),  campania  Școala  fără  pauză,
           chestionarului  "Ce  înseamnă  pentru  tine  responsa bilitatea?",    parteneriat  DIGI  FM  și Asociația  Banca  de  Bine
           realizat în 23 noiembrie ­ 20 decembrie, au arătat îmbunătățirea      (3%)  și  acțiunile  privind  Securitatea  Cibernetică
                                                                                 (2%).
           percepției publice privind responsabilitatea socială a companiei.        Având  în  vedere  mijloacele  de  comunicare
                                                                                 prin  intermediul  cărora  respondenții  au  aflat  de
                                                                                 acțiunile  de  responsabilitate  socială,  66%  au
              "La finalul celui de­al doilea an de pandemie,  proiectului Turul Târgurilor de Crăciun.   indicat  mediul  online  ca  sursa  principală,  29%
           prioritățile  și  tendințele  s­au  schimbat  substanțial,   În  ceea  ce  privește  securitatea  cibernetică,   radio și 5% televiziunea.
           dar au demonstrat că, împreună, #oameniiDIGI au  DIGI  a  sprijinit  prima  ediție  a  evenimentului   Îmbunătățirea  continuă  este  un  proces­cheie
           devenit mai puternici și mai uniți, fapt concretizat și  CyberHack  2021  și  a  desfășurat  numeroase   în  abordarea  operațiunilor  companiei,  astfel
           într­un nou studiu DIGI.           campanii interne de informare și conștientizare, dar   eforturile  și  inițiativele  DIGI  au  atras  progrese
              O  companie  responsabilă  în  România  se  și concursul intern Ferește­te de ȘiretClick!.   recunoscute  inclusiv  de  organizatorii  CST  Index
           implică  activ,  sprijină  comunitatea  din  care  face   Inițiativele DIGI au avut ecou, astfel 66% dintre   România, care au acordat companiei Bronze Level
           parte și acționează la nivelul educației, sănătății și
           mediului.
              Aceștia sunt pilonii care stau atât la baza unei
           strategii  solide  de  dezvoltare  durabilă,  cât  și  a
           identității  sustenabile,  construită  în  mod  real  și
           conștient", se arată în comunicatul DIGI.
              Chestionarul  „Ce  înseamnă  pentru  tine
           RESPONSABILITATEA?”  a  fost  completat  online
           de 1.050 de respondenți, în perioada 23 noiembrie
           – 20 decembrie 2021, la inițiativa Grupului.
              Conform  rezultatelor,  românii  învață  despre
           comportamentul   responsabil   și   asimilează
           informațiile  în  cadrul  familiei  (49%),  iar  dacă  în
           2020  aceștia  situau  pe  a  doua  poziție  școala,  în
           2021 aceasta a fost înlocuită de comunitate (18%),
           urmată de școală (12%), respectiv de toate aceste
           situații de interacțiune socială (17%).
              În  privința  domeniilor  în  care  ar  trebui  să  se
           implice companiile, în viitor, și pe baza cărora să își
           creeze  strategiile  de  responsabilitate  socială,
           respondenții nominalizează pe primul loc educația
           de  masă  (41%),  urmată  de  sănătate  (17%),  persoanele  care  au  completat  chestionarul   Recognition,  în  cadrul  ediției  de  anul  acesta.
           protecția mediului (11%).          consideră că proiectele derulate de DIGI au adus   Aceste rezultate sunt dovada faptului că percepția
              Participanții consideră că o companie se poate  schimbări la nivelul comunităților din România.  publică, în ceea ce privește acțiunile de CSR ale
           considera  responsabilă  doar  atunci  când,  prin   În  ciuda  priorităților  pe  care  pandemia  le­a   companiei, este favorabilă atât în rândul agențiilor
           intermediul  acțiunilor  și  politicilor  promovate  de  schimbat,  compania  și­a  urmat  obiectivele  de   cu  expertiză,  cât  și  printre  beneficiarii  direcți  ai
           aceasta, sprijină comunitatea (28%), se preocupă  dezvoltare sustenabilă, iar aceste proiecte nu ar fi   campaniilor.
           de  angajați  (21%),  susține  educația  (11%)  sau  fost  realizabile  fără  implicarea  și  eforturile  tuturor   DIGI  este  liderul  segmentului  de  servicii  de
           pune tehnologia în slujba oamenilor (7%).  #oamenilorDIGI,  cărora  Grupul  le  mulțumește,   internet fix, pay­tv și telefonie fixă după cotele de
              Sprijinirea  și  încurajarea  bunăstării  sociale  pentru că au ales să rămână conectați la nevoile   piață deținute în România și unul dintre operatorii
           reprezintă  un  proces  continuu,  prin  urmare,  în  societății, respectând, în același timp, normele de   europeni  de  top  în  domeniul  comunicațiilor
           2021, DIGI a continuat să se implice în cauze care  siguranță.        electronice  convergente,  derulând  operațiuni  în
           au  avut  impact  real  asupra  angajaților,  abonaților   Având  în  vedere  acțiunile  pe  care  DIGI  le­a   Spania și Italia.
           săi și față de întreaga comunitate. Grupul a realizat  întreprins  de­a  lungul  anului,  84%  dintre   Compania  deține  cea  mai  modernă  și  mai
           atât proiecte în domeniul sănătății (#DigiWell), cât  respondenți  au  evaluat  DIGI  drept  o  companie   extinsă  rețea  de  fibră  optică  din  regiune.  În
           și în cel al educației (#DigiEdu), al sustenabilității  „categoric  responsabilă”  sau  „mai  degrabă   domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a
           (#DigiBenefit)  și  digitalizării,  pentru  creșterea  responsabilă”  din  punct  de  vedere  social.   fost mereu un adept al pionieratului, implementând
           șanselor  de  integrare  și  dezvoltare  socială  Comparativ  cu  anul  2020,  compania  și­a   de timpuriu cele mai avansate tehnologii.
           (#DigiActiv).                      îmbunătățit percepția publică privind implicarea în   DIGI  aduce  pe  piață  cele  mai  accesibile
              Astfel,  Grupul  a  încheiat  anul  2021  cu  7  activitățile de CSR.  servicii de comunicații electronice, atât în domeniul
           campanii  de  imunizare  a  cel  puțin  1.000  de   Acest  lucru  este  demonstrat  și  de  topul   serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj
           angajați  și  membri  ai  familiilor  acestora,  la  nivel  generat  prin  menționarea  spontană  a  proiectelor   competitiv  s­a  transformat,  în  timp,  într­un
           național;  180  de  angajați  prezenți  la  centrele  de  de  responsabilitate  socială  corporativă  demarate   beneficiu  pentru  milioane  de  clienți,  care  au
           donare  și  cel  puțin  440  de  vieți  salvate  prin  de companie.   dobândit,  astfel,  un  acces  mai  rapid  și  mai  puțin
           campania  DIGI  donează  viață;  extinderea   Respondenții  au  nominalizat  următoarele   costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
           proiectului  DIGI  CoRRRner  în  toate  cele  458  de  inițiative:  Digi  #EDU  (donații  de  echipamente  și   Grupul  Digi  prin  divizia  de  media  cuprinde:
           magazine  din  rețeaua  companiei;  14  beneficiare  servicii  de  conectivitate  pentru  copiii  din  zone   televiziunile Digi 24, Digi Sport 1, 2, 3, 4, Digi4K,
           ale  Asociației  Casiopeea  sprijinite  cu  proteze  defavorizate  sau  din  comunități  izolate/  mediul   Film Now (pay­TV), Digi World, Digi Animal World,
           mamare; peste 4.000 de copii conectați cu școala  rural,  27%),  campaniile  de  imunizare  și  de  luptă   Digi  Life,  UTV,  Music  Channel  și  Hit  Music
           în urma campaniei Școala fără pauză și peste 400  împotriva COVID­19 (22%), și campania de donare   Channel, radio Digi FM, Pro FM, Dance FM, Chill
           de  beneficiari  din  comunitățile  locale,  în  urma  de sânge Digi donează viață (20%). În clasament   FM și serviciul de conținut Digi Online.



                                                                                                              23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28